На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
23 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2526210573 |
---|---|
Поштова адреса | 49099, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ЖИТЛОВИЙ МАСИВ ЧЕРВОНИЙ КАМІНЬ, будинок 4, квартира 103 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Владимир Сытник |
Телефон | +380676392488 |
Ел. пошта | sitnikvl@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2100911637 |
---|---|
Поштова адреса | 53200, Україна, Дніпропетровська область, місто Нікополь, ВУЛИЦЯ ПАТРІОТІВ УКРАЇНИ, будинок 162, квартира 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Купріянов |
Телефон | +380509151101 |
Ел. пошта | kuhrijanov@i.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-05-31-003678-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 23 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 230.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 4 червня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 9 червня, 00:00 |
Дата останніх змін | 16 червня, 14:34 |
Аукціон |
9 червня, 15:01 Переглянути |
Шафа архівна 1275х2400х3201 штука Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 22 А Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39132000-6, Шафи-картотеки |
Тумба 600х700х4001 штука Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 22 А Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Тумба з шухлядами 404х750х6041 штука Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 22 А Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа книжкова 950х2000х4001 штука Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 22 А Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39132000-6, Шафи-картотеки |
Стелаж 500х1550х3202 штука Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 22 А Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39131000-9, Офісні стелажі |
Сегмент кутовий 400х1030х4001 штука Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 22 А Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стелаж 300х1200х3301 штука Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 22 А Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39131000-9, Офісні стелажі |
Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар, відповідних сертифікатів якості (за наявності) та акту приймання-передачі товару, впродовж 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання акту приймання-передачі товару Замовником.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33612019 |
Поштова адреса | 49101, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, буд. 22-А |
Ім'я |
Владислав Чубар |
Телефон | +380995585262 |
Ел. пошта | chubar_vladislav@ukr.net |