На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
199 990.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: ДК 021:2015 72330000-2 — Послуги зі стандартизації та класифікації контенту та даних (Обслуговування програмного забезпечення для обробки даних щодо обліку харчування в дошкільних навчальних закладах) згідно документації. Надання та супроводження програмно-апаратного комплексу управління продуктами і кухнею. Програмно-апаратний комплекс, що надається Виконавцем для потреб Замовника, повинен відповідати нижче наведеним вимогам: 1) Система повинна бути придатною для налагодження централізованого обліку в Управліннях освіти та підзвітних організаціях. Система повинна відповідати Національним положенням (стандартам) бухгалтерського обліку в державному секторі, наказам Державного казначейства України та відповідному податковому законодавству. 2) Порядок роботи та має відповідати вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 р. № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» від 17.04.2006 № 298/227. 3) Система повинна включати в себе комплекс підсистем, які є складовими елементами єдиної бази даних та вирішувати нижче наведені задачі: - Ведення документації по організації збалансованого харчування дітей. - Розрахунок меню-вимоги, формування бланку меню-вимоги та виводу її на друк. - Складання щоденного меню для дітей відповідно вікових норм харчування, з врахуванням специфіки навчального закладу та сезонних продуктів харчування. - Аналіз виконання щоденних норм харчування по групах продуктів за будь-який період. - Розрахунок середньоденної кількості білків, жирів, вуглеводів та кілокалорій за будь-який період згідно складеному меню. - Розрахунок енергетичної цінності дня по кожній з вікових груп а також поживної цінності харчування за день (білки, жири, вуглеводи). - Аналіз і перерозподіл норм харчування між віковими групами у випадку змін у меню-вимоги, пов’язаного з додатковою видачею їжі або її поверненням. - Обчислення вартості харчування по кожній з вікових груп відповідно списаних по партіях надходження продуктів. - Оперативна корекція меню, виходів блюд та виконання норм з урахуванням додаткової видачі або повернення продуктів через змінення кількості дітей на день, наступний після розрахунку меню. - Обчислення залишків у коморі на будь-яку дату. - Розрахунок витрат продуктів за певний період часу. - Моніторинг поставок у розрізі постачальників по датах. - Відображення руху по будь-якому найменуванню продукції (книга складського обліку). - Планування витрат продуктів з метою розрахунку необхідної кількості продуктів для завчасного оповіщення баз-постачальників про необхідну кількість поставки продуктів до закладу. - Роздрукування щоденного меню з метою інформування батьків та висвітлення інформації в спеціально зазначених місцях в дошкільних навчальних закладах. - Інтеграція програмного продукту з комплексною інформаційно-аналітичною системою «Управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві» та платформою KyivSmartCity. Додаткові вимоги: - Проведення навчання програмі на ПК у кожному навчальному закладі відповідно до дислокації, вказаній в договорі. - Підготовка персоналу в оволодінні навичками користування програмним продуктом та технічна підтримка.
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Код ЄДРПОУ | 35962004 |
---|---|
Поштова адреса | 04208, Україна, м. Київ, Київ, ПРОСПЕКТ В.ПОРИКА, будинок 7-Б, ЛІТЕРА А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сотніков Олексій Олегович |
Телефон | +380660007693 |
Ел. пошта | o.sotnikov@supik.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-05-27-004760-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 199 990.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 999.95 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 2 червня, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 7 червня, 09:00 |
Дата останніх змін | 12 червня, 00:01 |
Обслуговування програмного забезпечення для обробки даних щодо обліку харчування в дошкільних навчальних закладах (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету).1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72330000-2, Послуги зі стандартизації та класифікації контенту та даних |
Розрахунки здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 20 днів після отримання послуг на підставі Актів відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 5-ти робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39833860 |
Поштова адреса | 01021, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Ім'я |
Філіц Людмила Олегівна |
Телефон | 380442530086, |
Ел. пошта | tender.osvita@ukr.net |