На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
За результатами детального розгляду зазначених пропозицій, встановлено, що цінова пропозиція учасника – Фізична особа - підприємець «Балюк Маріанна Миколаївна» - 11178,00 грн. без ПДВ не відповідає умовам визначеним у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та містить підстави для відхилення відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та має бути відхилена замовником із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, а саме: 1.В складі пропозиції учасника не надані Скан-копії документів, які засвідчують наявність у учасника Системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) та системи управління якістю ДСТУISO 9001:2015згідно вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.12р. № 590 «Про затвердження вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів». Для підтвердження учасник не надав скан – копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, ITD) / ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD) , сертифікату на систему управління якістю який відповідає ДСТУ ISO 9001:2015. 2. В складі пропозиції учасника відсутні звіти за результатами аудиту постійно діючих процедур учасника «Системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, ITD) / ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD) та «системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015» , чинних на дату розкриття пропозицій. 3.Відсутня скан-копія акту, складеного не раніше, як за 12 місяців до останньої дати подання пропозиції, територіальними органами Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР на підприємстві Учасника (форма затверджена Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08.08.2019 № 446). 4.Відсутня скан-копія оригіналу довідки 1 ДФ за IV квартал 2020 року. 5.Відсутній договір із суб’єктом господарювання, про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, дія якого має відповідати дії договору поставки та скан-копії актів виконаних робіт з дезінфекції, виданих за останні три місяці до подання пропозицій учасника. 6.Відсутні скан-копії (*pdf) оригіналів правовстановлюючих документів Орендодавців на орендовані складські приміщення та автотранспорт. 7. Відсутні скан-копії (*pdf) оригіналів банківських документів про оплату орендної плати за перший і останній місяць.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
За результатами детального розгляду зазначених пропозицій, встановлено, що цінова пропозиція учасника – Фізична особа - підприємець «Балюк Маріанна Миколаївна» - 11178,00 грн. без ПДВ не відповідає умовам визначеним у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та містить підстави для відхилення відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та має бути відхилена замовником із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, а саме: 1.В складі пропозиції учасника не надані Скан-копії документів, які засвідчують наявність у учасника Системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) та системи управління якістю ДСТУISO 9001:2015згідно вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.12р. № 590 «Про затвердження вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів». Для підтвердження учасник не надав скан – копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, ITD) / ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD) , сертифікату на систему управління якістю який відповідає ДСТУ ISO 9001:2015. 2. В складі пропозиції учасника відсутні звіти за результатами аудиту постійно діючих процедур учасника «Системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, ITD) / ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD) та «системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015» , чинних на дату розкриття пропозицій. 3.Відсутня скан-копія акту, складеного не раніше, як за 12 місяців до останньої дати подання пропозиції, територіальними органами Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР на підприємстві Учасника (форма затверджена Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08.08.2019 № 446). 4.Відсутня скан-копія оригіналу довідки 1 ДФ за IV квартал 2020 року. 5.Відсутній договір із суб’єктом господарювання, про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, дія якого має відповідати дії договору поставки та скан-копії актів виконаних робіт з дезінфекції, виданих за останні три місяці до подання пропозицій учасника. 6.Відсутні скан-копії (*pdf) оригіналів правовстановлюючих документів Орендодавців на орендовані складські приміщення та автотранспорт. 7. Відсутні скан-копії (*pdf) оригіналів банківських документів про оплату орендної плати за перший і останній місяць.
Код ЄДРПОУ | 2509211369 |
---|---|
Поштова адреса | 08130, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, село Петропавлівська Борщагівка, ВУЛИЦЯ АВІАТОРІВ, будинок 62 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ФОП Балюк |
Телефон | +380734150309 |
Ел. пошта | fop.baliuk@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 30757072 |
---|---|
Поштова адреса | 04108, Україна, Київська область, Київ, провулок Квітневий, буд. 1Б, кв. 37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мовчун Тетяна Михайлівна |
Телефон | +380444982800 |
Ел. пошта | 4982800@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-05-24-002923-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 18 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 90.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 28 травня, 15:48 |
---|---|
Подача пропозицій | до 2 червня, 15:48 |
Дата останніх змін | 14 червня, 13:07 |
Аукціон |
3 червня, 12:06 Переглянути |
Натуральний мед69 кілограм Адреса поставки: 04075, Україна, м. Київ, м.Київ,Пуща-Водиця, вул. Міська, 1-а Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03140000-4, Продукція тваринництва та супутня продукція |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЗ "УСДРЗН МОЗ України" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01981891 |
Поштова адреса | 04075, Україна, м. Київ, ОБОЛОНСЬКИЙ, Пуща-Водиця, вул. Міська 1а |
Ім'я |
Лисенко Людмила Миколаївна |
Телефон | 0442050605 |
Ел. пошта | dzusdrzn@ukr.net |