На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
10 976.32 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Для потреби Одеської клінічної лікарні на залізничному транспорті філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця»
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Проект Інвест ХХІ" було встановлено, що зазначена тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, технічним вимогам, визначених в тендерній документації, а саме: Учасником у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист щодо відповідності запропонованого товару даним технічним вимогам до предмета закупівлі та таблицю «Довідка дані про товар», в яких запропоновано товар за ДСТУ ЕЄК ООН FFV 52:2007. В додатках 4 та 4.1 до тендерної документації вимагалось ДСТУ 4506:2005, що є невідповідністю вимогам тендерної документації та технічним вимогам.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Проект Інвест ХХІ" було встановлено, що зазначена тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, технічним вимогам, визначених в тендерній документації, а саме: Учасником у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист щодо відповідності запропонованого товару даним технічним вимогам до предмета закупівлі та таблицю «Довідка дані про товар», в яких запропоновано товар за ДСТУ ЕЄК ООН FFV 52:2007. В додатках 4 та 4.1 до тендерної документації вимагалось ДСТУ 4506:2005, що є невідповідністю вимогам тендерної документації та технічним вимогам.
Код ЄДРПОУ | 32521649 |
---|---|
Поштова адреса | 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКА, будинок 1, нежиле приміщення 31 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дмитро Анатолійович Мільніченко |
Телефон | +380504151529 |
Ел. пошта | tender@utecon.com |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ» було встановлено наступне. 1. Учасником процедури закупівлі не надано інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, що зазначені в додатку 2 до тендерної документації, а саме: - не надано Довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору; - не надано позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого аналогічного договору. 2. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, технічним вимогам, визначених в тендерній документації, а саме: - не надано документи щодо підтвердження відповідності встановленим технічним вимогам до предмету закупівлі (додаток 4 до тендерної документації). 3. Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не надано: - довідку в довільній формі про відсутність фактів не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з АТ «Укрзалізниця», що призвело до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (Додаток №3 до тендерної документації); - документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: для посадової особи або представника учасника процедури закупівлі: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. (Додаток №1 до тендерної документації).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ» було встановлено наступне. 1. Учасником процедури закупівлі не надано інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, що зазначені в додатку 2 до тендерної документації, а саме: - не надано Довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору; - не надано позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого аналогічного договору. 2. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, технічним вимогам, визначених в тендерній документації, а саме: - не надано документи щодо підтвердження відповідності встановленим технічним вимогам до предмету закупівлі (додаток 4 до тендерної документації). 3. Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не надано: - довідку в довільній формі про відсутність фактів не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з АТ «Укрзалізниця», що призвело до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (Додаток №3 до тендерної документації); - документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: для посадової особи або представника учасника процедури закупівлі: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. (Додаток №1 до тендерної документації).
Код ЄДРПОУ | 39917620 |
---|---|
Поштова адреса | 65012, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ В’ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 4, офіс 15 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Костянтин Бердичевський |
Телефон | +380949522129 |
Ел. пошта | office@opk.od.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-17-004145-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 10 976.32 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 54.88 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 24 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 липня, 08:00 |
Дата останніх змін | 19 липня, 00:02 |
Аукціон |
5 липня, 11:32 Переглянути |
Початок аукціону: | 5 липня, 11:11 |
Картопля923 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03212100-1, Картопля |
Замовник здійснює оплату поставленого Товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений в розділі XVI цього Договору, за видатковою накладною та на підставі виставленого рахунку-фактури: - з правом відстрочення платежу 30 (тридцять) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної ; (Умова зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). - протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня отримання Товару Отримувачем. (Умова зазначається, якщо Постачальник не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Повна назва організації | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ | 40081352 |
Назва організації | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081352 |
Поштова адреса | 03049, Україна, Київська область, Київ, 03049, місто Київ, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 9 |
Ім'я |
Іванчук Євген Вролодимирович |
Телефон | 380444069178 |
Ел. пошта | ivanchuk.e@uz.gov.ua |