На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
42 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Комплект банкеток повинен включати 20 банкеток для сидіння різної довжини (1 м. та 1,5 м.)
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 2 червня, 15:02
Опис
В зв’язку зі збільшенням обсягу роботи Управління та більшим напливом громадян на прийом до спеціалістів Управління протягом поточного року, заявленої в тендерній документації кількості банкеток для прийому громадян не достатньо для обслуговування потреб Управління. Основна категорія відвідувачів Управління – інваліди та люди похилого віку, які потребують більшої кількості місць для сидіння під час очікування прийому спеціалістами Управління. Крім того, враховуючи побажання відвідувачів Управління, змінилися якісні характеристики меблів, що підлягають закупівлі. Таким чином, в зв’язку з обґрунтованою зміною потреби Управління у предметі закупівлі, а саме: обсягу та якісних характеристик предмету закупівлі, проведення електронної закупівлі «Банкетки для очікування» є недоцільним.
Ідентифікаційний номер | UA-2017-05-25-000925-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 42 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 210.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 29 травня, 13:02 |
---|---|
Подача пропозицій | до 1 червня, 13:02 |
Дата останніх змін | 2 червня, 15:02 |
Аукціон | Переглянути |
Початок аукціону: | 2 червня, 12:56 |
Банкетки для очікування (20 банкеток для сидіння різної довжини - 1 м. та 1,5 м.)20 штука Адреса поставки: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Курнатовського, 7-А (корпус 1) Строк: до 31.12.2017 13:12 Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Назва організації | Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37397200 |
Поштова адреса | 02152, Україна, Київська область, місто Київ, Курнатовського 7-А |
Ім'я |
Щербина Світлана Володимирівна ( ) |
Телефон | +380445409100 |
Ел. пошта | 05_ruszn@dnipr.gov.ua |