На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
83 046.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Скасовано
29 червня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 29 червня, 00:04
Опис
неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-17-004857-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 83 046.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 415.23 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 2 491.00 UAH |
Період уточнень | до 23 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 3 липня, 23:59 |
Дата останніх змін | 29 червня, 00:04 |
Початок аукціону: | 5 липня, 12:33 |
стілець учнівський, стілець офісний ДК 021:2015- 39112000-0 Стільці58 штука Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космонавтів, 10, КЗО «НВК № 136» ДМР Строк: до 15.08.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них |
крісло № 1, крісло № 2 ДК 021:2015- 39113100-8 М’які крісла2 штука Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космонавтів, 10, КЗО «НВК № 136» ДМР Строк: до 15.08.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40506248 |
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А |
Ім'я |
Марина Лебедюк |
Телефон | +380989950406 |
Ел. пошта | mary.lebedyuk@ukr.net |