На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: До вартості цінової пропозиції Учасник включає загальну вартість товарів з урахуванням суми податків, зборів, обов’язкових платежів, матеріальних витрат, а також усіх інших витрат, які він може понести під час виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю. Товар поставляється протягом 5 (п"яти) днів з дати підписання договору, що підтверджується видатковою накладною. У випадку непідписання видаткової накладної протягом зазначеного терміну, Замовник залишає за собою право анулювати Переможця. Оплата товару здійснюється Замовником після підписання видаткової накладної. У зв'язку з арештом рахунків оплата буде відтермінована. Обов'язково прикріплюйте цінову пропозицію! Тел. техн. питань: 424-12-02.
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 27 червня, 09:26
Опис
Відповідно до пункту 9.5. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35.
Ідентифікаційний номер | UA-2017-05-12-000718-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 4 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 20.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 15 травня, 13:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 16 травня, 18:00 |
Дата останніх змін | 27 червня, 09:26 |
Аукціон | Переглянути |
Початок аукціону: | 17 травня, 13:08 |
Придбання тонер-картриджів10 штука Адреса поставки: 03115, Україна, Київ, Київ, просп. Перемоги, 97 Строк: до Код ДК 021:2015: 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку |
Назва організації | Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37395418 |
Поштова адреса | 03115, Україна, Київська область, Київ, просп. Перемоги, 97 |
Ім'я |
Склярук Валентин Васильович (Valentyn Sklyaruk) |
Телефон | 380444502817 |
Ел. пошта | buhgalterijasrda@ukr.net |