На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
120 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги по технічному обслуговуванню обладнання і чаш басейнів) згідно документації. Виконавець зобов'язаний не розголошувати конфіденційну інформацію, передану йому Замовником і отриману в ході надання послуг.Виконавець зобов'язаний представляти Замовникові список осіб і відомості про них, необхідні для оформлення документів на право проходу на обслуговувану територію. При наданні послуг на території Замовника Виконавець зобов'язаний дотримуватися правил пропускного режиму для автотранспорту і персоналу, керуватися дозволеними маршрутами руху транспорту, а також вказівками охорони і відповідальних за надання послуг представників Замовника. Час доступу в приміщення, визначається за попереднім погодженням із Замовником.Послуги технічного обслуговування на території об'єкту необхідно робити в години, погоджені із Замовником. При виникненні аварійної ситуації прибуття фахівця - впродовж 2-х годин. Усі послуги, що робляться у рамках договору, пов'язані з відключенням електрики і інших систем, повинні заздалегідь узгоджуватися із Замовником не пізніше, ніж за 24 години до планованого терміну.Учасник в складі пропозиції надає Гарантійний лист, завірений підписом уповноваженої особи щодо прибуття фахівця впродовж 2-х годин (при виникненні аварійної ситуації).Виконавець зобов'язаний, на вимогу уповноважених представників Замовника, інформувати про хід надання послуг, представляти технічні консультації персоналу Замовника.Виконавці послуг повинні строго дотримуватися правил техніки безпеки, правила охорони праці і правила внутрішнього розпорядку при наданні послуг на території Замовника.Виконавець організовує своїми силами і за свій рахунок склад тимчасового зберігання інструменту, матеріалів і устаткування поза територією Замовника. Персонал Виконавця зобов'язаний знати пристрій і принцип роботи устаткування басейнів. Послуги виявляються Виконавцем відповідно до договору, в зазначені терміни, перевіреними і справними інструментами і повіреними приладами.Виконавець зобов'язаний знаходитися на об'єкті в чистому спеціалізованому одязі. Виконавець представляє Замовникові пропозиції по поліпшенню обслуговування, необхідності придбання ЗІП для безперебійної роботи обслуговуваного устаткування.Після завершення надання послуг Виконавець зобов'язаний повернути Замовникові отриману від нього документацію і надати документацію на замінене в процесі експлуатації устаткування. У разі спричинення збитку при наданні послуг майну Замовника, його співробітникам або третім особам, Виконавець відшкодовує збиток в повному об'ємі. Представник Замовника, не втручаючись в процес надання послуг, контролює хід надання послуг, перевіряє якість. Після надання послуг Виконавець зобов'язаний залишити об'єкт в чистоті.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2472106263 |
---|---|
Поштова адреса | 04208, Україна, м. Київ, м. Київ, пр.Порика Василя, будинок 17а, квартира 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сидорець Наталя |
Телефон | +380982910236 |
Ел. пошта | mirosa67@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-04-07-010600-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 120 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 600.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 13 квітня, 10:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 16 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 23 квітня, 13:49 |
Послуги по технічному обслуговуванню обладнання і чаш басейнів (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)76 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90910000-9, Послуги з прибирання |
Розрахунки здійснюються за рахунок коштів місцевого або державного бюджету протягом 20 днів після отримання послуг на підставі Актів в розрізі кожного навчального закладу відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 5-ти робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39833860 |
Поштова адреса | 01021, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Ім'я |
Філіц Людмила Олегівна |
Телефон | 380442530086, |
Ел. пошта | tender.osvita@ukr.net |