На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
13 460.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель PROZORRO 1. Найменування замовника Приватний позашкільний навчальний заклад Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа інвалідів "Прометей". 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 26500786 4. Місцезнаходження замовника: 03087, м .Київ, вул. Єреванська, 9 5. Конкретна назва предмета закупівлі: Призма КП стандартна, Стойка для призми та компостеру, Компостери для відмітки КП 6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності): ДК 021:2015 - 37410000-5 «Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі» (Призма КП стандартна, Стойка для призми та компостеру, Компостери для відмітки КП) (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено) 7. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками Поляков Володимир Анатолійович, Уповноважена особа Приватного позашкільного навчального закладу Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа інвалідів "Прометей", e-mail: prometeysch@ukr.net, тел. +38067290 5571. 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Призма КП стандартна – 50 шт.; Стійка для призми та компостеру - 50 шт.; Компостери для відмітки КП – 1 комплект. 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03087, м .Київ, вул. Єреванська, 9 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 31.05.2021 р 10. Умови оплати: Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на склад Покупця на підставі видаткової накладної. 11. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. (Додаток 2) 12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі. 13460,00 грн. ( тринадцять тисяч чотириста шістдесят грн. 00 коп.) з ПДВ. 13. Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого бюджету. 14. Розмір мінімального кроку пониження ціни 134,60 грн. (сто тридцять чотири грн. 60 коп.) - 1% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 15. Період уточнення інформації про закупівлю: «12» квітня 2021 року час 0000 год. 16. Кінцевий строк подання пропозицій: «15» квітня 2021 року час 0000 год. 17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 18. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Не вимагається 19. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Не вимагається 20. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки надання забезпечення тендерних пропозиції не вимагається 21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій. визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 22. Дата та час проведення електронного аукціону. визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі» 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника) 24. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Визначено у додатках до оголошення 25. Підготовка цінової пропозиції: Цінова пропозиція Учасника, оформляється на фірмовому бланку (за наявності) у відповідності до вимог та за зразком Замовника, подається Учасником у вигляді сканованої копії у форматі pdf. В ціну тендерної пропозиції повинні бути включені всі витрати Учасника, які пов’язані з предметом закупівлі, включаючи тариф на послуги з передачі (ОСП) електричної енергії. Учасник при розрахунку ціни пропозиції не має права включати в ціну пропозиції будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки цінової пропозиції. 26. Основні умови договору. Детально визначені у Додатку № 3 Проект договору про спрощену закупівлю через систему електронних закупівель. 27. Інша інформація: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон). Терміни, які використовуються в цьому оголошенні, вживаються у значенні, наведеному в Законі. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на кожен електронний документ пропозиції окремо. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації, пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Кожен учасник має право подати тільки одну пропозицію (у тому числі до визначеної в документації частини предмета закупівлі (лота) (у разі здійснення закупівлі за лотами). 1. Відхилення пропозиції учасника: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. 2. Відміна закупівлі: 1. Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; 3) скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг. 2. Спрощена закупівля автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: 1) відхилення всіх пропозицій згідно з частиною 13 статті 14 Закону; 2) відсутності пропозицій учасників для участі в ній. Спрощена закупівля може бути відмінена частково (за лотом). Повідомлення про відміну закупівлі оприлюднюється в електронній системі закупівель: замовником протягом одного робочого дня з дня прийняття замовником відповідного рішення; електронною системою закупівель протягом одного робочого дня з дня автоматичної відміни спрощеної закупівлі внаслідок відхилення всіх пропозицій згідно з частиною тринадцятою цієї статті або відсутності пропозицій учасників для участі у ній. Повідомлення про відміну закупівлі автоматично надсилається всім учасникам електронною системою закупівель в день його оприлюднення. 3. Строк укладання договору: Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Договір про закупівлю укладається згідно з вимогами статті 41 Закону. Додатки до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Додаток № 1 – Інша інформація; Додаток № 2 – Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Додаток № 3 – Проект договору Додаток № 4 – Цінова пропозиція
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Код ЄДРПОУ | 36550605 |
---|---|
Поштова адреса | 40030, Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ ІВАНА СІРКА, будинок 4 А, офіс Б/Н |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Кандибей Вікторія |
Телефон | +380666692899 |
Ел. пошта | vikochka83@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-04-06-007387-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 13 460.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 134.60 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 12 квітня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 15 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 квітня, 00:00 |
Призма КП стандартна50 штука Адреса поставки: 03087, Україна, Київська область, м .Київ, вул. Єреванська, 9 Строк: до 31.05.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 37410000-5, Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі |
Стійка для призми та компостеру50 штука Адреса поставки: 03087, Україна, Київська область, м .Київ, вул. Єреванська, 9 Строк: до 31.05.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 37410000-5, Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі |
Компостери для відмітки КП1 комплект Адреса поставки: 03087, Україна, Київська область, м .Київ, вул. Єреванська, 9 Строк: до 31.05.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 37410000-5, Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі |
Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на склад Покупця на підставі видаткової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Приватний позашкільний навчальний заклад Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа інвалідів "Прометей" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26500786 |
Поштова адреса | 03087, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Єреванська,9 |
Ім'я |
Володимир Анатолійович Поляков |
Телефон | +380442433095 |
Ел. пошта | prometeysch@ukr.net |