На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 602 386.54 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини першої статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: - юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів.
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасник протягом 24 годин не усунув виявлені невідповідності в документах тендерної пропозиції,а саме: 1.) - не надав виправлений акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447) з реєстраційним номер потужності ,яка знаходиться за адресою просп. Богдана Хмельницького,151А,м.Дніпро,Дніпропетровська обл., 49000; - не надав виправлений акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447) з реєстраційним номер потужності ,яка знаходиться за адресою 49000, Дніпропетровська обл.,м.Дніпро, вул.Сухій Острів,буд.3 2) не надав виправлену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід *(надалі-Довідка) з повною інформацією та підтверджуючими до неї документами відповідно до вимог Зразка №2 Додатку 1 тендерної документації ( не виправив прізвища вказаних в повідомленні працівників,не вписав в довідку дату проходження флюорограми, не надав документальне підтвердження проходження флюорограми та проходження курсів гігієнічного навчання працівників ,які подані в довідці.) 3.) не надав виправлену Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази -не виправив дату у строку дії договору №12/10/20 від 12.10.2020 р. та не вніс усіх даних відповідно до розміщених Учасником в електронній системі документів, а саме: договору суборенди нежитлового приміщення та обладнання від 15 березня 2021 року на суборенду приміщення та обладнання.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник протягом 24 годин не усунув виявлені невідповідності в документах тендерної пропозиції,а саме: 1.) - не надав виправлений акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447) з реєстраційним номер потужності ,яка знаходиться за адресою просп. Богдана Хмельницького,151А,м.Дніпро,Дніпропетровська обл., 49000; - не надав виправлений акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447) з реєстраційним номер потужності ,яка знаходиться за адресою 49000, Дніпропетровська обл.,м.Дніпро, вул.Сухій Острів,буд.3 2) не надав виправлену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід *(надалі-Довідка) з повною інформацією та підтверджуючими до неї документами відповідно до вимог Зразка №2 Додатку 1 тендерної документації ( не виправив прізвища вказаних в повідомленні працівників,не вписав в довідку дату проходження флюорограми, не надав документальне підтвердження проходження флюорограми та проходження курсів гігієнічного навчання працівників ,які подані в довідці.) 3.) не надав виправлену Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази -не виправив дату у строку дії договору №12/10/20 від 12.10.2020 р. та не вніс усіх даних відповідно до розміщених Учасником в електронній системі документів, а саме: договору суборенди нежитлового приміщення та обладнання від 15 березня 2021 року на суборенду приміщення та обладнання.
Код ЄДРПОУ | 37620175 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ СІМФЕРОПОЛЬСЬКА, будинок 17, офіс 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валерій Міщенко |
Телефон | +380675604959 |
Ел. пошта | 37620175@mail.gov.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3337820242 |
---|---|
Поштова адреса | 50019, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вул.Крутогірна, будинок 39 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Головченко |
Телефон | +380674646134 |
Ел. пошта | chuddesa@ukr.net |
Контакти
Документи
Субпідрядник
Без залучення субпідрядників
Код ЄДРПОУ | 2227606823 |
---|---|
Поштова адреса | 50065, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Соборності будинок 38 квартира 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Коновалова Світлана Петрівна |
Телефон | +380970619218 |
Ел. пошта | konovalova_cp@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-09-009643-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 602 386.54 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 13 012.00 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 2 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 серпня, 09:00 |
Дата останніх змін | 7 вересня, 16:06 |
Аукціон |
27 серпня, 14:36 Переглянути |
Послуги їдалень, код 55510000-8 «Послуги їдалень» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (послуги гарячого харчування)Canteen services, сode 55510000-8 «Canteen services» according to SR 021:2015 «Common Procurement Vocabulary» (hot meals services).1 послуга Адреса поставки: 50047, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, Сергія Колачевського,86а Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55510000-8, Послуги їдалень |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем акту виконаних послуг протягом 30 календарних днів після факту виконання послуг на підставі виставленого Виконавцем акту виконаних послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ "ДЖЕРЕЛО" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20204696 |
Поштова адреса | 50047, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг , ВУЛИЦЯ СЕРГІЯ КОЛАЧЕВСЬКОГО, будинок 86 А |
Ім'я |
Любов Павлівна Ісматуллаєва |
Телефон | +380564620199 |
Ел. пошта | litseidzherelo@gmail.com |