На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
244 853.64 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій), лоти 1, 2, 3: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій); 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: лоти 1-3 - відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50310000-1. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: лоти 1-3- відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. лоти 1-3- Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 244 853,64 грн. (двісті сорок чотири тисячі вісімсот п’ятдесят три гривні 64 копійки) з ПДВ, в т.ч. по: Лоту №1 – 113 001,12 грн (сто тринадцять тисяч одна гривня 12 копійок); Лоту №2 – 45 995,04 грн (сорок п’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто п’ять гривень 04 копійок); Лоту №3 – 85 857,48 грн (вісімдесят п’ять тисяч вісімсот п’ятдесят сім гривень 48 копійок); 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: лоти 1-3 - Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.). 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12.07.2021 18:00. 11. Умови оплати: лоти 1-3 - Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору. 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): лоти 1-3 не вимагається; 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): лоти 1-3 не вимагається; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 12.07.2021 18:00. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Лот №1 - 1 110,00 грн. Лот №2 - 450,00 грн. Лот №3 – 840,00 грн. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) – не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-11-003259-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 липня, 18:00 |
Дата останніх змін | 9 серпня, 16:54 |
Очікувана вартість закупівлі | 113 001.12 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 22 липня, 15:58 Переглянути |
Мінімальний крок пониження | 1 110.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операційMaintenance services for registrars of settlement operations1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40979030 |
---|---|
Поштова адреса | 01014, Україна, м. Київ, Київ, вул. Звіринецька, буд. 63 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Пушкар Євген Сергійович |
Телефон | +380731586224 |
Ел. пошта | technohor1@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 43394930 |
---|---|
Поштова адреса | 04116, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ КИРИЛО-МЕФОДІЇВСЬКА, будинок 14/2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олександр Калюжний |
Телефон | +380637985712 |
Ел. пошта | dpdvikar@gmail.com |
Очікувана вартість закупівлі | 45 995.04 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 450.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операційMaintenance services for registrars of settlement operations1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Очікувана вартість закупівлі | 85 857.48 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 840.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операційMaintenance services for registrars of settlement operations1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Назва організації | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Повна назва організації | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ | 41022900 |
Назва організації | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41022900 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Ім'я |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку |
Телефон | +380443097353 |
Ел. пошта | pk_tend@uz.gov.ua |