На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
250 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Снятинський психоневрологічний інтернат. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 03188719. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Гоголя, буд. 23, м. Снятин, Івано-Франківська обл., 78300. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Рожко Микола Дмитрович, заступник директора, голова тендерного комітету Снятинського психоневрологічного інтернату, e-mail: snyatin_pni@ukr.net, тел. +3803476 21668. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Фруктові соки - ДК 021:2015: код 15320000-7 «Фруктові та овочеві соки». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 15320000-7 «Фруктові та овочеві соки» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 15320000-7 «Фруктові та овочеві соки». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 000 л. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Гоголя, буд. 23, м. Снятин, Івано-Франківська обл., 78300. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 250 000,00 грн. (двісті п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни. 1% від загальної очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «01» серпня 2021 року. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. при розгляді документів, наданих учасником ФОП ГОНЧАРУК ЛАРИСА ГЕОРГІЇВНА було виявлено невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: 1. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису підпис учасника не відповідає умовам, що були передбачені Тендерною документацією. ПРОТОКОЛ створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису Дата та час: 13:47:48 05.08.2021 Назва файлу з підписом: sign.p7s Розмір файлу з підписом: 77.2 КБ Назва файлу без підпису: sign Розмір файлу без підпису: 38.2 КБ Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено Підписувач: ГОНЧАРУК ЛАРИСА ГЕОРГІЇВНА П.І.Б.: ГОНЧАРУК Лариса Георгіївна РНОКПП: 3120314722 Організація (установа): ФОП ГОНЧАРУК ЛАРИСА ГЕОРГІЇВНА Код ЄДРПОУ: 3120314722 Посада: ДИРЕКТОР Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 22:06:00 29.07.2021 Сертифікат виданий: АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Серійний номер: 2B6C7DF9A3891DA104000000FD466B003CA2FA01 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ-4145 Тип підпису: Удосконалений Формат підпису: З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат: Кваліфікований
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. при розгляді документів, наданих учасником ФОП ГОНЧАРУК ЛАРИСА ГЕОРГІЇВНА було виявлено невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: 1. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису підпис учасника не відповідає умовам, що були передбачені Тендерною документацією. ПРОТОКОЛ створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису Дата та час: 13:47:48 05.08.2021 Назва файлу з підписом: sign.p7s Розмір файлу з підписом: 77.2 КБ Назва файлу без підпису: sign Розмір файлу без підпису: 38.2 КБ Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено Підписувач: ГОНЧАРУК ЛАРИСА ГЕОРГІЇВНА П.І.Б.: ГОНЧАРУК Лариса Георгіївна РНОКПП: 3120314722 Організація (установа): ФОП ГОНЧАРУК ЛАРИСА ГЕОРГІЇВНА Код ЄДРПОУ: 3120314722 Посада: ДИРЕКТОР Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 22:06:00 29.07.2021 Сертифікат виданий: АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Серійний номер: 2B6C7DF9A3891DA104000000FD466B003CA2FA01 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ-4145 Тип підпису: Удосконалений Формат підпису: З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат: Кваліфікований
Код ЄДРПОУ | 3120314722 |
---|---|
Поштова адреса | 60427, Україна, Чернівецька область, с. Кам'янка, ВУЛИЦЯ ГОЛОВНА, будинок 81 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Гончарук Лариса Георгіївна |
Телефон | +380958712252 |
Ел. пошта | larysagoncharuk@gmail.com |
Відповідно вимог Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню. Учасник заповнюючи форму "Тендерна пропозиція" відповідно до Додатку №5 до Тендерної документації зазначив: "3. Надаючи свою тендерну пропозицію, повідомляємо про ознайомлення та згоду з усіма умовами (вимогами) тендерної документації. Ми згодні дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, до закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Відповідно вимог Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню. Учасник заповнюючи форму "Тендерна пропозиція" відповідно до Додатку №5 до Тендерної документації зазначив: "3. Надаючи свою тендерну пропозицію, повідомляємо про ознайомлення та згоду з усіма умовами (вимогами) тендерної документації. Ми згодні дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, до закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій
Код ЄДРПОУ | 31490657 |
---|---|
Поштова адреса | 47708, Україна, Тернопільська область, с.Довжанка, вул.Містечко,13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Тхорик Юрій Ярославович |
Телефон | +380503770448 |
Ел. пошта | harchovik2001@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42668821 |
---|---|
Поштова адреса | 03039, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОВУЛОК РУСЛАНА ЛУЖЕВСЬКОГО, будинок 14, корпус 1, офіс 3-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Александр Гребинь |
Телефон | +380988729886 |
Ел. пошта | infoavidal1@gmail.com |
Скасування неуспішне
27 серпня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
На підставі пункту 2 частини 1 статті 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-16-003982-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 250 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 500.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 22 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 27 жовтня, 13:47 |
Аукціон |
2 серпня, 12:26 Переглянути |
Фруктові соки - ДК 021:2015: код 15320000-7 «Фруктові та овочеві соки»10000 літр Адреса поставки: 78300, Україна, Івано-Франківська область, м. Снятин, вул. Гоголя, буд. 23 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15320000-7, Фруктові та овочеві соки |
Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | СНЯТИНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03188719 |
Поштова адреса | 78300, Україна, Івано-Франківська область, м. Снятин, вул. Гоголя, 23 |
Ім'я |
Микола Дмитрович Рожко |
Телефон | +380347621668 |
Ел. пошта | snyatin_pni@ukr.net |