На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2500.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Вид закупівлі: договір поставки укладений без використання електронної системи закупівлі. Категорія замовника орган місцевого самоврядування. ДК 021:2015-50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" (заправка картриджа, заправка+відновлення картриджа), строк надання послуг 7 місяців 3 тижні 4 дні (з 07 травня 2021 року по 31 грудня 2021 року (включно)).Строк виконання договору 7 місяців 3 тижні 4 дні (з 07 травня 2021 року по 31 грудня 2021 року (включно)). Місце надання послуг площа Миру, будинок 1
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-05-12-007272-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 500.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 12 травня, 13:46 |
---|
ДК 021:2015-50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" (заправка картриджа). Джерело фінансування місцевий бюджет10 штука Адреса поставки: 41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, площа Миру, будинок 1 Строк: до 31.12.2021 13:42 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
ДК 021:2015-50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" (заправка+відновлення картриджа). Джерело фінансування місцевий бюджет6 штука Адреса поставки: 41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, площа Миру, будинок 1 Строк: до 31.12.2021 13:42 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
згідно акту виконаних робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виконавчий комітет Кролевецької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04058060 |
Поштова адреса | 41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, вулиця Грушевського, 19 |
Ім'я |
Александренко Світлана Олександрівна ( ) |
Телефон | +380545395645 |
Ел. пошта | krolevetsgorsovet@ukr.net |