На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
25 425.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Для потреби Харківської клінічної лікарні №1 на залізничному транспорті
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-05-11-006663-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 25 425.00 UAH без ПДВ |
Умови застосування: | Необхідність захисту прав інтелектуальної власності |
---|---|
Обгрунтування: | Харківська клінічна лікарня на залізничному транспорті №1 філії «Центр охорони здоров’я» Акціонерного товариства «Українська залізниця» повідомляє : Для забезпечення своєчасного нарахування та виплати заробітної плати працівникам структурного підрозділу, недопущення помилок, своєчасного подання податкової звітності необхідно продовжити співпрацю з розробником «Адель-бухгалтерія» ПП ВКФ «Озон М» розробником якої є Адельгейм Валентин Георгійович (Свідоцтво про авторське право № 12154 від 03.02.2005). Авторські та майнові права на програмне забезпечення «Адель-бухгалтерія» згідно із Законодавством України належить Адельгейму Валентину Георгійовичу.Одночасно Адельгейм Валентин Георгійович є єдиним виконавцем послуг по авторському інформаційно-технологічному супроводу, модернізації та доповненню функціональними контурами автоматизації процесів обліку. Послуги з супроводження (обслуговування) комплексу компьютерних програм розрахунку заробітної плати "Адель-бухгалтерія" включають: -підтримку вимог чинного законодавства України з питань ведення бухгалтерського обліку; -підтримку баз даних; - надання консультацій у зв’язку з поставками оновлень (нових версій) Програми; -надання консультацій з метою спрощення роботи фахівців з бухгалтерського обліку; -формування нових поставок Програми, у зв’язку із змінами у чинному законодавстві та згідно із зауваженнями від Замовника; -постачання алгоритмів додаткових контролів ведення даних; -постачання нових вихідних форм Програми, у зв’язку зі змінами у чинному законодавстві з питань ведення бухгалтерсько-фінансового обліку у межах реалізованої функціональності Програми; -внесення змін та доповнень у експлуатаційну документацію Програми за окремими модулями; -зберігання архівних даних, які необхідні для розрахунку лікарняних, відпускних, довідок до пенсійного фонду тощо. |
Дата останніх змін | 24 травня, 14:59 |
---|
Код ДК 021:2015 - 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з супроводу комплексу компьютерних програм розрахунку заробітної плати ''Адель - бухгалтерія'')9 місяць Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням |
Розрахунки за надані Виконавцем Послуги, згідно цього Договору, здійснюються Замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений в розділі XV цього Договору, за Актом на підставі виставленого Виконавцем рахунку-фактури: - з правом відстрочення платежу 45 (сорок п’ять) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, (Умова зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). - протягом 45 (сорока п’яти ) банківських днів з дня підписання Акту Сторонами, (Умова зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) . 6.2. Оплата за надання Послуг по даному Договору проводиться Замовником при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. (Умова зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Повна назва організації | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ | 40081352 |
Назва організації | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081352 |
Поштова адреса | 03049, Україна, Київська область, Київ, 03049, місто Київ, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 9 |
Ім'я |
Абрамова Ганна Анатоліївна |
Телефон | 380444069178 |
Ел. пошта | abramova.a@uz.gov.ua |