На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 744 021.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Тендерна пропозиція та документи пропозиції надаються українською мовою. Реєстрація юридичних зобов'язань за Договором, укладеним за результатами даної закупівлі, здійснюватиметься Замовником у встановленому порядку при наявності кошторисних призначень.
Скасовано
29 червня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 29 червня, 00:02
Опис
Після оголошення закупівлі виникли обставини, які на теперішній час зумовлюють необхідність прийняття рішення про відміну тендеру (процедура: відкриті торги) – закупівля: Автоматизована система обліку пільгових перевезень (АСОПП) у складі, КЕКВ 2210, 2240, планова сума закупівлі 1 744 021,00 грн., ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-10-007813-b, а саме: Міністерством соціальної політики розроблено проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо пільг з оплати п
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-10-007813-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 744 021.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 8 720.11 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 16 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 червня, 14:33 |
Дата останніх змін | 29 червня, 00:02 |
Початок аукціону: | 29 червня, 13:31 |
Автоматизована система обліку пільгових перевезень (АСОПП) у складі1 комплект Адреса поставки: 53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Електрометалугів, 3 Строк: до 31.08.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 48810000-9, Інформаційні системи |
Розрахунки за товар проводяться шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів після приймання АСОПП в складі (програмного забезпечення та відповідного обладнання) шляхом підписання видаткової накладної, актів приймання-передачі, на підставі рахунку, з урахування виконання Постачальником вимог Договору згідно абз. 2 п. 1.1. Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виконавчий комітет Нікопольської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04052198 |
Поштова адреса | 53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Електрометалургів, буд. 3 |
Ім'я |
Наталя Бондарук |
Телефон | +380664388411 |
Ел. пошта | nata_bondaruk1981@ukr.net |