На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
780 718.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів* 1. Найменування замовника: КАРОЛІНО-БУГАЗЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04527307. 4. Місцезнаходження замовника: 67844, Одеська обл., Овідіопольський р-н, С. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, буд. 1. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Іваній Євген Григорович, заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів Кароліно-Бугазьської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області, e-mail: karolino-bugaz-sovet@ukr.net, тел. +380949955245. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Меблі. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 39130000-2 «Офісні меблі» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 39130000-2 «Офісні меблі». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Шафа для одягу – 12 шт., Шафа для папок – 19 шт., Підставка під системний блок – 61 шт., Стіл комп'ютерний – 58 шт., Тумба для орг/техніки – 5 шт., Кутова секція для папок – 3 шт., Стінова панель - 177 шт., Гарнітур кухонний - 1 шт., Стіл оператора – 4 шт., Стіл обідній – 4 шт., Стінова панель (дошка оголошень) - 2 шт., Конференц стіл - 1 шт., Трибуна - 1 шт., Стіл для центру обслуговування - 4 шт., Театральні крісла "Магістр Універсал" (або еквівалент) - 33 шт., Стілець обідній - 18 шт., Стілець офісний "Prestigе" (або еквівалент) – 61 шт., Стілець "Квартет Аліса" (або еквівалент) - 9 шт., Стілець - 4 шт. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67844, Одеська обл., Овідіопольський р-н, С. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, буд. 1. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.09.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 120 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 780 718,00 грн. (сімсот вісімдесят тисяч сімсот вісімнадцять грн. 00 коп.) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 807,18 грн. (сім тисяч вісімсот сім грн. 18 коп.) – 1% від очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «02» серпня 2021 року. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): 23 000,00 грн. (двадцять три тисячі грн. 00 коп.). 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Відповідно до статті 25 Закону Замовник (надалі за цим пунктом – Бенефіціар, замовник) має право зазначати вимоги щодо надання Учасниками забезпечення тендерної пропозицій. Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником (надалі за цим пунктом – Принципал, учасник) забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення пропозиції складає 23 000,00 грн. (двадцять три тисячі грн. 00 коп.). (Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) повинен бути 190 робочих днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. До закінчення встановленого у оголошенні строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено пропозицію учасника, про що у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку довільної форми про погодження продовження строку дії пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. Вид забезпечення: електронна гарантія у вигляді електронної банківської гарантії. Усі витрати пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено наступне: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у цьому пункті, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб-сайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: - назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; - ліцензія на здійснення страхової діяльності. 12) зобов’язання гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у цьому пункті документації) 13) умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціара, після її передавання / надсилання бенефіціару. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у цьому пункті документації); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії В складі пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку учасника. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Грошове або інше визначене цією документацією забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям у розмірі, не меншому ніж це передбачено цією документацією (або грошовий еквівалент якого не менший суми, яка визначена в цьому пункті документації, якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, та які передбачені цією документацією, та із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу кредиту під гарантію або договору застави, під яку надається гарантія), та у спосіб, що визначений цією документацією. - документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту документації (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо); або договором про надання кредиту під гарантію, або договором застави (щодо надання гарантії під заставу), що укладені між банком-гарантом та Принципалом. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: КАРОЛІНО-БУГАЗЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ код ЄДРПОУ 04527307 (відповідно до п. 2 розділу 3 тендерної документації). 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою винятком може бути додаток № 3 до цієї тендерної документації. Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». _________________________ *Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями). Додаткова інформація щодо підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону Учасник процедури закупівлі, у тому числі об’єднання учасників, в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої статті 17 Закону, шляхом заповнення відповідних електронних полів, визначених адміністратором електронної системи закупівель і реалізованих в електронній системі закупівель. Заповненням відповідних електронних полів вважається проставлення учасником відмітки в чекбоксі / прапорці / перемикачі або іншому елементі графічного інтерфейсу користувача залежно від технічної реалізації авторизованого електронного майданчика учасника. Учасник процедури закупівлі, у тому числі об’єднання учасників, в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстави, передбаченої частиною 2 статті 17 Закону, у вигляді довідки, складеної учасником у довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Учасник процедури закупівлі, у тому числі об’єднання учасників, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Усю публічну інформацію щодо учасника, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічну інформацію, що є доступною в електронній системі закупівель, замовник перевіряє самостійно.
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41172560 |
---|---|
Поштова адреса | 85300, Україна, Донецька область, місто Покровськ, МІКРОРАЙОН ШАХТАРСЬКИЙ, будинок 18, квартира 78 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Павло Сосков |
Телефон | +380506859190,+380505707659 |
Ел. пошта | butsukina-t@mebelstroi.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2669006312 |
---|---|
Поштова адреса | 08200, Україна, Київська область, місто Ірпінь, ВУЛИЦЯ 3-ГО ІНТЕРНАЦІОНАЛУ будинок 1/4 квартира 62 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | РОМАН РИЖОВ |
Телефон | +380981307899 |
Ел. пошта | roman.ryzhow@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-16-006477-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 780 718.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 7 807.18 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 23 000.00 UAH |
Період уточнень | до 23 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 3 вересня, 14:12 |
Аукціон |
2 серпня, 13:47 Переглянути |
Шафа для одягу12 штука Адреса поставки: 67844, Україна, Одеська область, Овідіопольський р-н, с. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, буд. 1 Строк: до 30.09.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа для папок19 штука Адреса поставки: 67844, Україна, Одеська область, Овідіопольський р-н, с. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, буд. 1 Строк: до 30.09.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Підставка під системний блок61 штука Адреса поставки: 67844, Україна, Одеська область, Овідіопольський р-н, с. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, буд. 1 Строк: до 30.09.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стіл комп'ютерний58 штука Адреса поставки: 67844, Україна, Одеська область, Овідіопольський р-н, с. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, буд. 1 Строк: до 30.09.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Тумба для орг/техніки5 штука Адреса поставки: 67844, Україна, Одеська область, Овідіопольський р-н, с. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, буд. 1 Строк: до 30.09.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Кутова секція для папок3 штука Адреса поставки: 67844, Україна, Одеська область, Овідіопольський р-н, с. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, буд. 1 Строк: до 30.09.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стінова панель177 штука Адреса поставки: 67844, Україна, Одеська область, Овідіопольський р-н, с. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, буд. 1 Строк: до 30.09.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Гарнітур кухонний1 штука Адреса поставки: 67844, Україна, Одеська область, Овідіопольський р-н, с. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, буд. 1 Строк: до 30.09.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стіл оператора4 штука Адреса поставки: 67844, Україна, Одеська область, Овідіопольський р-н, с. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, буд. 1 Строк: до 30.09.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стіл обідній4 штука Адреса поставки: 67844, Україна, Одеська область, Овідіопольський р-н, с. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, буд. 1 Строк: до 30.09.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стінова панель (дошка оголошень)2 штука Адреса поставки: 67844, Україна, Одеська область, Овідіопольський р-н, с. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, буд. 1 Строк: до 30.09.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Конференц стіл1 штука Адреса поставки: 67844, Україна, Одеська область, Овідіопольський р-н, с. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, буд. 1 Строк: до 30.09.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Трибуна1 штука Адреса поставки: 67844, Україна, Одеська область, Овідіопольський р-н, с. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, буд. 1 Строк: до 30.09.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стіл для центру обслуговування4 штука Адреса поставки: 67844, Україна, Одеська область, Овідіопольський р-н, с. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, буд. 1 Строк: до 30.09.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Театральні крісла "Магістр Універсал" (або еквівалент)33 штука Адреса поставки: 67844, Україна, Одеська область, Овідіопольський р-н, с. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, буд. 1 Строк: до 30.09.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стілець обідній18 штука Адреса поставки: 67844, Україна, Одеська область, Овідіопольський р-н, с. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, буд. 1 Строк: до 30.09.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стілець офісний "Prestigе" (або еквівалент)61 штука Адреса поставки: 67844, Україна, Одеська область, Овідіопольський р-н, с. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, буд. 1 Строк: до 30.09.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стілець "Квартет Аліса" (або еквівалент)9 штука Адреса поставки: 67844, Україна, Одеська область, Овідіопольський р-н, с. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, буд. 1 Строк: до 30.09.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стілець4 штука Адреса поставки: 67844, Україна, Одеська область, Овідіопольський р-н, с. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, буд. 1 Строк: до 30.09.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 120 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КАРОЛІНО-БУГАЗЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04527307 |
Поштова адреса | 67844, Україна, Одеська область, с. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, 1 |
Ім'я |
Євген Іваній |
Телефон | +380949955245 |
Ел. пошта | karolino-bugaz-sovet@ukr.net |