На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Кількість: 5 примірників, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що вимагаються замовником, зазначені у Додатку 1 “Вимоги до предмета закупівлі” до документації. Строк поставки товарів у повному обсязі (разова поставка єдиною партією) - до 10.12.2021 р. Перелік документів, які передбачені документацією та повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції, наведений в Додатку 2 до документації. Підписання договору за результатами закупівлі не передбачено, оплата здійснюється після поставки товарів у повному обсязі протягом 10 робочих днів з дати підписання уповноваженими особами обох сторін документів, що підтверджують факт поставки.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2720015957 |
---|---|
Поштова адреса | 04212, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ЗОЇ ГАЙДАЙ, будинок 9/8, квартира 262 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Тендера Вадим |
Телефон | 380660772076,380660772076 |
Ел. пошта | vadimten@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-02-001708-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 23 570.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 300.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 8 червня, 11:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 14 червня, 11:00 |
Дата останніх змін | 17 вересня, 11:35 |
Друковані видання "Іноземні книги": Lacey Mr Andrew Gordon. Insurance Company Financial & Risk Analysis. - 22113000-5; Jorion P. Financial Risk Manager Handbook, + Test Bank: FRM Part I / Part II. - 6 ed. - 22113000-5; Sweigart Al. Automate the Boring Stuff with Python. - 2nd Ed.: Practical Programming for Total Beginners. - 22113000-5. O’Regan David J. Auditing the Procurement Function. - 2nd Ed. - 22113000-5; Anderson U. L. Internal Auditing: Assurance & Advisory Services. - 4 Ed. - 22113000-55 штука Адреса поставки: 04070, Україна, м. Київ, Київ, Андріївська, 1 Строк: до 10.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22110000-4, Друковані книги |
Оплата здійснюється після поставки товарів у повному обсязі протягом 10 робочих днів з дати підписання уповноваженими особами обох сторін документів, що підтверджують факт поставки.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Національний Банк України |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00032106 |
Поштова адреса | 01601, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, 9 |
Ім'я |
Ілона Полякова |
Телефон | +380442539808,+380934108734 |
Ел. пошта | ilona.poliakova@bank.gov.ua |