На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
140 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Усі документи тендерної пропозиції, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад українською мовою (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально. Визначальним текстом є текст, викладений українською мовою
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 12 травня, 09:44
Опис
Невірно вказаний код CPV
Ідентифікаційний номер | UA-2021-05-12-000819-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 140 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 700.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 18 травня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 21 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 12 травня, 09:44 |
Меблі для їдальні ЗЗСО № 73 Шевченківського району м. Києва код ДК 021:2015 (CPV) 39160000-1 (шкільні меблі)105 одиниця Адреса поставки: 03062, Україна, м. Київ, м. Київ, пр. Перемоги,86 Строк: до 30.06.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Продавцем на підставі накладних виписаних Продавцем протягом 10 банківських дня після отримання Товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37470086 |
Поштова адреса | 04119, Україна, Київська область, Київ, Зоологічна, 6-а |
Ім'я |
Доценко Любов Сергіївна |
Телефон | 380444890248 |
Ел. пошта | L.Docenko@shevruo.gov.ua |