На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
156 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Учасником у складі документації до закупівлі не надано: - відповідно до п.7 додатку 1 Оголошення про проведення допорогової закупівлі інформацію у вигляді довідки довільної форми в якій зазначені дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності; - відповідно до п.12 додатку 1 Оголошення про проведення допорогової закупівлі довідку складену у довільній формі, на фірмовому бланку (для юридичних осіб) завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна містити інформацію щодо наявності сертифікованих за стандартами системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:20) та системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) складських приміщень з наявним холодильним обладнанням для зберігання предмету закупівлі (із зазначенням юридичних підстав користування даним приміщенням) та транспортних засобів для доставки продуктів харчування (із зазначенням юридичних підстав користування даним автотранспортом); - відповідно до п.13 додатку 1 Оголошення про проведення допорогової закупівлі лист-гарантію, в якому учасник гарантує що, транспортні засоби будуть відповідати вимогам статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами); - відповідно до п.14 додатку 1 Оголошення про проведення допорогової закупівлі оригінал дійсного сертифікату системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2018 (ISO 22000:2007 IDT), виданий учаснику органом із сертифікації, призначеного на виконання робіт із сертифікації систем управління; - відповідно до п.15 додатку 1 Оголошення про проведення допорогової закупівлі оригінал дійсного сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:20), виданий учаснику органом із сертифікації, призначеного на виконання робіт із сертифікації систем управління; - відповідно до п.16 додатку 1 Оголошення про проведення допорогової закупівлі оригінал дійсного сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), виданий учаснику органом із сертифікації, призначеного на виконання робіт із сертифікації систем управління; - відповідно до п.16 додатку 1 Оголошення про проведення допорогової закупівлі скан-копію рішення Головного управління Держспоживслужби або Витяг з державного реєстру потужностей про державну реєстрацію потужностей учасника. - відповідно до п.16 додатку 1 Оголошення про проведення допорогової закупівлі оригінал або завірена копія декларації виробника або посвідчення про якість або сертифікату якості на кожну позицію продуктового набору визначеного у Технічних вимогах до тендерної документації.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасником у складі документації до закупівлі не надано: - відповідно до п.7 додатку 1 Оголошення про проведення допорогової закупівлі інформацію у вигляді довідки довільної форми в якій зазначені дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності; - відповідно до п.12 додатку 1 Оголошення про проведення допорогової закупівлі довідку складену у довільній формі, на фірмовому бланку (для юридичних осіб) завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна містити інформацію щодо наявності сертифікованих за стандартами системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:20) та системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) складських приміщень з наявним холодильним обладнанням для зберігання предмету закупівлі (із зазначенням юридичних підстав користування даним приміщенням) та транспортних засобів для доставки продуктів харчування (із зазначенням юридичних підстав користування даним автотранспортом); - відповідно до п.13 додатку 1 Оголошення про проведення допорогової закупівлі лист-гарантію, в якому учасник гарантує що, транспортні засоби будуть відповідати вимогам статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами); - відповідно до п.14 додатку 1 Оголошення про проведення допорогової закупівлі оригінал дійсного сертифікату системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2018 (ISO 22000:2007 IDT), виданий учаснику органом із сертифікації, призначеного на виконання робіт із сертифікації систем управління; - відповідно до п.15 додатку 1 Оголошення про проведення допорогової закупівлі оригінал дійсного сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:20), виданий учаснику органом із сертифікації, призначеного на виконання робіт із сертифікації систем управління; - відповідно до п.16 додатку 1 Оголошення про проведення допорогової закупівлі оригінал дійсного сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), виданий учаснику органом із сертифікації, призначеного на виконання робіт із сертифікації систем управління; - відповідно до п.16 додатку 1 Оголошення про проведення допорогової закупівлі скан-копію рішення Головного управління Держспоживслужби або Витяг з державного реєстру потужностей про державну реєстрацію потужностей учасника. - відповідно до п.16 додатку 1 Оголошення про проведення допорогової закупівлі оригінал або завірена копія декларації виробника або посвідчення про якість або сертифікату якості на кожну позицію продуктового набору визначеного у Технічних вимогах до тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 31483539 |
---|---|
Поштова адреса | 03187, Україна, Київська область, Київ, пр-т Ак.Глушкова буд.15,кв.29 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Варданян Ара Грантович |
Телефон | +380635828285 |
Ел. пошта | grantfarm@ukr.net |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Учасником у складі документації до закупівлі надано тендерну пропозицію відповідно до додатку 4 Оголошення про проведення допорогової закупівлі, в якій вказано перелік продуктів харчування. Але зважаючи на те, що предметом закупівлі є продуктовий набір у складі, то поле «найменування» у таблиці визначено не вірно. Також у тендерній пропозиції є відмінності у вазі складових предмету закупівлі, а саме: - у документації до закупівлі зазначено «Молоко незбиране згущене з цукром, ж/б 370 гр.», а Учасник пропонує «Молоко незбиране згущене з цукром, 8,5 %, 380 г з/б»; - у документації до закупівлі зазначено «Консерва рибна бички в томатному соусі ж/б 240 г», а Учасник пропонує «Консерва рибна бички в томатному соусі 230 г з/б»; - у документації до закупівлі зазначено «Горошок зелений консервований, ж/б 420 г», а Учасник пропонує «Горошок зелений консервований, 425 г з/б»; - у документації до закупівлі зазначено «Чай чорний байховий пакетований, 50*2 г», а Учасник пропонує «Чай чорний «Англійський до сніданку» ТМ «Ahmad Tea London» (який у мережі магазинів представлений фасуванням по 25*2 г) у кількості 2 шт.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасником у складі документації до закупівлі надано тендерну пропозицію відповідно до додатку 4 Оголошення про проведення допорогової закупівлі, в якій вказано перелік продуктів харчування. Але зважаючи на те, що предметом закупівлі є продуктовий набір у складі, то поле «найменування» у таблиці визначено не вірно. Також у тендерній пропозиції є відмінності у вазі складових предмету закупівлі, а саме: - у документації до закупівлі зазначено «Молоко незбиране згущене з цукром, ж/б 370 гр.», а Учасник пропонує «Молоко незбиране згущене з цукром, 8,5 %, 380 г з/б»; - у документації до закупівлі зазначено «Консерва рибна бички в томатному соусі ж/б 240 г», а Учасник пропонує «Консерва рибна бички в томатному соусі 230 г з/б»; - у документації до закупівлі зазначено «Горошок зелений консервований, ж/б 420 г», а Учасник пропонує «Горошок зелений консервований, 425 г з/б»; - у документації до закупівлі зазначено «Чай чорний байховий пакетований, 50*2 г», а Учасник пропонує «Чай чорний «Англійський до сніданку» ТМ «Ahmad Tea London» (який у мережі магазинів представлений фасуванням по 25*2 г) у кількості 2 шт.
Код ЄДРПОУ | 35054725 |
---|---|
Поштова адреса | 21011, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ГОНТИ будинок 96-А |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Оксана Вороніна |
Телефон | +380677097389 |
Ел. пошта | solsvit2007@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2870908824 |
---|---|
Поштова адреса | 02127, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 49, корпус 1, квартира 117 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Вікторія Смірнова |
Телефон | +380638437933 |
Ел. пошта | smika78@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-05-12-008768-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 156 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 780.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 18 травня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 21 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 16 червня, 10:01 |
Аукціон |
21 травня, 11:53 Переглянути |
Продукти харчування в наборі260 штука Адреса поставки: 03028, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Науки, 15 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15890000-3, Продукти харчування та сушені продукти різні |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 9 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Голосіївська районна організація Товариства Червоного Хреста України |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25718789 |
Поштова адреса | 03028, Україна, Київська область, Київ, проспект Науки, 15 |
Ім'я |
Сульженко Ігор Вікторович |
Ел. пошта | rcgi@ukr.net |