На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Порушення не знайдено
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам. Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника – Приватного підприємства «ЛанТек» поданої для участі у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на закупівлю: «Інформаційно – технологічне супроводження програмного забезпечення – комп’ютерної програми «Ridango Back Office» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою», було виявлено невідповідності в інформації та документах наданих Учасником, у зв’язку з чим на виконання норм статті 26 та статті 29 Закону через електронну систему закупівель замовником 09.07.2021 року було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. У строк передбачений Законом Учасником Приватним підприємством «ЛанТек» не було виправлено виявлені Замовником невідповідності. Зважаючи на зазначене тендерна пропозиція Приватного підприємства «ЛанТек» не відповідає умовам тендерної документації, а саме: Пункту 3.5.1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» частини 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» РОЗДІЛУ 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації. Документи, що були надані Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме, Довідка № 118/1 від 23.06.2021 та копія договору № 37 від 20.05.2019, яким передбачено надання Послуг згідно ДК 021:2015-72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням» (Послуги з доопрацювання системи ERIV, програмного забезпечення ECCENTEX) не відповідають вимогам тендерної документації, оскільки предмет зазначеного договору не відповідає предмету закупівлі, яка проводиться замовником: «Інформаційно – технологічне супроводження програмного забезпечення – комп’ютерної програми «Ridango Back Office» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою». Отже, учасником не було підтверджено досвід виконання аналогічного договору, а тендерна пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам. Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника – Приватного підприємства «ЛанТек» поданої для участі у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на закупівлю: «Інформаційно – технологічне супроводження програмного забезпечення – комп’ютерної програми «Ridango Back Office» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою», було виявлено невідповідності в інформації та документах наданих Учасником, у зв’язку з чим на виконання норм статті 26 та статті 29 Закону через електронну систему закупівель замовником 09.07.2021 року було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. У строк передбачений Законом Учасником Приватним підприємством «ЛанТек» не було виправлено виявлені Замовником невідповідності. Зважаючи на зазначене тендерна пропозиція Приватного підприємства «ЛанТек» не відповідає умовам тендерної документації, а саме: Пункту 3.5.1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» частини 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» РОЗДІЛУ 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації. Документи, що були надані Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме, Довідка № 118/1 від 23.06.2021 та копія договору № 37 від 20.05.2019, яким передбачено надання Послуг згідно ДК 021:2015-72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням» (Послуги з доопрацювання системи ERIV, програмного забезпечення ECCENTEX) не відповідають вимогам тендерної документації, оскільки предмет зазначеного договору не відповідає предмету закупівлі, яка проводиться замовником: «Інформаційно – технологічне супроводження програмного забезпечення – комп’ютерної програми «Ridango Back Office» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою». Отже, учасником не було підтверджено досвід виконання аналогічного договору, а тендерна пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям.
Код ЄДРПОУ | 30692374 |
---|---|
Поштова адреса | 65026, Україна, Одеська область, Одеса, 65026, м.Одеса, вул.Польська 3, кв. 24 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Друм Олена |
Телефон | 380487601976 |
Ел. пошта | e.drum@lantec.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39950584 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Київська область, Київ, 03680, м. Київ, вул. Козацька, буд. 120/4, літера Є |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ТОВ АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ |
Телефон | 380443642376 |
Ел. пошта | TENDER@AMRITA-CS.COM |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37962954 |
---|---|
Поштова адреса | 03110, Україна, Київська область, Київ, Киев, ул. Соломенская, 3, каб 2006-03 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | TENDER@BITECH.COM.UA |
Телефон | |
Ел. пошта | TENDER@BITECH.COM.UA |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-05-25-003481-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 8 279 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 82 790.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 100 000.00 UAH |
Період уточнень | до 15 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 червня, 15:00 |
Дата останніх змін | 3 серпня, 12:01 |
Аукціон |
19 липня, 12:20 Переглянути |
Інформаційно – технологічне супроводження програмного забезпечення – комп’ютерної програми «Ridango Back Office»Information and technological support of software - computer program "Ridango Back Office"1 послуга Адреса поставки: 02192, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Космічна 12-А Строк: до 31.12.2021 16:58 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72250000-2, Послуги, пов’язані із системами та підтримкою |
Оплата фактично та якісно наданих Послуг здійснюється щомісяця у національній грошовій одиниці на поточний рахунок Виконавця, вказаний у Договорі, протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг за відповідний місяць
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КП ГІОЦ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04013755 |
Поштова адреса | 02192, Україна, м. Київ, Київ, Космічна, 12А |
Ім'я |
Страдна Анна Антонівна (Stradna Anna Antonovna) |
Телефон | +380443668100 |
Ел. пошта | anna.stradna@kmda.gov.ua |