На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
309 660.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура (cкорочена)
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-03-23-004880-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 309 660.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Виникнення обставин з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (наслідків бойових дій в умовах воєнного стану відповідно до актів Кабінету Міністрів України) |
---|---|
Обгрунтування: | Відповідно до п. З ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року No 922-VIII (далі - Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури. Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з пунктом 3 частини 1 статті 2 Закону «До замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: • юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; • органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; • у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків;». 15.01.2021 року оголошено відкриті торги на закупівлю природного газу з 01.03.2021 р. до 31.12.2021 року на суму 2 845 350,00 грн. в обсязі 379380 м.куб. UA-2021-01-15-000944-c., в результаті торгів 26.02.2021 року подана скарга ТОВ «ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ», розгляд якої відбувся 12.03.2021 року та за результатами розгляду Постійно діючою адміністративною колегієї Антимонопольного комітету України прийнято рішення про скасування КУ СРР ЛО «ЦОЗО» раніше прийнятого рішення про визначення переможця ТОВ «Екотехноінвест», в наслідок чого виникла потреба в оголошенні повторно відкритих торгів на закупівлю природного газу. В результаті відключення газопостачання виникнуть особливі соціальні обставини, що ставлять в небезпеку життя та здоров’я громадян, внаслідок втрати можливості з незалежних від Споживача обставин бути забезпеченим газом для опалення та обігріву приміщень в розпал опалювального періоду та можливості здійснення навчального процесу. Оскільки, законодавством України не дано чіткий та виключний перелік поняття та складових «непереборної сили», Замовники торгів мають можливість сформулювати та описати ознаки наявності такої непереборної сили, виходячи із конкретно взятої ситуації. Керуючись частиною 1 розділу X Кодексу газотранспортної системи Оператор газотранспортної системи має право припинити транспортування природного газу в точці входу до газотранспортної системи або точці виходу з газотранспортної системи, зокрема у випадку несанкціонованого відбору природного газу. Якщо споживачі газу та території України отримують газ природний без належним чином укладених відповідних договорів (угод) або при наявній заборгованості за поставлений природний газ ТОВ ЗБУТам (при виконанні договору в повному обсязі, тобто на весь обсяг коштів) - такий відбір газу вважається несанкціонованим. Несанкціонований відбір природного газу - це відбір природного газу: за відсутності по суб’єкту ринку природного газу підтвердженої номінації (підтвердженого обсягу природного газу) на відповідний розрахунковий період; без укладення відповідного договору з постачальником; шляхом самовільного під’єднання та/або з навмисно пошкодженими приладами обліку природного газу або поза охопленням приладами обліку; шляхом самовільного відновлення споживання природного газу (частина 5 пункту 1 розділу І Кодексу газотранспортної системні). Тобто дії Оператору газотранспортної системи з точки Кодексу газотранспортної системи є правомірними. Замовник торгів згідно обставин описаних вище, положень законів України «Про публічні закупівлі» та «Про ринок природного газу» не мають право укладати договори про закупівлю до/без проведення конкурентних процедур закупівель, що фактично унеможливлює законодавчо вплинути на процес запобігання у відключенні Споживача від постачання природного газу. Тобто, Оператор газотранспортної системи як і Замовник діють в тому правовому полі, яке передбачене для них окремо, однак не вирішують проблему із фінансування потреби по газопостачанню. Таким чином, в процесі відключення від постачання природного газу, мають місце обставини, що не залежать від дій та волі Сторін. Наслідком відключення в розпал опалювального періоду або під час виконання своїх функціональних обов’язків Споживача від постачання природного газу, є настання надзвичайних обставин, що ставлять під загрозу життя та здоров’я громадян. Все це підпадає під обставини непереборної сили. Окрім цього, відключення системи газопостачання в опалювальний період об'єктів, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004 р. №368 Про затвердження «Порядку класифікації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру за їх рівнями» і Класифікаційних ознак надзвичайних ситуацій, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України 06.08.2018 № 658, як наслідок може призвести до надзвичайної ситуації об'єктового чи місцевого рівня. Статтею 2 кодексу цивільного захисту України передбачено, що надзвичайна ситуація – це обстановка на окремій території чи суб’єкті господарювання на ній або водному об’єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена катастрофою, аварією, пожежею, стихійним лихом, епідемією, епізоотією, епіфітотією, застосуванням засобів ураження або іншою небезпечною подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров’ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об’єкті, провадження на ній господарської діяльності. Розпочати переговорну процедуру закупівлі в порядку та з підстави передбаченої п. З ч. 2 ст. 40 «Про публічні закупівлі»: нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури. Разом з цим, документальним підтвердженням обставин для застосування переговорної процедури закупівлі буде слугувати протокол №3 від 19.03.2021 р. міської комісії з питань техноргенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій. Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Закупівля може здійснюватися шляхом застосування процедур визначених Законом. Однією із процедур є процедура відкриті торги. Відкриті торги є основною процедурою закупівлі, під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Відповідно до абз.1 частини 3 статті 20 Закону строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб - порталі Уповноваженого органу. Тому, проведення закупівлі природного газу 3 01.04.2021 року по процедурі відкриті торги є неможливою, оскільки такі торги є довготривалі по часу від 30 до 60 календарних днів, можливість її не завершення вибором переможця, або через відсутність достатньої кількості учасників, або відстрочення укладення договору у випадку відміни або оскарження. На даний час склалася негативна ситуація щодо забезпечення закладів загальної середньої та дошкільної освіти Сокальської міської ради природним газом з 01.04.2021 року, яка полягає у неможливості укладення договору на придбання природного газу і забезпечення безперебійного газопостачання під час проходження опалювального сезону та загрози відключення від газопостачання закладів освіти. Наслідком чого може бути недотримання температурного режиму відповідно до вимог санітарних норм. З метою підтримання безпечної життєдіяльності учасників освітнього процесу, сталого проходження опалювального сезону, дотримання температурного режиму в закладах освіти, недопущення загострення ситуації із захворюваності на грип і ГРВІ через недотримання температурного режиму внаслідок відключення від постачання природного газу, виникає необхідність укладення договору на придбання природного газу, відповідно до вимог законодавства, у разі необхідності із застосуванням переговорної процедури. Невідповідність повітряно - теплового режиму у навчальних закладах санітарно-гігієнічним нормам є підставою для призупинення навчального процесу у них, чим буде порушено вимоги Закону України «Про освіту» та призведе до порушення безпечних умов праці працівників, тим самим буде порушено право останніх на охорону життя та здоров’я. Тому, негайне придбання природного газу і цільове освоєння бюджетних коштів та попередження вищезгаданих соціальних обставин є передумовами нагальної потреби у здійсненні такої закупівлі. Також у відповідності до «Національного класифікатора надзвичайних ситуацій ДК 019-2010» припинення газопостачання в зимову пору призведе до виникнення порушення нормальних умов життя та діяльності учбових закладів. Згідно з НКДК - 019-2010 ця подія є надзвичайною ситуацією. Припинення газопостачання до закладів освіти призведе до виникнення надзвичайних ситуацій об’єктового рівня за кодом: 10840 НС унаслідок аварій на газопроводі системи газопостачання та газифікації. Згідно пункту 1 частини 1 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу» безпека постачання природного газу - надійне та безперебійне постачання необхідних обсягів природного газу споживачам, що забезпечується наявними джерелами надходження природного газу, а також належним технічним станом газотранспортних та газорозподільних систем, газосховищ. З метою запобігання виникнення соціальної напруги серед працівників навчальних закладів, задля уникнення суспільного резонансу та розголосу у випадку незабезпечення природним газом об’єктів Замовника, недопущення виникнення аварійних ситуацій техногенного характеру, уповноваженою особою прийнято рішення провести переговорну процедуру закупівлі. Відповідно до п. З ч. 2 ст. 40 Закону переговорна процедура застосовується як виняток у разі: «нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам». |
Дата останніх змін | 2 квітня, 13:56 |
---|
природний газ39700 метр кубічний Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.05.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09120000-6, Газове паливо |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СОКАЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ СОКАЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" |
Повна назва організації | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СОКАЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ СОКАЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" |
Код ЄДРПОУ | 41829167 |
Назва організації | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СОКАЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ СОКАЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41829167 |
Поштова адреса | 80000, Україна, Львівська область, Сокаль, Сокальський район, ВУЛИЦЯ ШАШКЕВИЧА, будинок 86 |
Ім'я |
Поліщук Орися Олегівна |
Телефон | 0937342468 |
Ел. пошта | centrosvitasokal@gmail.com |