На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
20 000.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Вид закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами внесеними Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530 від 17.03.2020 (зі змінами), Постанови КМУ «Про деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 на території України» від 20 березня 2020 р. № 225 (зі змінами), Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 на території України для організації та проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 на території України, відповідно до затвердженого Переліку Постановою КМУ від 20 березня 2020 р. № 225 (зі змінами).; Місцезнаходження Замовника: м. Черкаси, вул. Грузиненка, буд. 1, 18009; Категорія Замовника: згідно п. 3, ч. 1, ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні характеристики предмета закупівлі: Рекомендований інтервал проведення технічного обслуговування відповідно до вимог виробника – кожні 6-12 місяців. Проведення технічного обслуговування, яке регламентоване виробником, необхідне для підтримки аналізатора в нормальному технічному стані та забезпечення правильних і достовірних результатів. Профілактичні технічні процедури, які здійснює сервісний інженер авторизованої сервісної служби, забезпечують стабільну роботу приладу впродовж тривалого періоду. Загальний перелік робіт сервісної службою: 1. Діагностика автоматичного імуноферментного аналізатора Labline-090; 2. Очистка та смазка основних механічних вузлів приладу: механізм переміщення штативів, пробовідбірника та планшети; 3. Заміна прокладки пробовідбірника; 4. Заміна пістонів мікро- та макрошприців; 5. Оновлення версії програми управління приладу Labline Manager; 6. Калібрування фотометричного блоку відносно початкового A01 та кінцевого H12 положень; 7. Заміна ксенонових ламп в оптичних каналах фотометричного блоку; 8. Юстирування основних функціональних вузлів аналізаторів; 9. Проведення тестування приладу.
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 24 березня, 14:03
Опис
при оприлюдненні звіту про договір про закупівлю виникла технічна помилка
Ідентифікаційний номер | UA-2021-03-24-003053-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 20 000.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 24 березня, 14:03 |
---|
Технічне обслуговування обладнання, що використовується для надання допомоги пацієнтам, хворим на COVID-19: комплекту обладнання для проведення досліджень методом ІФА (автоматичного імуноферментного аналізатора Labline-090) (код ДК 021:2015 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання; 50421000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання)1 послуга Адреса поставки: 18009, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Грузиненка, 1 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50420000-5, Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання |
Назва організації | Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Черкаській області" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08734581 |
Поштова адреса | 18009, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Грузиненка, буд.1 |
Ім'я |
Тетяна Ганенко |
Телефон | +380472334321 |
Ел. пошта | tanita31@ukr.net |