На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
570 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Снятинський психоневрологічний інтернат. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 03188719. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Гоголя, буд. 23, м. Снятин, Івано-Франківська обл., 78300. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Рожко Микола Дмитрович, заступник директора, голова тендерного комітету Снятинського психоневрологічного інтернату, e-mail: snyatin_pni@ukr.net, тел. +3803476 21668. 6. Вид предмета закупівлі: товар. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Томатна паста - ДК 021:2015: код 15331428-3 «Томатний соус», Повидло - ДК 021:2015: код 15332000-4 «Оброблені фрукти та горіхи», Огірки консервовані - ДК 021:2015: код 15331000-7 «Оброблені овочі», Помідори консервовані - ДК 021:2015: код 15331000-7 «Оброблені овочі», Горошок консервований - ДК 021:2015: код 15331132-1 «Оброблений горох», Горох колотий консервований - ДК 021:2015: код 15331132-1 «Оброблений горох». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Томатна паста - ДК 021:2015: код 15331428-3 «Томатний соус», Повидло - ДК 021:2015: код 15332000-4 «Оброблені фрукти та горіхи», Огірки консервовані - ДК 021:2015: код 15331000-7 «Оброблені овочі», Помідори консервовані - ДК 021:2015: код 15331000-7 «Оброблені овочі», Горошок консервований - ДК 021:2015: код 15331132-1 «Оброблений горох», Горох колотий консервований - ДК 021:2015: код 15331132-1 «Оброблений горох». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Томатна паста – 2000 кг., Повидло – 3000 кг., Огірки консервовані – 3500 кг., Помідори консервовані – 3500 кг., Горошок консервований – 2000 кг, Горох колотий – 1200 кг. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Гоголя, буд. 23, м. Снятин, Івано-Франківська обл., 78300. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 570 000,00 грн. (п’ятсот сімдесят тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 700,00 грн. (п’ять тисяч сімсот грн. 00 коп.) – 1% від загальної очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «01» липня 2021 року. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». ____________________________ *Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. При розгляді документів, наданих учасником ФОП «ВАСИЛІВ ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ» було виявлено невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: - форма «Тендерна пропозиція» згідно Додатку 5 до цієї тендерної документації – «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню». Учасником визначено строк менший ніж передбачено умовами закупівлі, а саме 90 днів. - На вимогу надати у складі пропозиції «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначенням посади, прізвища, ім’я та по-батькові та переліку повноважень передбачених установчими документами та/або довіреністю.» учасником не було надано інформації щодо переліку повноважень передбачених установчими документами та/або довіреністю» або роз’яснення щодо не зазначення даної інформації у складі пропозиції учасника. - «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: копії декларації виробника (посвідчення про якість) на запропонований товар та/або протоколи випробувань завірені печаткою виробника» - документи, що подані у складі пропозиції учасником на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі на товар: - горох шліфований (лущений) – декларація №875 від 23.06.2021 р., - горошок зелений (консервований) – посвідчення якості №92 та протокол випробування на фізико-хімічні показники № 1745 від 30.06.2020 р., - повидло яблучне – посвідчення про якість №1233, - паста томатна 25%, томати консервовані 3 л, огірки консервовані 3 л – посвідчення про якість №2629 від 24.06.2021 р. не завірені печаткою виробника. Факсимільні копії документів, що видаються іншим установам і громадянам, а також копії вихідних документів, що залишаються в діловодстві установи, підлягають засвідченню відповідно до пунктів 8, 9 глави «Засвідчення копій та витягів службових документів» Правил № 1000/5 (Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, Наказ 18.06.2015 № 1000/5). Документи, що подані на підтвердження якості товару належать іншим установам/організація/підприємствам. Замовником чітко було встановлено, що такі документи мали мати печатку виробника.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. При розгляді документів, наданих учасником ФОП «ВАСИЛІВ ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ» було виявлено невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: - форма «Тендерна пропозиція» згідно Додатку 5 до цієї тендерної документації – «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню». Учасником визначено строк менший ніж передбачено умовами закупівлі, а саме 90 днів. - На вимогу надати у складі пропозиції «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначенням посади, прізвища, ім’я та по-батькові та переліку повноважень передбачених установчими документами та/або довіреністю.» учасником не було надано інформації щодо переліку повноважень передбачених установчими документами та/або довіреністю» або роз’яснення щодо не зазначення даної інформації у складі пропозиції учасника. - «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: копії декларації виробника (посвідчення про якість) на запропонований товар та/або протоколи випробувань завірені печаткою виробника» - документи, що подані у складі пропозиції учасником на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі на товар: - горох шліфований (лущений) – декларація №875 від 23.06.2021 р., - горошок зелений (консервований) – посвідчення якості №92 та протокол випробування на фізико-хімічні показники № 1745 від 30.06.2020 р., - повидло яблучне – посвідчення про якість №1233, - паста томатна 25%, томати консервовані 3 л, огірки консервовані 3 л – посвідчення про якість №2629 від 24.06.2021 р. не завірені печаткою виробника. Факсимільні копії документів, що видаються іншим установам і громадянам, а також копії вихідних документів, що залишаються в діловодстві установи, підлягають засвідченню відповідно до пунктів 8, 9 глави «Засвідчення копій та витягів службових документів» Правил № 1000/5 (Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, Наказ 18.06.2015 № 1000/5). Документи, що подані на підтвердження якості товару належать іншим установам/організація/підприємствам. Замовником чітко було встановлено, що такі документи мали мати печатку виробника.
Код ЄДРПОУ | 3079318432 |
---|---|
Поштова адреса | 60200, Україна, Чернівецька область, Сокирянський район місто Сокиряни, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА будинок 11 корпус А квартира 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тарас Василів |
Телефон | +380503748122 |
Ел. пошта | vasylivvtm@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3007012781 |
---|---|
Поштова адреса | 78350, Україна, Івано-Франківська область, Снятинський р-н село Троїця, вулиця Головна, будинок 58 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Чобанюк Ольга Василівна |
Телефон | +380347625072 |
Ел. пошта | chobaniuk_olha@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2833906462 |
---|---|
Поштова адреса | 81445, Україна, Львівська область, Самбірський район, село Погірці |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олександра Волоско |
Телефон | +380979680751 |
Ел. пошта | oleksandravolosko3@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-15-011636-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 570 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 5 700.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 21 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 2 серпня, 12:25 |
Аукціон |
1 липня, 15:17 Переглянути |
Томатна паста - ДК 021:2015: код 15331428-3 «Томатний соус»2000 кілограм Адреса поставки: 78300, Україна, Івано-Франківська область, м. Снятин, вул. Гоголя, буд. 23 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15330000-0, Оброблені фрукти та овочі |
Повидло - ДК 021:2015: код 15332000-4 «Оброблені фрукти та горіхи»3000 кілограм Адреса поставки: 78300, Україна, Івано-Франківська область, м. Снятин, вул. Гоголя, буд. 23 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15330000-0, Оброблені фрукти та овочі |
Огірки консервовані - ДК 021:2015: код 15331000-7 «Оброблені овочі»3500 кілограм Адреса поставки: 78300, Україна, Івано-Франківська область, м. Снятин, вул. Гоголя, буд. 23 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15330000-0, Оброблені фрукти та овочі |
Помідори консервовані - ДК 021:2015: код 15331000-7 «Оброблені овочі»3500 кілограм Адреса поставки: 78300, Україна, Івано-Франківська область, м. Снятин, вул. Гоголя, буд. 23 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15330000-0, Оброблені фрукти та овочі |
Горошок консервований - ДК 021:2015: код 15331132-1 «Оброблений горох»2000 кілограм Адреса поставки: 78300, Україна, Івано-Франківська область, м. Снятин, вул. Гоголя, буд. 23 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15330000-0, Оброблені фрукти та овочі |
Горох колотий консервований - ДК 021:2015: код 15331132-1 «Оброблений горох»1200 кілограм Адреса поставки: 78300, Україна, Івано-Франківська область, м. Снятин, вул. Гоголя, буд. 23 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15330000-0, Оброблені фрукти та овочі |
Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | СНЯТИНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03188719 |
Поштова адреса | 78300, Україна, Івано-Франківська область, м. Снятин, вул. Гоголя, 23 |
Ім'я |
Микола Дмитрович Рожко |
Телефон | +380347621668 |
Ел. пошта | snyatin_pni@ukr.net |