На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 041 750.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Управління освіти Долинської міської ради. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 44008915. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Мироненко Анастасія Андріївна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Управління освіти Долинської міської ради, спеціаліст - юрисконсульт управління освіти Долинської міської ради, телефон +380523420092, e-mail: dolin_vo@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Вугілля кам’яне марки ДГ (50-100) (або еквівалент) - ДК 021:2015: код 09111100-1 «Вугілля», Вугілля кам’яне марки АС (6-13) (або еквівалент) - ДК 021:2015: код 09111100-1 «Вугілля». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – відсутні). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 09111100-1 «Вугілля». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1) Вугілля кам’яне марки ДГ (50-100) (або еквівалент) – 181,1 т; 2) Вугілля кам’яне марки АС (6-13) (або еквівалент) – 45,4 т. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: докладніше в Оголошені. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.10.2021 р. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Постачальника, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 041 750,00 грн. (один мільйон сорок одна тисяча сімсот п’ятдесят гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1% від очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): Відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «30» червня 2021 року. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. При розгляді документів, наданих учасником ПП «ЛІДЕР АКТИВ» було виявлено невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: 1. Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством у разі її використання), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами), дату створення та реєстраційний номер документа. Документи, які готуються безпосередньо учасником та копії документів, що засвідчуються учасником повинні бути засвідчені не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій. • Лист – відгук №24/03 від 24 березня 2021 року - не засвідчено. • Файл «8-1 НАКАЗ, ВИПИСКА, ПРОТОКОЛ, ДОВІРЕНІСТЬ.pdf», а саме виписка з протоколу засновників від 04.03.2014 року, рішення власника №2 від 28.02.2017 року засвідчені датою 21.08.2020 року - засвідчені учасником більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 2. В складі пропозиції учасник надає гарантійний лист щодо поставки товару без попередньої оплати – відсутній 3. У додатку до проєкту договора СПЕЦІФІКАЦІЯ не заповнено 1. Повне найменування продавця – суб’єкта господарювання___________ 2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ_________________________________ 3. Поштова адреса (місце знаходження)_______________________________ 4. Телефон, факс, e-mail______ 4. ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»: 8. П.І.Б., зразок підпису, посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції учасника - відсутній зразок підпису.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. При розгляді документів, наданих учасником ПП «ЛІДЕР АКТИВ» було виявлено невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: 1. Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством у разі її використання), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами), дату створення та реєстраційний номер документа. Документи, які готуються безпосередньо учасником та копії документів, що засвідчуються учасником повинні бути засвідчені не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій. • Лист – відгук №24/03 від 24 березня 2021 року - не засвідчено. • Файл «8-1 НАКАЗ, ВИПИСКА, ПРОТОКОЛ, ДОВІРЕНІСТЬ.pdf», а саме виписка з протоколу засновників від 04.03.2014 року, рішення власника №2 від 28.02.2017 року засвідчені датою 21.08.2020 року - засвідчені учасником більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 2. В складі пропозиції учасник надає гарантійний лист щодо поставки товару без попередньої оплати – відсутній 3. У додатку до проєкту договора СПЕЦІФІКАЦІЯ не заповнено 1. Повне найменування продавця – суб’єкта господарювання___________ 2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ_________________________________ 3. Поштова адреса (місце знаходження)_______________________________ 4. Телефон, факс, e-mail______ 4. ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»: 8. П.І.Б., зразок підпису, посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції учасника - відсутній зразок підпису.
Код ЄДРПОУ | 39123006 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. ДИМИТРОВА, будинок 46 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Костянтин Костаков |
Телефон | +380675519170 |
Ел. пошта | kostakovks1000@gmail.com |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 44074181 |
---|---|
Поштова адреса | 85113, Україна, Донецька область, місто Костянтинівка, вул.Громова, будинок 4А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ТОВ ТОПОБЛПАЛИВО |
Телефон | +380675580023 |
Ел. пошта | topoblpalivo@ukr.net |
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. При розгляді документів, наданих учасником ТОВ Кобальт Енерджі було виявлено невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 1. зауваження Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на документи тендерної документації електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються змістом цієї документації. (у разі якщо учасником через електронну систему закупівель надано у складі тендерної пропозиції документи (матеріали та інформація) у формі електронного документа із накладанням кваліфікованого електронного підпису - вимога засвідчувати такі документи (матеріали та інформацію), печаткою та підписом уповноваженої особи не застосовується.) Вищезазначені документи повинні міститись у складі тендерної пропозиції учасника За результатами перевірки на сайті центрального засвідчувального органу накладеного на пропозицію електронного підпису учасника ТОВ Кобальт Енерджі було з’ясовано, що тип підпису «удосконалений», тобто керуючись листом Міністерства цифрової трансформації України від 16 лютого 2021 року №1/06-3-1587, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом (КЕП), отже пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. 2. зауваження Додаток 1 до тендерної документації. 1. Квалівікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність їх таким крітеріям учасником ТОВ Кобальт Енерджі не доведено інформацію щодо досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору в повному обсязі, за яким надавалися послуги. Відсутня копія аналогічного договору 3. зауваження В складі пропозиції учасник надає гарантійний лист щодо поставки товару без попередньої оплати - відсутній 4 зауваження У додатку до проекту договору СПЕЦІФІКАЦІЯ не заповнено 1. Повне найменування продавця - суб’єкта господарювання___________ 2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ__________________________________ 3. Поштова адреса (місце знаходження)________________________________ 4. Телефон, факс, е-таі1______ 5. зауваження ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»: 1 пункт . Вивчивши тендерну документацію, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:__не заповнено _________________________________________________________, ми уповноважені на підписання Договору, маємо можливість виконати вимоги Замовника на умовах, зазначених у цій пропозиції.
Контакти
Документи
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
не залучається
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. При розгляді документів, наданих учасником ТОВ Кобальт Енерджі було виявлено невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 1. зауваження Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на документи тендерної документації електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються змістом цієї документації. (у разі якщо учасником через електронну систему закупівель надано у складі тендерної пропозиції документи (матеріали та інформація) у формі електронного документа із накладанням кваліфікованого електронного підпису - вимога засвідчувати такі документи (матеріали та інформацію), печаткою та підписом уповноваженої особи не застосовується.) Вищезазначені документи повинні міститись у складі тендерної пропозиції учасника За результатами перевірки на сайті центрального засвідчувального органу накладеного на пропозицію електронного підпису учасника ТОВ Кобальт Енерджі було з’ясовано, що тип підпису «удосконалений», тобто керуючись листом Міністерства цифрової трансформації України від 16 лютого 2021 року №1/06-3-1587, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом (КЕП), отже пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. 2. зауваження Додаток 1 до тендерної документації. 1. Квалівікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність їх таким крітеріям учасником ТОВ Кобальт Енерджі не доведено інформацію щодо досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору в повному обсязі, за яким надавалися послуги. Відсутня копія аналогічного договору 3. зауваження В складі пропозиції учасник надає гарантійний лист щодо поставки товару без попередньої оплати - відсутній 4 зауваження У додатку до проекту договору СПЕЦІФІКАЦІЯ не заповнено 1. Повне найменування продавця - суб’єкта господарювання___________ 2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ__________________________________ 3. Поштова адреса (місце знаходження)________________________________ 4. Телефон, факс, е-таі1______ 5. зауваження ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»: 1 пункт . Вивчивши тендерну документацію, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:__не заповнено _________________________________________________________, ми уповноважені на підписання Договору, маємо можливість виконати вимоги Замовника на умовах, зазначених у цій пропозиції.
Код ЄДРПОУ | 42780491 |
---|---|
Поштова адреса | 03035, Україна, м. Київ, Київ, вул.Сурікова офіс43 буд. 43 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ковальчук Назарій Володимирови |
Телефон | +380679823828 |
Ел. пошта | tov.cobalt@ukr.net |
Контакти
Документи
Субпідрядник
Не плануємо залучати
Код ЄДРПОУ | 43367095 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 03194, м.Київ, БУЛЬВАР КОЛЬЦОВА, будинок 14 Д, офіс 610 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Івасик Людмила |
Телефон | 380962751617 |
Ел. пошта | PRAJMENERGIATOV@GMAIL.COM |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42827548 |
---|---|
Поштова адреса | 79026, Україна, Львівська область, Львів, вул.Стрийська, будинок 86-В, квартира 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | КУГУКОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА |
Телефон | 380675380454,380675380454 |
Ел. пошта | gasenergo2019@gmail.com |
Контакти
Документи
Субпідрядник
Не передбачено
Код ЄДРПОУ | 43553573 |
---|---|
Поштова адреса | 25005, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вул. Володимирська, буд. 34/19. |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Коваленко Юрій Леонідович |
Телефон | +380990354073 |
Ел. пошта | malayn@ukr.net |
Контакти
Документи
Субпідрядник
Субпідрядників немає
Код ЄДРПОУ | 43464211 |
---|---|
Поштова адреса | 51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, вулиця Дніпровська, будинок 293A |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ким Максим |
Телефон | 380503427524,380508606051,380503427524 |
Ел. пошта | megion-ua@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-14-004330-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 041 750.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 10 417.50 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 20 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 червня, 00:00 |
Дата останніх змін | 2 серпня, 11:29 |
Аукціон |
30 червня, 12:44 Переглянути |
Вугілля кам’яне марки ДГ (50-100) (або еквівалент) - ДК 021:2015: код 09111100-1 «Вугілля»181.1 тонна Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.10.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09110000-3, Тверде паливо |
Вугілля кам’яне марки АС (6-13) (або еквівалент) - ДК 021:2015: код 09111100-1 «Вугілля»45.4 тонна Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.10.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09110000-3, Тверде паливо |
Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Постачальника, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44008915 |
Поштова адреса | 28500, Україна, Кіровоградська область, місто Долинська, вул.Центральна, будинок 139 |
Ім'я |
Анастасія Андріївна Мироненко |
Телефон | +380506948674 |
Ел. пошта | dolin_vo@ukr.net |