На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 973 384.00 UAH
Замовник
ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Закупівля не відбулась
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
ПРОТОКОЛ 57-4/21 від 26.05.2021 розгляду тендерних пропозицій 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця», 40123444, юридична особа/ суб'єкт господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначених у п. 4 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-04-07-005143-a 3. Перелік тендерних пропозицій: ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго" ТОВ "ГРАНЕСВІТ" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬ-А" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЛЕКС ГРУПП" 4. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників: ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго" 5. Результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону): відхилення тендерної пропозиції 5.1. Учасником порушено вимогу пункту 6 додатку № 3 тендерної документації Замовника в частині надання в складі пропозиції оформленої відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у частині 1 статті 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-04-07-005143-a, посадовою особою Замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками є Козак Ірина. Учасником в порушення вимог тендерної документації НЕ надано довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі. 5.2. Учасником порушено вимоги пункту 3 додатку № 3 тендерної документації Замовника в частині надання Довідки «Про відсутність у попередніх взаємовідносинах між Учасником та Замовником невиконаних на користь Замовника рішень суду» в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, яка може бути завірена печаткою Учасника (в разі її використання) через невиконання Учасником в попередніх взаємовідносинах з Замовником договірних зобов’язань перед Замовником в частині, що стосується: • якості наданих Послуг/поставленого Товару/виконаних Робіт; • розірвання Договору про закупівлю з Замовником у разі прострочення строку надання Послуг/поставки Товару/виконання Робіт; • розірвання Договору про закупівлю з Замовником у разі прострочення строку виправлення/усунення дефектів. Зазначена довідка (інформації) відсутня в складі тендерної пропозиції учасника. 6. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (абзац 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
ПРОТОКОЛ 57-4/21 від 26.05.2021 розгляду тендерних пропозицій 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця», 40123444, юридична особа/ суб'єкт господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначених у п. 4 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-04-07-005143-a 3. Перелік тендерних пропозицій: ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго" ТОВ "ГРАНЕСВІТ" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬ-А" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЛЕКС ГРУПП" 4. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників: ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго" 5. Результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону): відхилення тендерної пропозиції 5.1. Учасником порушено вимогу пункту 6 додатку № 3 тендерної документації Замовника в частині надання в складі пропозиції оформленої відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у частині 1 статті 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-04-07-005143-a, посадовою особою Замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками є Козак Ірина. Учасником в порушення вимог тендерної документації НЕ надано довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі. 5.2. Учасником порушено вимоги пункту 3 додатку № 3 тендерної документації Замовника в частині надання Довідки «Про відсутність у попередніх взаємовідносинах між Учасником та Замовником невиконаних на користь Замовника рішень суду» в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, яка може бути завірена печаткою Учасника (в разі її використання) через невиконання Учасником в попередніх взаємовідносинах з Замовником договірних зобов’язань перед Замовником в частині, що стосується: • якості наданих Послуг/поставленого Товару/виконаних Робіт; • розірвання Договору про закупівлю з Замовником у разі прострочення строку надання Послуг/поставки Товару/виконання Робіт; • розірвання Договору про закупівлю з Замовником у разі прострочення строку виправлення/усунення дефектів. Зазначена довідка (інформації) відсутня в складі тендерної пропозиції учасника. 6. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (абзац 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Код ЄДРПОУ | 39923409 |
---|---|
Поштова адреса | 40034, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Дем'яна Коротченка, будинок 31, офіс 207 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Купрійчук Тетяна Василівна |
Телефон | +380669905496 |
Ел. пошта | bingo.byhgalter@ukr.net |
Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону
ПРОТОКОЛ 57-6/21 від 26.05.2021 розгляду тендерних пропозицій 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця», 40123444, юридична особа/ суб'єкт господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначених у п. 4 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-04-07-005143-a 3. Перелік тендерних пропозицій: ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго" ТОВ "ГРАНЕСВІТ" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬ-А" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЛЕКС ГРУПП" 4. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬ-А" 5. Результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону): відхилення тендерної пропозиції 5.1. Замовником протокольним рішенням від 24.05.2021 № 55-6/21 на виконання вимог частини 16 статті 29 Закону оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією від 22.04.2021 № 37/21 (далі – Тендерна документація), а саме: 1. Учасником на виконання вимог підпункту І. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, надано: Довідку від 30.04.2021 № 143/04 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Однак, в порушення вимог зазначеного вище пункту тендерної документації, не зазначена інформація щодо приналежності обладнання та інструментів: пункти 3 та 4 довідки, учаснику (власне) чи орендоване чи залучене у співвиконавців. Таким чином, учасник на виконання вимог підпункту І. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації повинен надати лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, який може бути завірений печаткою Учасника (в разі її використання), що містить інформацію про наявність у учасника власного та/або орендованого та/або залученого обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для виконання зобов’язань, що є предметом закупівлі. В зазначеному листі також має бути інформація про наявність технологій надання послуг. 2. Відповідно до умов пункту 8 додатку № 3 Тендерної документації, якщо Учасником процедури закупівлі є товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю – якщо очікувана вартість предмета закупівлі, що визначена Замовником та зазначена в оголошенні про проведення цих торгів, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (станом на кінець останнього місяця податкового (звітного) періоду для мікропідприємств) додатково надається рішення загальних зборів учасників (Протокол) про надання згоди на укладення договору (вчинення значного правочину) за предметом цих торгів. Згідно інформації, викладеної в довідці наданій учасником «Відомості про учасника» від 30.04.2021 № 140/04, вартість чистих активів станом на кінець попереднього кварталу становить 1 305,90 тис. грн. Тобто, при очікуваній вартості закупівлі UA-2021-04-07-005143-a у розмірі 2 973 384,00 грн з ПДВ, учасник має надати в складі тендерної пропозиції рішення загальних зборів учасників (Протокол) про надання згоди на укладення договору (вчинення значного правочину) за предметом цих торгів. Учасником надано Рішення № 5 від 09.11.2020 на укладання договору по закупівлі № UA-2020-10-08-005089-c, що не відповідає оголошеним торгам за № UA-2021-04-07-005143-a. Таким чином рішення загальних зборів учасників (Протокол) про надання згоди на укладення договору (вчинення значного правочину) за предметом торгів№ UA-2021-04-07-005143-a, відсутнє в складі тендерної пропозиції учасника. Отже, Замовником оприлюднюється повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬ-А" не виконано вимогу Замовника, не виправлено невідповідності в інформації та/або документах, поданих в складі тендерної пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник підлягає відхиленню на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. 6. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (абзац 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
ПРОТОКОЛ 57-6/21 від 26.05.2021 розгляду тендерних пропозицій 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця», 40123444, юридична особа/ суб'єкт господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначених у п. 4 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-04-07-005143-a 3. Перелік тендерних пропозицій: ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго" ТОВ "ГРАНЕСВІТ" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬ-А" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЛЕКС ГРУПП" 4. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬ-А" 5. Результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону): відхилення тендерної пропозиції 5.1. Замовником протокольним рішенням від 24.05.2021 № 55-6/21 на виконання вимог частини 16 статті 29 Закону оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією від 22.04.2021 № 37/21 (далі – Тендерна документація), а саме: 1. Учасником на виконання вимог підпункту І. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, надано: Довідку від 30.04.2021 № 143/04 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Однак, в порушення вимог зазначеного вище пункту тендерної документації, не зазначена інформація щодо приналежності обладнання та інструментів: пункти 3 та 4 довідки, учаснику (власне) чи орендоване чи залучене у співвиконавців. Таким чином, учасник на виконання вимог підпункту І. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації повинен надати лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, який може бути завірений печаткою Учасника (в разі її використання), що містить інформацію про наявність у учасника власного та/або орендованого та/або залученого обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для виконання зобов’язань, що є предметом закупівлі. В зазначеному листі також має бути інформація про наявність технологій надання послуг. 2. Відповідно до умов пункту 8 додатку № 3 Тендерної документації, якщо Учасником процедури закупівлі є товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю – якщо очікувана вартість предмета закупівлі, що визначена Замовником та зазначена в оголошенні про проведення цих торгів, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (станом на кінець останнього місяця податкового (звітного) періоду для мікропідприємств) додатково надається рішення загальних зборів учасників (Протокол) про надання згоди на укладення договору (вчинення значного правочину) за предметом цих торгів. Згідно інформації, викладеної в довідці наданій учасником «Відомості про учасника» від 30.04.2021 № 140/04, вартість чистих активів станом на кінець попереднього кварталу становить 1 305,90 тис. грн. Тобто, при очікуваній вартості закупівлі UA-2021-04-07-005143-a у розмірі 2 973 384,00 грн з ПДВ, учасник має надати в складі тендерної пропозиції рішення загальних зборів учасників (Протокол) про надання згоди на укладення договору (вчинення значного правочину) за предметом цих торгів. Учасником надано Рішення № 5 від 09.11.2020 на укладання договору по закупівлі № UA-2020-10-08-005089-c, що не відповідає оголошеним торгам за № UA-2021-04-07-005143-a. Таким чином рішення загальних зборів учасників (Протокол) про надання згоди на укладення договору (вчинення значного правочину) за предметом торгів№ UA-2021-04-07-005143-a, відсутнє в складі тендерної пропозиції учасника. Отже, Замовником оприлюднюється повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬ-А" не виконано вимогу Замовника, не виправлено невідповідності в інформації та/або документах, поданих в складі тендерної пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник підлягає відхиленню на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. 6. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (абзац 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Код ЄДРПОУ | 39990028 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 61106, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ ПЛИТКОВА, будинок 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сімаков Олександр |
Телефон | 380959033020 |
Ел. пошта | STAL-A@UKR.NET |
Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону
ПРОТОКОЛ 57-7/21 від 26.05.2021 розгляду тендерних пропозицій 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця», 40123444, юридична особа/ суб'єкт господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначених у п. 4 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-04-07-005143-a 3. Перелік тендерних пропозицій: ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго" ТОВ "ГРАНЕСВІТ" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬ-А" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЛЕКС ГРУПП" 4. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЛЕКС ГРУПП" 5. Результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону): відхилення тендерної пропозиції 5.1. Замовником протокольним рішенням від 24.05.2021 № 55-6/21 на виконання вимог частини 16 статті 29 Закону оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією від 22.04.2021 № 37/21 (далі – Тендерна документація), а саме: Відповідно до умов пункту 8 додатку № 3 Тендерної документації, якщо Учасником процедури закупівлі є товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю – якщо очікувана вартість предмета закупівлі, що визначена Замовником та зазначена в оголошенні про проведення цих торгів, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (станом на кінець останнього місяця податкового (звітного) періоду для мікропідприємств) додатково надається рішення загальних зборів учасників (Протокол) про надання згоди на укладення договору (вчинення значного правочину) за предметом цих торгів. Згідно інформації, викладеної в довідці наданій учасником «Відомості про учасника» без номера та дати, вартість чистих активів станом на кінець попереднього кварталу становить 2 097,20 тис. грн. Тобто, при очікуваній вартості закупівлі UA-2021-04-07-005143-a у розмірі 2 973 384,00 грн з ПДВ, учасник має надати в складі тендерної пропозиції рішення загальних зборів учасників (Протокол) про надання згоди на укладення договору (вчинення значного правочину) за предметом цих торгів. В зв’язку з тим, що рішення загальних зборів учасників (Протокол) про надання згоди на укладення договору (вчинення значного правочину) за предметом цих торгів, відсутнє в складі тендерної пропозиції учасника, Замовником оприлюднюється повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЛЕКС ГРУПП" не виконано вимогу Замовника, не виправлено невідповідності в інформації та/або документах, поданих в складі тендерної пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник підлягає відхиленню на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. 6. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (абзац 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
ПРОТОКОЛ 57-7/21 від 26.05.2021 розгляду тендерних пропозицій 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця», 40123444, юридична особа/ суб'єкт господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначених у п. 4 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-04-07-005143-a 3. Перелік тендерних пропозицій: ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго" ТОВ "ГРАНЕСВІТ" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬ-А" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЛЕКС ГРУПП" 4. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЛЕКС ГРУПП" 5. Результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону): відхилення тендерної пропозиції 5.1. Замовником протокольним рішенням від 24.05.2021 № 55-6/21 на виконання вимог частини 16 статті 29 Закону оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією від 22.04.2021 № 37/21 (далі – Тендерна документація), а саме: Відповідно до умов пункту 8 додатку № 3 Тендерної документації, якщо Учасником процедури закупівлі є товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю – якщо очікувана вартість предмета закупівлі, що визначена Замовником та зазначена в оголошенні про проведення цих торгів, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (станом на кінець останнього місяця податкового (звітного) періоду для мікропідприємств) додатково надається рішення загальних зборів учасників (Протокол) про надання згоди на укладення договору (вчинення значного правочину) за предметом цих торгів. Згідно інформації, викладеної в довідці наданій учасником «Відомості про учасника» без номера та дати, вартість чистих активів станом на кінець попереднього кварталу становить 2 097,20 тис. грн. Тобто, при очікуваній вартості закупівлі UA-2021-04-07-005143-a у розмірі 2 973 384,00 грн з ПДВ, учасник має надати в складі тендерної пропозиції рішення загальних зборів учасників (Протокол) про надання згоди на укладення договору (вчинення значного правочину) за предметом цих торгів. В зв’язку з тим, що рішення загальних зборів учасників (Протокол) про надання згоди на укладення договору (вчинення значного правочину) за предметом цих торгів, відсутнє в складі тендерної пропозиції учасника, Замовником оприлюднюється повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЛЕКС ГРУПП" не виконано вимогу Замовника, не виправлено невідповідності в інформації та/або документах, поданих в складі тендерної пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник підлягає відхиленню на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. 6. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (абзац 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Код ЄДРПОУ | 38532787 |
---|---|
Поштова адреса | , Україна, Київська область, Київ, 04655, м.Київ, ВУЛИЦЯ ВЕРБОВА, будинок 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дьяченко Ирина |
Телефон | 380965099988 |
Ел. пошта | INFO@VILEXGP.COM.UA |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 31862098 |
---|---|
Поштова адреса | 08130, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, село Петропавлівська Борщагівка, ВУЛИЦЯ АНТОНОВА, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергей Загородний |
Телефон | +380674669166 |
Ел. пошта | zsa@granesvit.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-04-07-005143-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 973 384.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 29 733.84 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 89 201.52 UAH |
Період уточнень | до 1 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 травня, 17:00 |
Дата останніх змін | 1 червня, 00:03 |
Демонтаж старої плівки та видалення залишків клеюDismantling of the old film and removal of glue residues1850 метр квадратний Адреса поставки: 02099, Україна, Київська область, Київ, Приколійна, 1 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50222000-7, Послуги з ремонту і технічного обслуговування рухомого складу |
Рихтування, шпаклювання та ґрунтування пошкоджених частинStraightening, spackling and priming of damaged parts120 метр квадратний Адреса поставки: 02099, Україна, Київська область, Київ, Приколійна, 1 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50222000-7, Послуги з ремонту і технічного обслуговування рухомого складу |
Поклейка плівки (при проклейці плівки використовується плівка ORACAL серії 751 С чорна глянцева (для використання на транспортних засобах))Gluing of a film (at gluing of a film the ORACAL 751 C film black glossy (for use on vehicles) is used)1850 метр квадратний Адреса поставки: 02099, Україна, Київська область, Київ, Приколійна, 1 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50222000-7, Послуги з ремонту і технічного обслуговування рухомого складу |
Замовник після підписання Сторонами Акта наданих послуг, протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% вартості фактично наданих Послуг на підставі наданого Виконавцем рахунку-фактури (термін оплати рахується з дати реєстрації податкової накладної для платників ПДВ; для неплатників ПДВ термін оплати рахується з дати підписання Сторонами Акта наданих послуг). умови надання забезпечення тендерних пропозицій вказані в розділі «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. After signing the Act of services provided by the Parties, within 45 (forty five) banking days from the date of registration of the tax invoice, transfers to the current account of the Contractor 100% of the cost of services actually provided on the basis of the invoice provided by the Contractor (payment term is calculated from the date of registration of the tax invoice for VAT payers; for non-VAT payers the payment term is calculated from the date of signing the Act of services provided by the Parties) (information on the tax invoice is indicated if the Contractor is a VAT payer). The conditions for providing security for the tender offer are specified in the Section "Instructions for preparation of the tender offer" of the Tender documentation
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Повна назва організації | ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ | 40123444 |
Назва організації | ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40123444 |
Поштова адреса | 02096, Україна, Київська область, Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3, |
Ім'я |
Козак Ирина (Kozak Iryna ) |
Телефон | +380443096103 |
Ел. пошта | 7393905@ukr.net |