На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3153403953 |
---|---|
Поштова адреса | 50103, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Соборності 98 кв 9 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Виталий Бердник |
Телефон | +380948830032 |
Ел. пошта | berdnik.076@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-04-06-002400-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 5 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 25.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 12 квітня, 14:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 15 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 29 квітня, 11:06 |
Канцелярський набір для школяра80 штука Адреса поставки: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Свято-Миколаївська, буд. 27 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18530000-3, Подарунки та нагороди |
Оплата здійснюється Замовником шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Постачальника, вказаний у реквізитах даного Договору, після підписання Замовником видаткової накладної. Місцезнаходження замовника: вул. Свято-Миколаївська, буд. 27, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50000. Вид закупівлі: спрощена закупівля. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: критерій оцінки - ціна. Питома вага критерію - 100 %. Методика оцінки пропозицій: найбільш економічно вигідною пропозицією визнається така пропозиція, ціна якої є найнижча за результатами проведення електронного аукціону. Період уточнення інформації про закупівлю: 12.04.2021. Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі : Канцелярський набір для школяра, код товару - 18530000-3.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виконавчий комітет Центрально-Міської районної у місті ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04052560 |
Поштова адреса | 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Свято-Миколаївська, буд. 27 |
Ім'я |
Олена Ступак |
Телефон | +380677705770 |
Ел. пошта | estupak140694@gmail.com |