На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника:Генічеська районна рада. 2.Категорія замовника:Органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань:24115972. 4. Місцезнаходження замовника:75500, Херсонська обл., Генічеський р-н, місто Генічеськ, вул. Центральна, будинок 5. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Коцур Анатолій Ярославович, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Генічеської районної ради, головний спеціаліст організаційного відділу Генічеської районної ради, e-mail:genrayrada@ukr.net, тел. +380958604101. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Вугілля кам’яне АМ (13-25) - ДК 021:2015 код 09111100-1 «Вугілля». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):ДК 021:2015 код 09110000-3 «Тверде паливо» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 09111100-1 «Вугілля». 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню. Для підтвердження відповідності Вугілля вимогам даної документації учасник надає у складі пропозиції наступні документи: - для вугілля марки антрацит: скан-копії з оригіналів сертифікату походження, сертифікату якості що надає учасник (повинні підтверджувати якість вказаної кількості вугілля що зазначена в наданих сертифікатах походження) на отриману учасником марку вугілля, а також скан-копію з оригіналу посвідчення про якість від постачальника на вугілля отриманого учасником не раніше 2020 р., із зазначенням номерів вагонів та якісних показників вугілля та оригінали перевізних документів (рахунок, залізничну накладну). Споживачем в посвідченні про якість та сертифікаті походження повинен бути вказаний учасник. Крім того, учасник у складі пропозиції повинен надати лист від власника вище зазначених документів, адресований на ім’я учасника, в якому зазначене право (надано дозвіл) використання вищевказаних документів (скан-копій оригіналів сертифікатів походження, сертифікатів якості, посвідчень про якість на марки вугілля, що передбачені згідно цим оголошенням) для участі у вказаній процедурі закупівлі. Також, додатково у складі своєї пропозиції учасник повинен надати копію договору на постачання товару, який є предметом даної закупівлі, щодо постачання вугілля учаснику, від постачальників або виробників товару чиї документи надає учасник для підтвердження якості, та походження товару (чинного протягом 2021 року) (кожна сторінка наданих копій договору(ів) має бути завірена мокрою печаткою та підписом виробника або постачальника). Разом з цим, Учасник у складі пропозиції повинен надати інформацію про походження вугілля, повне найменування виробника, його адресу. Учасники повинні надати гарантійний лист, з зобов’язанням забезпечити за власний рахунок зважування вугілля в межах Херсонської області, за присутності представника Замовника та представника Учасника, при кожній поставці товару. Надати довідку у довільній формі з інформацією про місце зважування товару з зазначенням адреси та назви підприємства, установи, тощо та копію (ї) документів які підтверджують законність взаємовідносин між учасником та стороною, що надає послуги по зважуванню твердого палива або інший документ, що підтверджує законне право учасника використовувати ваги. Якщо учасник використовує пересувні автомобільні ваги, він повинен підтвердити законність використання зазначеного обладнання та додатково надати нотаріально-завірені копію(ї) документів на ваги (завірені не раніше дати оприлюднення оголошення) : видаткову накладну, рахунок (на придбання вагів), технічний паспорт на ваги, свідоцтво про повірку чинного на весь період поставки тощо, договір послуг зважування якщо ваги орендовані. Учасники повинні надати гарантійний лист в довільній формі, щодо підтвердження наявності в учасника не менше 50% марки вугілля, яка є предметом даної закупівлі на складі, обов’язково вказавши адресу складу для можливості перевірки Замовником факту наявності. - Замовник має право вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних та технічних показників товару та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Учасника, у разі якщо вугілля візуально не відповідає замовленому, або при виявленні низької віддачі тепла (калорійності) при спалюванні. В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки проб товару до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником (надати відповідний гарантійний лист). Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження товару щодо технічних та якісних показників. Поставка товару здійснюється окремими партіями в робочі дні з 900 години до 1600 години. - Послуги з навантаження, зважування, розвантаження вугілля включається до ціни пропозиції. Загальні умови поставки товарів: - строк поставки товару – до 30.09.2021 року ; - поставка здійснюється в обсягах, зазначених у заявці замовника та в залежності від фактичної потреби; - поставка здійснюється не пізніше одного робочого дня з моменту одержання відповідної заявки Замовника. - приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника. Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Учасник в складі пропозиції надає інформацію, складену у довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати, «або аналог/еквівалент». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:17 (сімнадцять) тонн. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 1) 75500, Херсонська обл., Генічеський р-н, місто Генічеськ, вул. Центральна, будинок 5. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.09.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 99800,00 грн. (дев’яносто дев’ять тисяч вісімсот грн. 00 коп.) з ПДВ. 15. Період уточнення інформації про закупівлю: «07» липня 2021 року час 0000 год. 16. Кінцевий строк подання пропозицій:«12» липня 2021 року час 0000 год. 17.Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: : Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 21.Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції:Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 23. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично. Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO: Додаток 1 «Технічна специфікація (вимоги)». Додаток 2 «Проєкт договору». Додаток 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника». Додаток 4 «Інформаційна довідка». Додаток 5 «Пропозиція».
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 35505698 |
---|---|
Поштова адреса | 75822, Україна, Херсонська область, Мирне, Херсонська область , смт. Мирне вулиця Перекопська 7а. |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Карпов Олександр Анатолійович |
Телефон | +380553039003 |
Ел. пошта | energoavers@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-01-001255-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 99 800.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 499.00 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 7 липня, 09:49 |
---|---|
Подача пропозицій | до 12 липня, 09:49 |
Дата останніх змін | 26 липня, 10:38 |
Вугілля кам’яне АМ (13-25) - ДК 021:2015 код 09111100-1 «Вугілля»17 тонна Адреса поставки: 75500, Україна, Херсонська область, м. Генічеськ, Центральна, 5 Строк: до 30.09.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09110000-3, Тверде паливо |
Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Догово-ру), на поточний рахунок Продавця, протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання уповноваже-ними представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Генічеська районна рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24115972 |
Поштова адреса | 75500, Україна, Херсонська область, Генічеський р-н, м. Генічеськ, Вул. Леніна, 5 |
Ім'я |
Анатолій Коцур |
Телефон | +380958604101 |
Ел. пошта | genrayrada@ukr.net |