На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 161 980.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Не допустити до участі в електронному аукціоні тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГОЛДЕН ЛАЙН Україна» по номеру процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-05-28-008989-b та відхилити тендерну пропозицію учасника «керуючись абз. 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та відповідно не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону) з наступних підстав: було виявлено невідповідності : не надано у повному обсязі інформації на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази , визначених у п.4.1. розділу 1 додатку 1 тендерної документації за зразком 1 цього пункту і розділу, а саме в частині матеріально-технічної бази по статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією та було описано в системі не відповідності та надано учаснику 24 години на виправлення цих невідповідностей (текст повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» міститься в електронній системі Прозорро). Відповідно до частини 9 статті 26 нового Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, у результаті завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. В свою чергу, Учасником не було завантажено нових документів. Розглянувши заватажене учасником ТОВ «ГОЛДЕН ЛАЙН Україна» під час подачі пропозицій по невідповідностях бачимо, наступне: не надано у повному обсязі інформації на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг з технічного обслуговування та поточного ремонту автотранспортних засобів ЕМД за адресою м. Кривий Ріг вул. Коломійцевська,21/1, орендованого нежитлового приміщення складу в 50кв.м., визначеною учасником в одному з поданих документів ТОВ «ГОЛДЕН ЛАЙН Україна» за договором оренди №А-143 від 04.06.2021, яке не фігурує у довідці про матеріально-технічну базу та згідно п. 1.4. буде використовуватись для ремонту техніки, а не колісних транспортних засобів. Відповідно до технічного регламенту з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів(далі – КТЗ): 1. Виконавцем технічного обслуговування і ремонту транспортних засобів є суб’єкт господарювання, який відповідає таким вимогам: 1) має власні або орендовані засоби технічного обслуговування і ремонту, що відповідають установленим законодавством вимогам; 2) роботи з технічного обслуговування і ремонту здійснює персонал необхідного рівня професійної кваліфікації відповідно до видів цих робіт (далі - персонал); 3) має виробничі споруди, засоби технічного обслуговування і ремонту, що відповідають встановленим законодавством вимогам. Відповідно до пп 5.9.1. додатку 3 до ТД Учасник повинен був Гарантувати Замовнику надання послуг у повному обсязі відповідно до умов Договору про закупівлю. А в свою чергу п.5.4. проекту Договору (додаток 3 до ТД) визначено щодо матеріально-технічної бази СТО наступне: «Для надання послуг СТО- виконавець має: виробничі споруди, засоби технічного обслуговування та ремонту, паспорт СТО, потужність не менше 3 робочих місць, комп’ютерне діагностичне обладнання та програмне забезпечення, необхідне для надання Послуг щодо повного переліку (марки) автомобілів зазначених у Додатку №3 технологічні карти із зазначенням нормативів трудовитрат (в нормо-годинах), склад запчастин, який містить витратні матеріали для ТО (технічне обслуговування), а саме: необхідні оригінальні деталі, вузли, агрегати для усіх марок автомобілів, зазначених у Додатку№3 відповідну організаційну структуру (особу, відповідальну за якість виконаних робіт/наданих послуг, кімнату відпочинку тощо), професійний та спеціалізований інструмент необхідний для надання послуг, стоянку для автомобілів, які очікують ремонту або відремонтованих, на 5- 10місць, працівників відповідної кваліфікації та досвідом роботи для надання послуг (підтверджується довідкою), СТО Учасника може мати можливість проведення гарантійного та післягарантійного обслуговування і ремонту транспортних засобів Замовника (надати копію сертифікату/свідоцтва). цілодобову охорону.» Виходячи з цього на 50 кв.м. орендованої площі та згідно наданої довідки про матеріально-технічну базу у м. Кривий Ріг виконання Учасником половини цих вимог вбачається неможливим. Також треба врахувати, що вимоги до оцінки відповідності виробничих споруд і будівель, в яких проводяться операції технічного обслуговування та ремонту колісних транспортних засобів, їх складових частин (систем): 1) виробничі споруди і будівлі оцінюються з урахуванням їх відповідності правилам охорони праці на автомобільному транспорті, затвердженим в установленому порядку, або вимогам виробника, які не суперечать законодавству; 2) виробничі споруди і будівлі повинні відповідати затвердженим в установленому порядку правилам пожежної безпеки в Україні та правилам пожежної безпеки для підприємств і організацій автомобільного транспорту України. Як видно, документи завантажені не повному обсязі, а ті що завантажені, то з цих документів виникає сумнів, щодо матеріально-технічної бази ТОВ «ГОЛДЕН ЛАЙН Україна» та її наявності у м. Кривий Ріг. Протокол від 08.07.2021
Контакти
Документи
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Залучення субпідрядників не планується
Не допустити до участі в електронному аукціоні тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГОЛДЕН ЛАЙН Україна» по номеру процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-05-28-008989-b та відхилити тендерну пропозицію учасника «керуючись абз. 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та відповідно не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону) з наступних підстав: було виявлено невідповідності : не надано у повному обсязі інформації на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази , визначених у п.4.1. розділу 1 додатку 1 тендерної документації за зразком 1 цього пункту і розділу, а саме в частині матеріально-технічної бази по статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією та було описано в системі не відповідності та надано учаснику 24 години на виправлення цих невідповідностей (текст повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» міститься в електронній системі Прозорро). Відповідно до частини 9 статті 26 нового Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, у результаті завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. В свою чергу, Учасником не було завантажено нових документів. Розглянувши заватажене учасником ТОВ «ГОЛДЕН ЛАЙН Україна» під час подачі пропозицій по невідповідностях бачимо, наступне: не надано у повному обсязі інформації на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг з технічного обслуговування та поточного ремонту автотранспортних засобів ЕМД за адресою м. Кривий Ріг вул. Коломійцевська,21/1, орендованого нежитлового приміщення складу в 50кв.м., визначеною учасником в одному з поданих документів ТОВ «ГОЛДЕН ЛАЙН Україна» за договором оренди №А-143 від 04.06.2021, яке не фігурує у довідці про матеріально-технічну базу та згідно п. 1.4. буде використовуватись для ремонту техніки, а не колісних транспортних засобів. Відповідно до технічного регламенту з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів(далі – КТЗ): 1. Виконавцем технічного обслуговування і ремонту транспортних засобів є суб’єкт господарювання, який відповідає таким вимогам: 1) має власні або орендовані засоби технічного обслуговування і ремонту, що відповідають установленим законодавством вимогам; 2) роботи з технічного обслуговування і ремонту здійснює персонал необхідного рівня професійної кваліфікації відповідно до видів цих робіт (далі - персонал); 3) має виробничі споруди, засоби технічного обслуговування і ремонту, що відповідають встановленим законодавством вимогам. Відповідно до пп 5.9.1. додатку 3 до ТД Учасник повинен був Гарантувати Замовнику надання послуг у повному обсязі відповідно до умов Договору про закупівлю. А в свою чергу п.5.4. проекту Договору (додаток 3 до ТД) визначено щодо матеріально-технічної бази СТО наступне: «Для надання послуг СТО- виконавець має: виробничі споруди, засоби технічного обслуговування та ремонту, паспорт СТО, потужність не менше 3 робочих місць, комп’ютерне діагностичне обладнання та програмне забезпечення, необхідне для надання Послуг щодо повного переліку (марки) автомобілів зазначених у Додатку №3 технологічні карти із зазначенням нормативів трудовитрат (в нормо-годинах), склад запчастин, який містить витратні матеріали для ТО (технічне обслуговування), а саме: необхідні оригінальні деталі, вузли, агрегати для усіх марок автомобілів, зазначених у Додатку№3 відповідну організаційну структуру (особу, відповідальну за якість виконаних робіт/наданих послуг, кімнату відпочинку тощо), професійний та спеціалізований інструмент необхідний для надання послуг, стоянку для автомобілів, які очікують ремонту або відремонтованих, на 5- 10місць, працівників відповідної кваліфікації та досвідом роботи для надання послуг (підтверджується довідкою), СТО Учасника може мати можливість проведення гарантійного та післягарантійного обслуговування і ремонту транспортних засобів Замовника (надати копію сертифікату/свідоцтва). цілодобову охорону.» Виходячи з цього на 50 кв.м. орендованої площі та згідно наданої довідки про матеріально-технічну базу у м. Кривий Ріг виконання Учасником половини цих вимог вбачається неможливим. Також треба врахувати, що вимоги до оцінки відповідності виробничих споруд і будівель, в яких проводяться операції технічного обслуговування та ремонту колісних транспортних засобів, їх складових частин (систем): 1) виробничі споруди і будівлі оцінюються з урахуванням їх відповідності правилам охорони праці на автомобільному транспорті, затвердженим в установленому порядку, або вимогам виробника, які не суперечать законодавству; 2) виробничі споруди і будівлі повинні відповідати затвердженим в установленому порядку правилам пожежної безпеки в Україні та правилам пожежної безпеки для підприємств і організацій автомобільного транспорту України. Як видно, документи завантажені не повному обсязі, а ті що завантажені, то з цих документів виникає сумнів, щодо матеріально-технічної бази ТОВ «ГОЛДЕН ЛАЙН Україна» та її наявності у м. Кривий Ріг. Протокол від 08.07.2021
Код ЄДРПОУ | 39225534 |
---|---|
Поштова адреса | 49010, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Лазаряна,3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Пилипенко Михайло Володимирович |
Телефон | +380504867358 |
Ел. пошта | pilipenko7777@gmail.com |
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Не допустити до участі в електронному аукціоні тендерну пропозицію учасника ТОВ "ЕК ЦЕНТР" по номеру процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-05-28-008989-b та відхилити тендерну пропозицію учасника «керуючись абз. 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та відповідно не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону) з наступних підстав: було виявлено невідповідності : 1.1. Перша: не надано у повному обсязі інформації на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази , визначених у п.4.1. розділу 1 додатку 1 тендерної документації за зразком 1 цього пункту і розділу, а саме в частині матеріально-технічної бази 1.2. Друга: не надано інформації про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за 2020р., а надано лист-роз`яснення без звітності , що суперечить вимогам чинного законодавства України по статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією та було описано в системі не відповідності та надано учаснику 24 години на виправлення цих невідповідностей (текст повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» міститься в електронній системі Прозорро). Відповідно до частини 9 статті 26 нового Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, у результаті завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. В свою чергу, Учасником не було завантажено нових документів. Розглянувши заватажене учасником ТОВ "ЕК ЦЕНТР" під час подачі пропозицій по невідповідностях бачимо, наступне: По перше: не надано у повному обсязі інформації на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг з технічного обслуговування та поточного ремонту автотранспортних засобів ЕМД за адресою м. Кривий Ріг вул. Коломійцевська,21/1, орендованого нежитлового приміщення складу в 50кв.м., визначеною учасником в одному з поданих документів ТОВ "ЕК ЦЕНТР" за договором оренди №А-142 від 04.06.2021, яке не фігурує у довідці про матеріально-технічну базу та згідно п. 1.4. буде використовуватись для ремонту техніки, а не колісних транспортних засобів. Відповідно до технічного регламенту з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів(далі – КТЗ): 1. Виконавцем технічного обслуговування і ремонту транспортних засобів є суб’єкт господарювання, який відповідає таким вимогам: 1) має власні або орендовані засоби технічного обслуговування і ремонту, що відповідають установленим законодавством вимогам; 2) роботи з технічного обслуговування і ремонту здійснює персонал необхідного рівня професійної кваліфікації відповідно до видів цих робіт (далі - персонал); 3) має виробничі споруди, засоби технічного обслуговування і ремонту, що відповідають встановленим законодавством вимогам. Відповідно до пп 5.9.1. додатку 3 до ТД Учасник повинен був Гарантувати Замовнику надання послуг у повному обсязі відповідно до умов Договору про закупівлю. А в свою чергу п.5.4. проекту Договору (додаток 3 до ТД) визначено щодо матеріально-технічної бази СТО наступне: «Для надання послуг СТО- виконавець має: виробничі споруди, засоби технічного обслуговування та ремонту, паспорт СТО, потужність не менше 3 робочих місць, комп’ютерне діагностичне обладнання та програмне забезпечення, необхідне для надання Послуг щодо повного переліку (марки) автомобілів зазначених у Додатку №3 технологічні карти із зазначенням нормативів трудовитрат (в нормо-годинах), склад запчастин, який містить витратні матеріали для ТО (технічне обслуговування), а саме: необхідні оригінальні деталі, вузли, агрегати для усіх марок автомобілів, зазначених у Додатку№3 відповідну організаційну структуру (особу, відповідальну за якість виконаних робіт/наданих послуг, кімнату відпочинку тощо), професійний та спеціалізований інструмент необхідний для надання послуг, стоянку для автомобілів, які очікують ремонту або відремонтованих, на 5- 10місць, працівників відповідної кваліфікації та досвідом роботи для надання послуг (підтверджується довідкою), СТО Учасника може мати можливість проведення гарантійного та післягарантійного обслуговування і ремонту транспортних засобів Замовника (надати копію сертифікату/свідоцтва). цілодобову охорону.» Виходячи з цього на 50 кв.м. орендованої площі та згідно наданої довідки про матеріально-технічну базу у м. Кривий Ріг виконання Учасником половини цих вимог вбачається неможливим. Також треба врахувати, що вимоги до оцінки відповідності виробничих споруд і будівель, в яких проводяться операції технічного обслуговування та ремонту колісних транспортних засобів, їх складових частин (систем): 1) виробничі споруди і будівлі оцінюються з урахуванням їх відповідності правилам охорони праці на автомобільному транспорті, затвердженим в установленому порядку, або вимогам виробника, які не суперечать законодавству; 2) виробничі споруди і будівлі повинні відповідати затвердженим в установленому порядку правилам пожежної безпеки в Україні та правилам пожежної безпеки для підприємств і організацій автомобільного транспорту України. Як видно, документи завантажені не повному обсязі, а ті що завантажені, то з цих документів виникає сумнів, щодо матеріально-технічної бази ТОВ "ЕК ЦЕНТР" та її наявності у натурально-уречевленій формі. По друге: не надано інформації про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за 2020р., а надано лист-роз`яснення без звітності , що суперечить вимогам чинного законодавства України, а саме відповідно до листа Міністерства фінансів України від 21.02.2017 № 11130-02-2/4779 «Щодо подання фінансової звітності разом з податковою декларацією з податку на прибуток підприємств» Пунктом 137.4 статті 137 Кодексу встановлено, що податковим (звітним) періодом для податку на прибуток є календарні: квартал, півріччя, три квартали, рік, крім випадків, передбачених пунктом 137.5 цієї статті Кодексу. Проміжна фінансова звітність (I квартал, перше півріччя, дев'ять місяців), крім консолідованої, подається підприємствами органам, зазначеним у пункті 2 (крім органів Казначейства), не пізніше 25 числа місяця, що настає за звітним кварталом, а річна - не пізніше 28 лютого наступного за звітним року. Крім цього, Мінфін зазначив, що суб’єкти господарювання, які належать до суб’єктів малого підприємництва відповідно до ГКУ, але для яких відповідно до положень ПКУ встановлено податковий (звітний) період квартал, при поданні декларації з податку на прибуток надають проміжну (квартальну) фінансову звітність. Нагадаємо, що ч. 3 статті 55 ГКУ визначено поняття суб’єктів малого підприємництва, до яких можуть належати юрособи — суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми та форми власності, в яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 50 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 10 млн євро, визначену за середньорічним курсом НБУ. А за п. 2 Порядку подання фінансової звітності суб’єкти малого підприємництва позбавлені обов'язку подавати квартальну фінансову звітність органові ДПСУ у порядку, передбаченому ПКУ. Але, як бачимо, Мінфін вважає, що норми ПКУ в цьому випадку мають приорітет. І подавати квартальну фінансову звітність податковим органам платникам податку на прибуток - малим підприємствам все ж таки обов'язково. При цьому слід зазначити, що відповідно до пункту 5.2 статті 5 Кодексу передбачено, якщо поняття, терміни, правила та положення інших актів суперечать поняттям, термінам, правилам та положенням Кодексу, для регулювання відносин оподаткування застосовуються поняття, терміни, правила та положення Кодексу
Контакти
Документи
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Субпідрядників не залучаємо
Не допустити до участі в електронному аукціоні тендерну пропозицію учасника ТОВ "ЕК ЦЕНТР" по номеру процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-05-28-008989-b та відхилити тендерну пропозицію учасника «керуючись абз. 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та відповідно не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону) з наступних підстав: було виявлено невідповідності : 1.1. Перша: не надано у повному обсязі інформації на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази , визначених у п.4.1. розділу 1 додатку 1 тендерної документації за зразком 1 цього пункту і розділу, а саме в частині матеріально-технічної бази 1.2. Друга: не надано інформації про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за 2020р., а надано лист-роз`яснення без звітності , що суперечить вимогам чинного законодавства України по статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією та було описано в системі не відповідності та надано учаснику 24 години на виправлення цих невідповідностей (текст повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» міститься в електронній системі Прозорро). Відповідно до частини 9 статті 26 нового Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, у результаті завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. В свою чергу, Учасником не було завантажено нових документів. Розглянувши заватажене учасником ТОВ "ЕК ЦЕНТР" під час подачі пропозицій по невідповідностях бачимо, наступне: По перше: не надано у повному обсязі інформації на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг з технічного обслуговування та поточного ремонту автотранспортних засобів ЕМД за адресою м. Кривий Ріг вул. Коломійцевська,21/1, орендованого нежитлового приміщення складу в 50кв.м., визначеною учасником в одному з поданих документів ТОВ "ЕК ЦЕНТР" за договором оренди №А-142 від 04.06.2021, яке не фігурує у довідці про матеріально-технічну базу та згідно п. 1.4. буде використовуватись для ремонту техніки, а не колісних транспортних засобів. Відповідно до технічного регламенту з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів(далі – КТЗ): 1. Виконавцем технічного обслуговування і ремонту транспортних засобів є суб’єкт господарювання, який відповідає таким вимогам: 1) має власні або орендовані засоби технічного обслуговування і ремонту, що відповідають установленим законодавством вимогам; 2) роботи з технічного обслуговування і ремонту здійснює персонал необхідного рівня професійної кваліфікації відповідно до видів цих робіт (далі - персонал); 3) має виробничі споруди, засоби технічного обслуговування і ремонту, що відповідають встановленим законодавством вимогам. Відповідно до пп 5.9.1. додатку 3 до ТД Учасник повинен був Гарантувати Замовнику надання послуг у повному обсязі відповідно до умов Договору про закупівлю. А в свою чергу п.5.4. проекту Договору (додаток 3 до ТД) визначено щодо матеріально-технічної бази СТО наступне: «Для надання послуг СТО- виконавець має: виробничі споруди, засоби технічного обслуговування та ремонту, паспорт СТО, потужність не менше 3 робочих місць, комп’ютерне діагностичне обладнання та програмне забезпечення, необхідне для надання Послуг щодо повного переліку (марки) автомобілів зазначених у Додатку №3 технологічні карти із зазначенням нормативів трудовитрат (в нормо-годинах), склад запчастин, який містить витратні матеріали для ТО (технічне обслуговування), а саме: необхідні оригінальні деталі, вузли, агрегати для усіх марок автомобілів, зазначених у Додатку№3 відповідну організаційну структуру (особу, відповідальну за якість виконаних робіт/наданих послуг, кімнату відпочинку тощо), професійний та спеціалізований інструмент необхідний для надання послуг, стоянку для автомобілів, які очікують ремонту або відремонтованих, на 5- 10місць, працівників відповідної кваліфікації та досвідом роботи для надання послуг (підтверджується довідкою), СТО Учасника може мати можливість проведення гарантійного та післягарантійного обслуговування і ремонту транспортних засобів Замовника (надати копію сертифікату/свідоцтва). цілодобову охорону.» Виходячи з цього на 50 кв.м. орендованої площі та згідно наданої довідки про матеріально-технічну базу у м. Кривий Ріг виконання Учасником половини цих вимог вбачається неможливим. Також треба врахувати, що вимоги до оцінки відповідності виробничих споруд і будівель, в яких проводяться операції технічного обслуговування та ремонту колісних транспортних засобів, їх складових частин (систем): 1) виробничі споруди і будівлі оцінюються з урахуванням їх відповідності правилам охорони праці на автомобільному транспорті, затвердженим в установленому порядку, або вимогам виробника, які не суперечать законодавству; 2) виробничі споруди і будівлі повинні відповідати затвердженим в установленому порядку правилам пожежної безпеки в Україні та правилам пожежної безпеки для підприємств і організацій автомобільного транспорту України. Як видно, документи завантажені не повному обсязі, а ті що завантажені, то з цих документів виникає сумнів, щодо матеріально-технічної бази ТОВ "ЕК ЦЕНТР" та її наявності у натурально-уречевленій формі. По друге: не надано інформації про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за 2020р., а надано лист-роз`яснення без звітності , що суперечить вимогам чинного законодавства України, а саме відповідно до листа Міністерства фінансів України від 21.02.2017 № 11130-02-2/4779 «Щодо подання фінансової звітності разом з податковою декларацією з податку на прибуток підприємств» Пунктом 137.4 статті 137 Кодексу встановлено, що податковим (звітним) періодом для податку на прибуток є календарні: квартал, півріччя, три квартали, рік, крім випадків, передбачених пунктом 137.5 цієї статті Кодексу. Проміжна фінансова звітність (I квартал, перше півріччя, дев'ять місяців), крім консолідованої, подається підприємствами органам, зазначеним у пункті 2 (крім органів Казначейства), не пізніше 25 числа місяця, що настає за звітним кварталом, а річна - не пізніше 28 лютого наступного за звітним року. Крім цього, Мінфін зазначив, що суб’єкти господарювання, які належать до суб’єктів малого підприємництва відповідно до ГКУ, але для яких відповідно до положень ПКУ встановлено податковий (звітний) період квартал, при поданні декларації з податку на прибуток надають проміжну (квартальну) фінансову звітність. Нагадаємо, що ч. 3 статті 55 ГКУ визначено поняття суб’єктів малого підприємництва, до яких можуть належати юрособи — суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми та форми власності, в яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 50 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 10 млн євро, визначену за середньорічним курсом НБУ. А за п. 2 Порядку подання фінансової звітності суб’єкти малого підприємництва позбавлені обов'язку подавати квартальну фінансову звітність органові ДПСУ у порядку, передбаченому ПКУ. Але, як бачимо, Мінфін вважає, що норми ПКУ в цьому випадку мають приорітет. І подавати квартальну фінансову звітність податковим органам платникам податку на прибуток - малим підприємствам все ж таки обов'язково. При цьому слід зазначити, що відповідно до пункту 5.2 статті 5 Кодексу передбачено, якщо поняття, терміни, правила та положення інших актів суперечать поняттям, термінам, правилам та положенням Кодексу, для регулювання відносин оподаткування застосовуються поняття, терміни, правила та положення Кодексу
Код ЄДРПОУ | 43721058 |
---|---|
Поштова адреса | 51931, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, простект Аношкіна будинок 57 квартира 22 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Коломоєць Дарія Анатоліївна |
Телефон | +380672973079 |
Ел. пошта | info.ec.center@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2714811979 |
---|---|
Поштова адреса | 50076, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, , ВУЛИЦЯ КОРНІЙЧУКА, будинок 12, квартира 88 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Ульянов |
Телефон | +380972945589 |
Ел. пошта | sergei.uljanov2017@yandex.ru |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3571110651 |
---|---|
Поштова адреса | 50004, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ 10-РІЧЧЯ ЖОВТНЯ, будинок 18, квартира 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Роман Щербак |
Телефон | +380950733684 |
Ел. пошта | roman.sherbak@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-05-28-008989-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 161 980.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 5 900.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 18 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 червня, 08:00 |
Дата останніх змін | 5 жовтня, 12:56 |
Аукціон |
13 вересня, 12:04 Переглянути |
РЕГЛАМЕНТНЕ ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВТОМОБІЛІВ МАРКИ УАЗ,ГАЗ, ГАЗ-ЧАЗ, AC-G 32214, FORD TRANSIT,PEUGEOT BOXER,CITROEN JUMPER, АВТОСПЕЦПРОМ АСПА.941157.018.03.REGULATORY MAINTENANCE OF CARS OF THE BRAND UAZ, GAS, GAS-CHAZ, AC-G 32214, FORD TRANSIT, PEUGEOT BOXER, CITROEN JUMPER, AVTOSPETSPROM57 ASPA.94.94.713 послуга Адреса поставки: 50000, Україна, Дніпропетровська область, на СТО Виконавця, за адресою Строк: до 31.08.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50112000-3, Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів |
ШИНОМОНТАЖНІ ПОСЛУГИ для автомобілів УАЗ,ГАЗ, ГАЗ-ЧАЗ, AC-G 32214, FORD TRANSIT , PEUGEOT BOXER, CITROEN JUMPER, АВТОСПЕЦПРОМ АСПА.941157.018.03.TIRE ASSEMBLY SERVICES for cars UAZ, GAS, GAZ-CHAZ, AC-G 32214, FORD TRANSIT, PEUGEOT BOXER, CITROEN JUMPER, AVTOSPETSPROM ASPA.941157.018.03.515 послуга Адреса поставки: 50000, Україна, Дніпропетровська область, на СТО Виконавця , за адресою Строк: до 31.08.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50112000-3, Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів |
ДІАГНОСТИКА ТА РЕМОНТ ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ для автомобілей марки УАЗ, ГАЗ, ГАЗ-ЧАЗ, AC-G 32214,FORD TRANSIT , PEUGEOT BOXER,CITROEN JUMPERDIAGNOSTICS AND REPAIR OF ELECTRICAL EQUIPMENT for cars of the UAZ, GAS, GAS-CHAZ, AC-G 32214, FORD TRANSIT, PEUGEOT BOXER, CITROEN JUMPER brands412 послуга Адреса поставки: 50000, Україна, Дніпропетровська область, на СТО Виконавця, за адресою Строк: до 31.08.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50112000-3, Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів |
ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ ГАЛЬМІВНОЇ СИСТЕМИ для автомобілей УАЗ, ГАЗ, УАЗ, ГАЗ, ГАЗ-ЧАЗ, AC-G 32214,FORD TRANSIT , PEUGEOT BOXER,CITROEN JUMPERMAINTENANCE AND MAINTENANCE OF BRAKE SYSTEM for cars UAZ, GAS, UAZ, GAS, GAS-CHAZ, AC-G 32214, FORD TRANSIT, PEUGEOT BOXER, CITROEN JUMPER224 послуга Адреса поставки: 50000, Україна, Дніпропетровська область, на СТО Виконавця, за адресою Строк: до 31.08.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50112000-3, Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів |
ДІАГНОСТИКА ТА ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ХОДОВОЇ ЧАСТИНИ УАЗ, ГАЗ, ГАЗ-ЧАЗ, AC-G 32214, FORD TRANSIT , PEUGEOT BOXER,CITROEN JUMPERDIAGNOSTICS AND MAINTENANCE OF THE UNDERCARRIAGE OF UAZ, GAS, GAS-CHAZ, AC-G 32214, FORD TRANSIT, PEUGEOT BOXER, CITROEN JUMPER460 послуга Адреса поставки: 50000, Україна, Дніпропетровська область, на СТО Виконавця, за адресою Строк: до 31.08.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50112000-3, Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів |
ДІАГНОСТИКА ТА ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ХОДОВОЇ ЧАСТИНИ УАЗ, ГАЗ, ГАЗ-ЧАЗ, AC-G 32214, FORD TRANSIT , PEUGEOT BOXER,CITROEN JUMPERDIAGNOSTICS AND MAINTENANCE OF THE UNDERCARRIAGE OF UAZ, GAS, GAS-CHAZ, AC-G 32214, FORD TRANSIT, PEUGEOT BOXER, CITROEN JUMPER286 послуга Адреса поставки: 50000, Україна, Дніпропетровська область, на СТО Виконавця, за адресою Строк: до 31.08.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50112000-3, Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів |
ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ СИСТЕМИ ЗЧЕПЛЕННЯ для автомобілей марки УАЗ, ГАЗ, ГАЗ-ЧАЗ, AC-G 32214, FORD TRANSIT , PEUGEOT BOXER,CITROEN JUMPERMAINTENANCE OF THE COUPLING SYSTEM for cars of the UAZ, GAS, GAS-CHAZ brand, AC-G 32214, FORD TRANSIT, PEUGEOT BOXER, CITROEN JUMPER73 послуга Адреса поставки: 50000, Україна, Дніпропетровська область, на СТО Виконавця, за адресою Строк: до 31.08.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50112000-3, Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів |
ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ СИСТЕМИ ОХОЛОДЖЕННЯ, ОПАЛЮВАННЯ ТА СИСТЕМИ ВИПУСКУ для автомобілей марки УАЗ, ГАЗ, FORD TRANSIT , PEUGEOT BOXER,CITROEN JUMPERMAINTENANCE AND MAINTENANCE OF COOLING SYSTEM, HEATING AND PRODUCTION SYSTEM for UAZ, GAS, FORD TRANSIT, PEUGEOT BOXUM, CITRO cars228 послуга Адреса поставки: 50000, Україна, Дніпропетровська область, на СТО Виконавця, за адресою Строк: до 31.08.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50112000-3, Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів |
ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ СИСТЕМИ ЗАПАЛЮВАННЯ ТА КЕРУВАННЯ ДВИГУНОМ для автомобілей марки УАЗ, ГАЗ, FORD TRANSIT , PEUGEOT BOXER,CITROEN JUMPERMAINTENANCE OF THE IGNITION SYSTEM AND ENGINE CONTROL for cars of the UAZ, GAS, FORD TRANSIT, PEUGEOT BOXER, CITROEN JUMPER brands123 послуга Адреса поставки: 50000, Україна, Дніпропетровська область, на СТО Виконавця, за адресою Строк: до 31.08.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50112000-3, Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів |
ДІАГНОСТИКА ТА ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДВИГУНА для автомобілей марки УАЗ, ГАЗ, FORD TRANSIT , PEUGEOT BOXER,CITROEN JUMPERDIAGNOSTICS AND ENGINE MAINTENANCE for UAZ, GAS, FORD TRANSIT, PEUGEOT BOXER, CITROEN JUMPER cars99 послуга Адреса поставки: 50000, Україна, Дніпропетровська область, на СТО Виконавця, за адресою Строк: до 31.08.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50112000-3, Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів |
ДІАГНОСТИКА ТА ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ КПП для автомобілей марки УАЗ, ГАЗ, FORD TRANSIT , PEUGEOT BOXER,CITROEN JUMPERDIAGNOSTICS AND MAINTENANCE of the check point for cars of the UAZ, GAS, FORD TRANSIT, PEUGEOT BOXER, CITROEN JUMPER brands66 послуга Адреса поставки: 50000, Україна, Дніпропетровська область, на СТО Виконавця, за адресою Строк: до 31.08.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50112000-3, Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів |
КУЗОВНІ ПОСЛУГИ (РОБОТИ) АВТОМОБІЛЯBODY SERVICES (WORKS) OF THE CAR111 послуга Адреса поставки: 50000, Україна, Дніпропетровська область, на СТО Виконавця, за адресою Строк: до 31.08.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50112000-3, Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26136949 |
Поштова адреса | 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14 |
Ім'я |
Надія Анатоліївна Скляр (Skliar Nadiia Anatolievna) |
Телефон | +380503425191 |
Ел. пошта | ksshmd_dor@ukr.net |