На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Послуги з виготовлення поліграфічної продукції (бланків, журналів, посвідчень, пам'ток та ін) - згідно додатку №4 тендерної документації
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Згідно Додатку 5 до тендерної документації не надано наступні документи: копії, завірені підписом та печаткою на кожній сторінці або витяги діючих нормативних документів, яким відповідає послуга ( ГОСТ,ДСТУ, ОСТ, РСТ, ТУ У, ТУ). Сканована копія оригіналу сертіфікату(сертіфікатів) ISO – 9001 виданих постачальнику послуг на його власне виробництво, що є предметом даної закупівлі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Згідно Додатку 5 до тендерної документації не надано наступні документи: копії, завірені підписом та печаткою на кожній сторінці або витяги діючих нормативних документів, яким відповідає послуга ( ГОСТ,ДСТУ, ОСТ, РСТ, ТУ У, ТУ). Сканована копія оригіналу сертіфікату(сертіфікатів) ISO – 9001 виданих постачальнику послуг на його власне виробництво, що є предметом даної закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 3115510401 |
---|---|
Поштова адреса | 84300, Україна, Донецька область, Краматорськ, Ярослава Мудрого 59-66 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | ФОП Пиринська Юлія Сергіївна |
Телефон | +380956062630 |
Ел. пошта | juli7670@ukr.net |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Згідно Додатку 5 до тендерної документації не надано наступні документи: копії, завірені підписом та печаткою на кожній сторінці або витяги діючих нормативних документів, яким відповідає послуга ( ГОСТ,ДСТУ, ОСТ, РСТ, ТУ У, ТУ). Скановану копію оригіналу сертіфікату(сертіфікатів) ISO – 9001 виданих постачальнику послуг на його власне виробництво, що є предметом даної закупівлі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Згідно Додатку 5 до тендерної документації не надано наступні документи: копії, завірені підписом та печаткою на кожній сторінці або витяги діючих нормативних документів, яким відповідає послуга ( ГОСТ,ДСТУ, ОСТ, РСТ, ТУ У, ТУ). Скановану копію оригіналу сертіфікату(сертіфікатів) ISO – 9001 виданих постачальнику послуг на його власне виробництво, що є предметом даної закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 30354265 |
---|---|
Поштова адреса | 84122, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 22, офіс 212 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Воронцов Ігор |
Телефон | +380506379210 |
Ел. пошта | virastroy999@gmail.com |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Згідно Додатку 5 до тендерної документації надано копії, , яким відповідає послуга ( ГОСТ,ДСТУ, ОСТ, РСТ, ТУ У, ТУ), але ці копії не завірені підписом та печаткою на кожній сторінці. Також для підтвердження дійсності сертифікатів ISO 9001:2015 учасник у складі тендерної пропозиції має надати копію звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку та/або копія рішення/звіту про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації відповідності ISO 9001:2015, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б. Згідно вимоги п.9.1.3.2 ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 сертифікат видається терміном на 3 (три) роки – сертифікаційний цикл. Протягом сертифікаційного циклу мають бути проведені наглядові аудити (технічні нагляди) в першому і другому році після прийняття рішення про сертифікацію. Вимога до проведення наглядових аудитів (технічних наглядів) встановлена ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (п.9.1.3, 9.6.2). Згідно вимог п.9.6.5 ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 орган по сертифікації систем менеджменту повинен призупинити дію виданого ним сертифікату у випадку якщо сертифікований клієнт не дозволяє проводити наглядові аудити (технічні нагляди). Відсутність у складі тендерної пропозиції звіту про аудит та/або копії звіту про остаточну перевірку та/або копії рішення/звіту про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації відповідності ISO 9001:2015, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації не дозволяє пдітвердити дійсність наданого сертифікату ISO 9001:2015
Контакти
Документи
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Не залучаємо
Згідно Додатку 5 до тендерної документації надано копії, , яким відповідає послуга ( ГОСТ,ДСТУ, ОСТ, РСТ, ТУ У, ТУ), але ці копії не завірені підписом та печаткою на кожній сторінці. Також для підтвердження дійсності сертифікатів ISO 9001:2015 учасник у складі тендерної пропозиції має надати копію звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку та/або копія рішення/звіту про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації відповідності ISO 9001:2015, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б. Згідно вимоги п.9.1.3.2 ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 сертифікат видається терміном на 3 (три) роки – сертифікаційний цикл. Протягом сертифікаційного циклу мають бути проведені наглядові аудити (технічні нагляди) в першому і другому році після прийняття рішення про сертифікацію. Вимога до проведення наглядових аудитів (технічних наглядів) встановлена ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (п.9.1.3, 9.6.2). Згідно вимог п.9.6.5 ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 орган по сертифікації систем менеджменту повинен призупинити дію виданого ним сертифікату у випадку якщо сертифікований клієнт не дозволяє проводити наглядові аудити (технічні нагляди). Відсутність у складі тендерної пропозиції звіту про аудит та/або копії звіту про остаточну перевірку та/або копії рішення/звіту про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації відповідності ISO 9001:2015, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації не дозволяє пдітвердити дійсність наданого сертифікату ISO 9001:2015
Код ЄДРПОУ | 43977041 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, 04073, місто Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Тетяна Дишкант |
Телефон | 380673873633 |
Ел. пошта | poligraf1@ukrpap.com.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2932505717 |
---|---|
Поштова адреса | 84101, Україна, Донецька область, Слов'янськ, вул. Новосодівська 5, кв. 101 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Кулєшов Олексій Вікторович |
Телефон | +380509359988 |
Ел. пошта | slavdekart@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-16-001595-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 952 513.20 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 4 762.57 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 28 575.40 UAH |
Період уточнень | до 28 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 серпня, 17:00 |
Дата останніх змін | 31 серпня, 17:50 |
Аукціон |
9 серпня, 12:46 Переглянути |
Послуги з виготовлення поліграфічної продукції (бланків, журналів, посвідчень, пам'ток та ін)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79810000-5, Друкарські послуги |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Донецька залізниця |
Повна назва організації | Донецька залізниця |
Код ЄДРПОУ | 40150216 |
Назва організації | Донецька залізниця |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40150216 |
Поштова адреса | 84400, Україна, Донецька область, Лиман (Красний Лиман), Лиман |
Ім'я |
Погребняк Станислав Анатолійович |
Телефон | 380626162633 |
Ел. пошта | STS.PGRBNK@DON.UZ.GOV.UA |