На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
425 149.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
1) не надано висновки державної санітарно – епідеміологічної експертизи, що підтверджують відповідність товару державним нормам та можливість застосування товару для облаштування навчальних закладів, та відповідність ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 «Столи учнівські. Типи та функціональні розміри», ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи та функціональні розміри. Визначення міцності та довговічності». Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та вимоги щодо надання документів учасниками для підтвердження такої відповідності»: - Якість товару повинна підтверджуватись (Учасник надає документи в складі тендерної пропозиції) : копією висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи, що підтверджують відповідність товару державним нормам та можливість застосування товару для облаштування навчальних закладів, та відповідність ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 «Столи учнівські. Типи та функціональні розміри», ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи та функціональні розміри. Визначення міцності та довговічності». 2) не надано: - лист-підтвердження, що товар повинен відповідати вимогам екології та пожежної безпеки в якому повинно вказано які саме заходи вживаються Учасником. - гарантійний лист - згоду що Учасник повинен протягом 3 робочих днів з дня отримання заявки надати Замовнику зразки товару, що планується до поставки Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та вимоги щодо надання документів учасниками для підтвердження такої відповідності»: - Товар повинен відповідати вимогам екології та пожежної безпеки (додати лист-підтвердження, в якому вказати які саме заходи вживаються Учасником). - Під час розгляду тендерної пропозиції, Замовник залишає за собою право вимагати від Учасника надання зразків запропонованого товару, що є предметом закупівлі. Учасник повинен протягом 3 робочих днів з дня отримання заявки надати Замовнику зразки товару, що планується до поставки. У складі пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист згоду з даною умовою документації. У разі ненадання зразків товару, тендерна пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється. 3) не надано: авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора на території України запропонованих комплектів учнівських 1-місних, антисколіозних (статус офіційного дистриб'ютора на території України підтверджується листом від виробника); Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та вимоги щодо надання документів учасниками для підтвердження такої відповідності»: - Учасник у складі пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора на території України запропонованих комплектів учнівських 1-місних, антисколіозних (статус офіційного дистриб'ютора на території України підтверджується листом від виробника.) 4) В наданому листі-згоді на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» не зазначено дату народження особи, чиї персональні дані надаються. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - Додаток 1 до тендерної документації «Перелік документів, що надаються учасником», розділ ІV «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)», пункт 5: Оригінал листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб), чиї персональні дані надаються. Зразок (подається на фірмовому бланку учасника) «___»_________ Уповноваженій особі (зазначити найменування замовника) ЛИСТ-ЗГОДА на обробку персональних даних Я, (зазначити ПІБ), (___ ______________ 19__ року народження, паспорт серія ___ № __, виданий _____) (паспортні дані зазначаються для фізичних осіб), з метою участі в процедурі закупівлі, на виконання вимог тендерної документації замовника, вiдповiдно до Закону України «Про захист персональних даних» вiд 01.06.2010 р. № 2297-VI даю згоду на: - обробку, використання, поширення та доступ до моїх персональних даних, які передбачено чинним законодавством України. Відомості, які я надаю про себе - для забезпечення участі у конкурентній процедурі закупівлі. Про права та обов'язки суб'єкта персональних даних, володільця і розпорядника персональних даних та інших учасників таких правовідносин згідно із Законом України «Про захист персональних даних» поінформований. Посада, підпис, ПІБ МП за наявності
Контакти
Документи
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
субпідрядників не залучає
1) не надано висновки державної санітарно – епідеміологічної експертизи, що підтверджують відповідність товару державним нормам та можливість застосування товару для облаштування навчальних закладів, та відповідність ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 «Столи учнівські. Типи та функціональні розміри», ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи та функціональні розміри. Визначення міцності та довговічності». Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та вимоги щодо надання документів учасниками для підтвердження такої відповідності»: - Якість товару повинна підтверджуватись (Учасник надає документи в складі тендерної пропозиції) : копією висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи, що підтверджують відповідність товару державним нормам та можливість застосування товару для облаштування навчальних закладів, та відповідність ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 «Столи учнівські. Типи та функціональні розміри», ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи та функціональні розміри. Визначення міцності та довговічності». 2) не надано: - лист-підтвердження, що товар повинен відповідати вимогам екології та пожежної безпеки в якому повинно вказано які саме заходи вживаються Учасником. - гарантійний лист - згоду що Учасник повинен протягом 3 робочих днів з дня отримання заявки надати Замовнику зразки товару, що планується до поставки Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та вимоги щодо надання документів учасниками для підтвердження такої відповідності»: - Товар повинен відповідати вимогам екології та пожежної безпеки (додати лист-підтвердження, в якому вказати які саме заходи вживаються Учасником). - Під час розгляду тендерної пропозиції, Замовник залишає за собою право вимагати від Учасника надання зразків запропонованого товару, що є предметом закупівлі. Учасник повинен протягом 3 робочих днів з дня отримання заявки надати Замовнику зразки товару, що планується до поставки. У складі пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист згоду з даною умовою документації. У разі ненадання зразків товару, тендерна пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється. 3) не надано: авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора на території України запропонованих комплектів учнівських 1-місних, антисколіозних (статус офіційного дистриб'ютора на території України підтверджується листом від виробника); Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та вимоги щодо надання документів учасниками для підтвердження такої відповідності»: - Учасник у складі пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора на території України запропонованих комплектів учнівських 1-місних, антисколіозних (статус офіційного дистриб'ютора на території України підтверджується листом від виробника.) 4) В наданому листі-згоді на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» не зазначено дату народження особи, чиї персональні дані надаються. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - Додаток 1 до тендерної документації «Перелік документів, що надаються учасником», розділ ІV «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)», пункт 5: Оригінал листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб), чиї персональні дані надаються. Зразок (подається на фірмовому бланку учасника) «___»_________ Уповноваженій особі (зазначити найменування замовника) ЛИСТ-ЗГОДА на обробку персональних даних Я, (зазначити ПІБ), (___ ______________ 19__ року народження, паспорт серія ___ № __, виданий _____) (паспортні дані зазначаються для фізичних осіб), з метою участі в процедурі закупівлі, на виконання вимог тендерної документації замовника, вiдповiдно до Закону України «Про захист персональних даних» вiд 01.06.2010 р. № 2297-VI даю згоду на: - обробку, використання, поширення та доступ до моїх персональних даних, які передбачено чинним законодавством України. Відомості, які я надаю про себе - для забезпечення участі у конкурентній процедурі закупівлі. Про права та обов'язки суб'єкта персональних даних, володільця і розпорядника персональних даних та інших учасників таких правовідносин згідно із Законом України «Про захист персональних даних» поінформований. Посада, підпис, ПІБ МП за наявності
Код ЄДРПОУ | 42999483 |
---|---|
Поштова адреса | 27500, Україна, Кіровоградська область, Світловодськ, вулиця Дружби, будинок 22 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Кухар Ігор |
Телефон | 380676300452 |
Ел. пошта | svetlovodsk_mebel@meta.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42769125 |
---|---|
Поштова адреса | 61019, Україна, Харківська область, місто Харків, ПРОСПЕКТ НОВО-БАВАРСЬКИЙ , будинок 120А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Яніна Заярна |
Телефон | +380991460097 |
Ел. пошта | tender.utpgroup@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 35659221 |
---|---|
Поштова адреса | 62332, Україна, Харківська область, Дергачівський р-н, село Руська Лозова, вул.Польова, будинок 14/3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Александр Сидельник |
Телефон | +380577585001 |
Ел. пошта | info@mebel-ts.com.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 44084561 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, пр.Яворницького Дмитра, будинок 65 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Владислав Резворович |
Телефон | +380688925228 |
Ел. пошта | promebel2021@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3017615712 |
---|---|
Поштова адреса | 02232, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛ. БАЛЬЗАКА, будинок 61, квартира 42 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валентин Рогоза |
Телефон | +380992326880 |
Ел. пошта | fop.v.rogoza@gmail.com |
Контакти
Документи
Субпідрядник
-
Код ЄДРПОУ | 3513012092 |
---|---|
Поштова адреса | 37000, Україна, Полтавська область, Пирятин, вулиця Набережна 49 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Вуяхевич Денис Сергійович |
Телефон | +380986715538 |
Ел. пошта | fopdenisv@ukr.net |
Контакти
Документи
Субпідрядник
не залучається
Код ЄДРПОУ | 41676695 |
---|---|
Поштова адреса | 90500, Україна, Закарпатська область, місто Тячів, ВУЛИЦЯ ЛАЗІВСЬКА, будинок 51 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Тетяна Шафар |
Телефон | +380977426500 |
Ел. пошта | dinastia.in.ua@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-12-004607-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 425 149.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 125.75 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 22 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 28 серпня, 10:10 |
Аукціон |
2 серпня, 15:21 Переглянути |
Комплекти меблів (Стіл учнівський 1-місний, стілець учнівський)212 комплект Адреса поставки: 64300, Україна, Харківська область, м.Ізюм, заклади освіти Строк: до 01.10.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти Ізюмської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02146245 |
Поштова адреса | 64300, Україна, Харківська область, м. Ізюм, вул. Васильківського, 4 |
Ім'я |
Ірина Соляник |
Телефон | +380951768647 |
Ел. пошта | tender.izum@i.ua |