На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
114 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі. • Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія; • Назва предмету закупівлі: надання послуг по догляду за об’єктами благоустрою загального користування: ліквідація несанкціонованих і неконтрольованих звалищ відходів. • ДК 021:2015 - 90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям. • Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2. • Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладена в Додатку 2 до оголошення. • Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.11.2021. Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування. • Очікувана вартість предмету закупівлі: 114 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ). • Період уточненя інформації про закупівлю: по 01.07.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом. • Кінцевий строк подання пропозицій: 06.07.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом • Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість). Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. 11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається. 12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. 13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 570,00 грн. (0,5%). 14.Інша інформація: І4.1 Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. • Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору: - протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, - наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника, - копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи); - довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність, - копія паспорту (для фізичних осіб); • Розрахунок ціни пропозиції, виконаний відповідно до договірної ціни/ калькуляцій або інших видів розрахунків. Вартість наданих послуг, що підлягають оплаті, визначаються в межах вартості послуг, передбачених договірною ціною яка розрахована на підставі калькуляцій або інших видів розрахунків із урахуванням виконаних обсягів послуг та їх вартості. Вартість наданих послуг, що підлягають оплаті, визначається по усіх складових вартості послуг, розрахованих у договірній ціні яка розрахована на підставі калькуляцій або інших видів розрахунків, в тому числі: вартість прямих витрат визначається на основі діючих на момент складання актів здачі-приймання наданих послуг з урахуванням вартості машин, механізмів та матеріалів, розрахованих по калькуляціям на підприємстві. Розмір кошторисної заробітної плати робітників визначається відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 року №281 (у редакції наказу Мінрегіону від 27.07.2018 року № 196). Кошти на покриття загальновиробничих та адміністративних витрат приймаються згідно з фактичними витратами Виконавця. Розмір кошторисного прибутку визначається на рівні, не вищому ніж встановлений місцевими органами самоврядування, але в будь-якому випадку не вище середнього по галузі згідно до Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства № 154 від 23.09.2003 року. При поданні пропозиції учасник повинен враховувати включення до вартості пропозиції витрати на виконання послуг з навантаження, вивезення та захоронення відходів. • надати документи, що підтверджують можливість захоронення ТПВ, а саме: наявність власних виробничих потужностей (полігон для захоронення твердих побутових відходів (ТПВ) / або діючий договір про можливість використання полігону для захоронення ТПВ / чи надати наявні відповідні договори на поводження з ТПВ з субпідрядними організаціями залученими у відповідності з чинним законодавством); • учасник повинен мати в штатному розписі підприємства не менше 5-ти чоловік робітничих спеціальностей необхідних для виконання послуг за предметом закупівлі, які фактично перебувають у трудових відносинах з надавачем послуги на момент проведення торгів; • учасник повинен мати власну або орендовану техніку для забезпечення якісного надання послуги (навантажувач, вантажний автомобіль, подрібнювач гілля). • Погоджений учасником проект договору про закупівлю (згідно Додатку№ 1 до цієї документації); • На підтвердження досвіду виконання аналогічного (них) за предметом закупівлі договору(ів) учасник має надати: - договір(и), з усіма укладеними додатковими угодами, додатками/специфікаціями до договору; - акти виконаних робіт у повному обсязі; - довідки про вартість виконаних робіт у повному обсязі. * аналогічним договором вважається договір на надання послуг по ліквідації стихійних звалищ. Додатки до документації: Додаток № 1 – Проект договору. Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника ТОВ "СУМСЬКЕ ІНФОРМАЦІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ" розглянута на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної процедури та вимогам до предмету закупівлі та визначено переможцем спрощеної закупівлі. Проте, відповідно до вимоги, яка надійшла в електронній системі за №UA-2021-06-24-001066-b.c1, стосовно розрахунку статті «Заробітна плата» договірної ціни ТОВ "СУМСЬКЕ ІНФОРМАЦІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ" здійснено повторний розгляд документів та встановлено, що документи, надані в складі пропозиції учасника не підтверджують включення до вартості пропозиції витрати, пов’язані із заробітною платою працівників, а тому ВИРІШИЛА: 1. Прийняти рішення про відхилення пропозиції ТОВ "СУМСЬКЕ ІНФОРМАЦІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ" . 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення, інформацію про відхилення пропозиції ТОВ "СУМСЬКЕ ІНФОРМАЦІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ", з урахуванням статті 10 та частини 14 статті 14 Закону.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника ТОВ "СУМСЬКЕ ІНФОРМАЦІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ" розглянута на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної процедури та вимогам до предмету закупівлі та визначено переможцем спрощеної закупівлі. Проте, відповідно до вимоги, яка надійшла в електронній системі за №UA-2021-06-24-001066-b.c1, стосовно розрахунку статті «Заробітна плата» договірної ціни ТОВ "СУМСЬКЕ ІНФОРМАЦІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ" здійснено повторний розгляд документів та встановлено, що документи, надані в складі пропозиції учасника не підтверджують включення до вартості пропозиції витрати, пов’язані із заробітною платою працівників, а тому ВИРІШИЛА: 1. Прийняти рішення про відхилення пропозиції ТОВ "СУМСЬКЕ ІНФОРМАЦІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ" . 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення, інформацію про відхилення пропозиції ТОВ "СУМСЬКЕ ІНФОРМАЦІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ", з урахуванням статті 10 та частини 14 статті 14 Закону.
Код ЄДРПОУ | 41042508 |
---|---|
Поштова адреса | 40020, Україна, Сумська область, місто Суми, ПРОСПЕКТ КУРСЬКИЙ, будинок 111 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Анна Хабленко |
Телефон | +380500106168 |
Ел. пошта | anna_khablenko.sumy89@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2800907977 |
---|---|
Поштова адреса | 40035, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Сумсько-Київських дивізій,50, кв.103 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Остапенко Сергій Анатолійович |
Телефон | +380509426727 |
Ел. пошта | loozik90@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-24-001066-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 114 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 570.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 1 липня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 6 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 липня, 10:11 |
Аукціон |
6 липня, 12:32 Переглянути |
Надання послуг по догляду за об’єктами благоустрою загального користування: ліквідація несанкціонованих і неконтрольованих звалищ відходів4 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Догляд за об"єктами благоустрою загального користування: ліквідація несанкціонованих і неконтрольованих звалищ відходів на території Стецьківського старостинського округу65 метр кубічний Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Догляд за об"єктами благоустрою загального користування: ліквідація несанкціонованих і неконтрольованих звалищ відходів на території Великочернеччинського старостинського округу185 метр кубічний Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Догляд за об"єктами благоустрою загального користування: ліквідація несанкціонованих і неконтрольованих звалищ відходів на території Битицького старостинського округу65 метр кубічний Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Догляд за об"єктами благоустрою загального користування: ліквідація несанкціонованих і неконтрольованих звалищ відходів на території Піщанського старостинського округу65 метр кубічний Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24013674 |
Поштова адреса | 40004, Україна, Сумська область, Суми, вул. Горького, 21 |
Ім'я |
Чугай Наталя Миколаївна |
Телефон | 380542700597 |
Ел. пошта | dim@smr.gov.ua |