На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
288 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: ДК 021:2015, код 30210000-4Машини для обробки даних (апаратна частина) (ПК-Моноблок ; ПК-Моноблок для всіх інших відділів) Місцезнаходження: 64250, Україна , Харківська обл., смт. Донець, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 40. За адресою: 64250, Харківська область, Балаклійський район, смт. Донець, вул. Центральна, 5. Категорія Замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова складання документів: українська
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Частиною 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено наступну вимогу про надання переможцем документів: 5.5. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Оскільки, систему електронних закупівель Prozorro оприлюднено Повідомлення про намір укласти Договір із переможцем закупівлі ТОВ "АСАНАРА" – 15.06.2021, відтак, довідки, передбачені тендерною документацією повинні бути надані Замовнику шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель до завершення дня 25.06.2021 року. Станом на ранок 29.06.2021 року ТОВ "АСАНАРА" не надало документів, що передбачені умовами тендерної документації для переможця-закупівлі шляхом подання до електронної системи закупівель Prozorro, а саме не надано документи по п.13 ст. 17 Закону. Відтак, пропозиція ТОВ "АСАНАРА" повинна бути відхилена.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Частиною 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено наступну вимогу про надання переможцем документів: 5.5. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Оскільки, систему електронних закупівель Prozorro оприлюднено Повідомлення про намір укласти Договір із переможцем закупівлі ТОВ "АСАНАРА" – 15.06.2021, відтак, довідки, передбачені тендерною документацією повинні бути надані Замовнику шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель до завершення дня 25.06.2021 року. Станом на ранок 29.06.2021 року ТОВ "АСАНАРА" не надало документів, що передбачені умовами тендерної документації для переможця-закупівлі шляхом подання до електронної системи закупівель Prozorro, а саме не надано документи по п.13 ст. 17 Закону. Відтак, пропозиція ТОВ "АСАНАРА" повинна бути відхилена.
Код ЄДРПОУ | 44319152 |
---|---|
Поштова адреса | 09701, Україна, Київська область, Богуславський р-н, місто Богуслав, вул.Чумацький шлях, будинок 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Діана Журавльова |
Телефон | +380989007220 |
Ел. пошта | tender@asanara.com.ua |
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Умовами тендерної документації встановлено наступні вимоги до учасників: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 1 до тендерної документації.». Тендерна пропозиція ТОВ "РІАЛБУД ТРЕЙД" не містить відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 1 до тендерної документації. 6. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція ТОВ "РІАЛБУД ТРЕЙД" з описаних вище підлягає відхиленню з підстави, що передбачена пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону: «учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Умовами тендерної документації встановлено наступні вимоги до учасників: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 1 до тендерної документації.». Тендерна пропозиція ТОВ "РІАЛБУД ТРЕЙД" не містить відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 1 до тендерної документації. 6. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція ТОВ "РІАЛБУД ТРЕЙД" з описаних вище підлягає відхиленню з підстави, що передбачена пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону: «учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
Код ЄДРПОУ | 40025827 |
---|---|
Поштова адреса | 29001, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПОДІЛЬСЬКА, будинок 93 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олександр Слободян |
Телефон | +380970543755 |
Ел. пошта | realbudtrade@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-05-28-009744-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 288 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 440.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 4 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 червня, 00:00 |
Дата останніх змін | 10 липня, 00:04 |
Аукціон |
14 червня, 12:48 Переглянути |
Початок аукціону: | 14 червня, 12:27 |
Ноутбук Lenovo V1516 штука Адреса поставки: 64250, Україна, Харківська область, смт. Донець, вул. Центральна, 5 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30213000-5, Персональні комп’ютери |
Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. Замовник - розпорядник коштів протягом 10 банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 60 (шістдесяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2021р
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДОНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА БАЛАКЛІЙСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Повна назва організації | ДОНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА БАЛАКЛІЙСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ | 04397112 |
Назва організації | ДОНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА БАЛАКЛІЙСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04397112 |
Поштова адреса | 64250, Україна, Харківська область, смт. Донець, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 40 |
Ім'я |
Дуб Євгенія Сергіївна |
Телефон | 380999418553 |
Ел. пошта | evgendub@ukr.net |