На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
COVID-19
Очікувана вартість
472 075.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Поточний ремонт приміщень одноповерхового корпусу (медстат) КП "Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка" Житомирської міської ради за адресою : м. Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-а. "Виконавець" передає виконані роботи Замовнику за Актом про прийняття виконаних робіт по Договору, а "Замовник" зобов"язується прийняти закінчені роботи та оплатити їх відповідно до умов Договору. Будь-які зміни до складу, обсягів, об’єму, виду, ціни та строків виконання робіт, ціни матеріалів і обладнання, а також умов фінансування, погоджуються сторонами шляхом підписання додаткових угод та внесенням змін до додатків до Договору. Тверда договірна ціна по Договору становить 472075,00грн. «Замовник», після підписання договору, перераховує «Виконавцю» аванс, в розмірі 30% від договірної ціни договору, що становить 141622,50грн. "Виконавець" зобов’язується виконати всі роботи по Договору, відповідно до графіку робіт, який є Додатком до Договору. Якість матеріалів/обладнання, які використовуються при виконанні будівельно-монтажних робіт, відповідає стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до якості, або зразкам (еталонам). Договір укладений без використання електронної системи закупівель відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України №225 від 20.03.2020 "Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України" (із змінами).
Ідентифікаційний номер | UA-2021-05-31-006632-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 472 075.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 31 травня, 15:05 |
---|
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42789136 |
Поштова адреса | 10004, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А |
Ім'я |
Світлана Миколаївна Маренич |
Телефон | +380412483414 |
Ел. пошта | tmo2_alina@ukr.net |