На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7750.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Технічні вимоги. З метою підвищення безпечної експлуатації та обслуговування ліфтів в діючій споруді, необхідно провести відновлювальні роботи з ремонту ліфта із заміною зношеного обладнання ; - заміна чотирьох тягових канатів діаметром - 12,0. Місце проведення робіт; вул. Митрополита А. Шептицького,5, приміщення діючого медичного закладу. Технічна характеристика ліфта; Тип - пасажирській, вантажопідйомністю 500 кг. із номінальною швидкістю 1,0 м/с., виробник - Московський ДЕЛЗ. Реєстраційний номер -13514; дата виготовлення-1978р., рік введення ліфта в експлуатацію-1981р. Нове обладнання, комплектуючи, повинні бути з гарантійним терміном експлуатації від заводу виробника. та мати сертифікати якості. Після проведення відновлювальних робіт виконавець повинен ввести обладнання в експлуатацію; провести позачерговий технічний огляд згідно ПББЕЛ розділ 9.5 пункти 9.5.1-9.5.5. Виконавець повинен надати товар/послугу Замовнику якість яких відповідає умовам державних стандартів, НПАОП 0.00-1.02-08. Надати гарантії на виконані послуги, гарантійний термін починається з дати підписання Сторонами акту-приймання виконаних робіт. Перелік документів, що надаються учасником у складі цінової пропозиції та вимоги щодо кошторисної документації, яка надається підрядними організаціями разом з ціновою пропозицією 1. Розрахунок цінової пропозиції, повинен бути підтверджений кошторисною документацією 2. Кошторисна документація в електронному вигляді ( розроблена в програмному комплексі АВК-5 та додатково в форматі word), а саме: - Договірна ціна; - Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; - Локальний кошторис; - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку; - Кошторисна документація повинна бути складена із застосуванням програмного комплексу АВК-5, КП «ІВК» в останній редакції на момент складання кошторисної документації 3. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство. а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; б)форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). 4. Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та/або копія виписки з Єдиного державного реєстру осіб та фізичних осіб-підприємців. 5. Правовстановлюючий документ, що відповідно до статуту дає право на підписання договору. 6. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про кваліфікацію та досвід спеціалістів, які братимуть участь у наданні послуг, де обов’язково зазначається інформація про: * чисельність персоналу; * про кваліфікацію; * про наявність досвіду роботи; 7. Оригінал або нотаріально завірена копія довідки (або витягу) уповноваженого органу про відсутність підприємства учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справах про банкрутство, стосовно суб’єкта підприємницької діяльності, щодо якого запитується інформація.* або документу отриманого в електронній формі за он-лайн запитом юридичної або фізичної особи про видачу довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (що видається у порядку згідно Положення про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство затвердженого Наказом міністерства юстиції №441/5 від 27.03.2015)* *- документ повинен бути датованим не більше двомісячної давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів.» 8. Досвід надання послуг – власна довідка з інформацією про раніше укладені та стан виконання договорів аналогічним даній закупівлі. 9. Копія Статуту або іншого установчого документу (завіреного мокрою печаткою та підписом керівника контрагента) де зазначено, що учасник може здійснювати роботи по даному конкурсу. 10. Копії посвідчень та протоколів перевірки знань персоналу про навчання та перевірку знань з питань законодавства України про охорону праці. 11. Копії посвідчень персоналу про допуск до роботи в електроустановках до 1000В з відміткою про перевірку знань, групу з електробезпеки (не нижче ІІІгр.). 12. Копія фінансової звітності за останній звітній період: - Балансу підприємства учасника (Форма №1); - Звіту про фінансові результати учасника (Форма №2); 13. Копія виписки з Єдиного державного реєстру осіб та фізичних осіб-підприємців. 12. Довідка про наявність сервісного центру у м. Києві (зазначити адресу, та чи є він власний або орендований) документальне підтвердження його існування (копія договору, або іншого документу); 13. Інформаційна довідка, складена у довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально – технічної бази необхідної для виконання робіт, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт згідно предмету закупівлі. 14. Копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки; 15. Копія ліцензії на діяльність відповідно до предмета закупівлі; 16. Сертифікат на систему управління якістю .
Ідентифікаційний номер | UA-2017-05-31-000400-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 7 750.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 80.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 1 червня, 13:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 6 червня, 09:00 |
Дата останніх змін | 6 червня, 09:04 |
: Відновлювальні роботи з ремонту пасажирського ліфта.1 штука Адреса поставки: 02002, Україна, Київська область, Київ, вул.Луначарського,5 Строк: до 31.08.2017 00:08 Код ДК 021:2015: 50750000-7, Послуги з технічного обслуговування ліфтів |
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26188952 |
Поштова адреса | 02002, Україна, Київська область, Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5 |
Ім'я |
Седченко Ірина Володимирівна (Sedchenko Irina Vladimirovna) |
Телефон | 380445177018 |
Ел. пошта | appls@ukr.net |