На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
100 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: . Замовник. 1.1. Найменування: Відділ освіти Сватівської міської ради Луганської області 1.2. Код за ЄДРПОУ: 44060336 1.3. Місце знаходження: 92600, Луганська область, м. Сватове, пл. 50 річчя Перемоги, 36; 1.4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: Моісєєва Наталія, уповноважена особа відділу освіти, 92600, Луганська область, Сватівський район, м. Сватове, пл. 50 річчя Перемоги, 36 телефон +380660475832, e-mail - moiseevanata2501@ukr.net 2.Конкретна назва предмета закупівлі: код ДК 021:2015:15320000-7 Фруктові та овочеві соки (код ДК 021:2015: 15321000-4 Фруктові соки (в асортименті)) 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: додаються (Додаток № 1 до оголошення) 4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 4.1. Кількість товарів: код ДК 021:2015: 15321000-4 Фруктові соки – ємність 0,2л (в асортименті) – 920 л - ємність 1 л (в асортименті) – 3200 л 4.2. Місце поставки товарів: за адресами закладів освіти Сватівської міської ради (відповідно до оголошення ДОДАТОК 1). 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2021 року. 6. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 7. Очікувана вартість предмета закупівлі:100000,00 грн. (Сто тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ. 7ˡ. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 8. Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівлі: відповідно до інформації, вказаної на електронному торговому майданчику. 9. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій. 19.04.2021р. 10. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: Виключно ціна. 10ˡ. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності). --- 11. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 12. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1000,00 грн. 14. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: - копії паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб підприємців; - заповнену форму цінової пропозиції, оформлену на фірмовому бланку (за наявності) відповідно до Додатка № 2. В графі «Вартість пропозиції» зазначається загальна вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону. В паперовому вигляді, завірена підписом та печаткою Учасника, надається Замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю. Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) продукції, що відповідають ціновій пропозиції, поданої учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону. Загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на транспортування до місця поставки та таке інше, у відповідності до вимог цієї Документації. - підписаний Проект договору( Додаток № 3). - копію витягу або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку в загальній системі оподаткування); - документи, що підтверджують правомочність представника учасника на підписання цінової пропозиції (копія протоколу загальних зборів засновника(ів) або копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, копія довіреності, довідка в довільній формі (для фізичних осіб підприємців); - довідку у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - копії документів, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників; - документи, що підтверджують якість товару - копії сертифікатів якості виробника/висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами. - всі документи, розміщені в системі, повинні бути підписані шляхом накладання Електронний Цифровий Підпис (ЕПЦ/КЕП) Учасника на етапі подання тендерної пропозиції. Відсутність (ЕПЦ/КЕП) або накладення його з порушенням строків є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, згідно п.9.2 Порядку здійснення спрощеної закупівлі, з причини невідповідності тендерної пропозиції умовам Закупівлі Документи повинні бути надані в електронному вигляді у форматі *PDF (скановані або оцифровані) та містити розбірливі зображення. Всі документи повинні бути розміщеними таким чином, щоб вони не мали ніяких розмитих або нечітких місць. Документи, які не будуть чітко відображені, розглядатися не будуть і такі пропозиції будуть відхилятись. У разі невиконання вищезазначеної вимоги пропозиція учасника відхиляється. Додатки до документації: Додаток № 1 – Технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Додаток № 2 – Форма цінової пропозиції. Додаток № 3 - Проект договору.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39527097 |
---|---|
Поштова адреса | 92704, Україна, Луганська область, Старобільськ, 92700, Луганська обл., Старобільський район, місто Старобільськ, ВУЛИЦЯ ЛУГАНСЬКА, будинок 53 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | БИЧКОВА ІРИНА |
Телефон | 380661818977 |
Ел. пошта | LERRA0709@GMAIL.COM |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41191101 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 93400, Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ЛІЩИНИ, будинок 37-П |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Белоусова Анна Павловна |
Телефон | 380668035033 |
Ел. пошта | belousovaanna062@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3117113961 |
---|---|
Поштова адреса | 93118, Україна, Луганська область, місто Лисичанськ, КВАРТАЛ МОЛОДІЖНИЙ, будинок 7, квартира 15 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Катерина Ведерникова |
Телефон | +380935537180 |
Ел. пошта | ket.opt@i.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-04-08-003980-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 100 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 000.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 14 квітня, 11:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 22 квітня, 12:14 |
Дата останніх змін | 29 квітня, 16:31 |
Аукціон |
23 квітня, 13:14 Переглянути |
код ДК 021:2015: 15321000-4 Фруктові соки – ємність 0,2л (в асортименті)920 літр Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15320000-7, Фруктові та овочеві соки |
код ДК 021:2015: 15321000-4 Фруктові соки - ємність 1 л (в асортименті)3200 літр Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15320000-7, Фруктові та овочеві соки |
Оплата вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно видатковій накладній, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти Сватівської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44060336 |
Поштова адреса | 92600, Україна, Луганська область, місто Сватове, пл.50 річчя Перемоги, будинок 36 |
Ім'я |
Наталія Моісєєва |
Телефон | +380660475832 |
Ел. пошта | moiseevanata2501@ukr.net |