На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
135 450.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
- За вимогами оголошення учасники повинні надати «Гарантійний лист щодо дотримання вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Учасник не надав документ. Вимога не виконана. - У відповідності до оголошення учасники повинні надати «Копії сертифікатів якості виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України». Учасник не надав документ. Вимога не виконана. - У відповідності до оголошення учасники повинні надати «Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданого на ім’я Учасника, що дозволяє оператору ринку займатися виробництвом, реалізацією та зберіганням предмету закупівлі». Учасник не надав документ. Вимога не виконана. - За вимогами оголошення учасники повинні надати «Витяг з Реєстру операторів ринку та потужностей харчових продуктів стосовно приміщень та автотранспорту». Учасник не надав документ. Вимога не виконана. - У відповідності до оголошення учасники повинні надати «Сертифікат на систему управління якістю; Сертифікат на систему менеджменту безпечності харчових продуктів; Документи про проходження санітарної обробки автомобільного транспорту (копія договору з виконавцем на проведення робіт на 2021 рік, копії актів виконаних робіт, підписані не раніше 2021 року) або документи, які підтверджують проведення санітарної обробки власними силами: наказ, інструкції, тощо. На підтвердження надати акти про проведення санітарної обробки власними силами, підписані не раніше 2021 року; Копія договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень Учасника з установами, які мають право на проведення таких робіт (на 2021 рік) та акти наданих послуг, підписані не раніше 2021 року або документи, які підтверджують проведення санітарної обробки власними силами: наказ, інструкції, тощо. На підтвердження надати акти про проведення санітарної обробки власними силами, підписані не раніше 2021 року; Ні підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним та якісним характеристикам надати Довідку у довільній формі із заповненою таблицею (Таблиця 1); Комерційну пропозицію запропонованого предмету закупівлі, за формою відповідно до Додатка № 1 до цього оголошення; Підписаний проект договору, у відповідності до Додатка №2 до цього оголошення (на підтвердження згоди з усіма умовами договору)». Учасник не надав жодного документа. Вимога не виконана
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
- За вимогами оголошення учасники повинні надати «Гарантійний лист щодо дотримання вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Учасник не надав документ. Вимога не виконана. - У відповідності до оголошення учасники повинні надати «Копії сертифікатів якості виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України». Учасник не надав документ. Вимога не виконана. - У відповідності до оголошення учасники повинні надати «Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданого на ім’я Учасника, що дозволяє оператору ринку займатися виробництвом, реалізацією та зберіганням предмету закупівлі». Учасник не надав документ. Вимога не виконана. - За вимогами оголошення учасники повинні надати «Витяг з Реєстру операторів ринку та потужностей харчових продуктів стосовно приміщень та автотранспорту». Учасник не надав документ. Вимога не виконана. - У відповідності до оголошення учасники повинні надати «Сертифікат на систему управління якістю; Сертифікат на систему менеджменту безпечності харчових продуктів; Документи про проходження санітарної обробки автомобільного транспорту (копія договору з виконавцем на проведення робіт на 2021 рік, копії актів виконаних робіт, підписані не раніше 2021 року) або документи, які підтверджують проведення санітарної обробки власними силами: наказ, інструкції, тощо. На підтвердження надати акти про проведення санітарної обробки власними силами, підписані не раніше 2021 року; Копія договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень Учасника з установами, які мають право на проведення таких робіт (на 2021 рік) та акти наданих послуг, підписані не раніше 2021 року або документи, які підтверджують проведення санітарної обробки власними силами: наказ, інструкції, тощо. На підтвердження надати акти про проведення санітарної обробки власними силами, підписані не раніше 2021 року; Ні підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним та якісним характеристикам надати Довідку у довільній формі із заповненою таблицею (Таблиця 1); Комерційну пропозицію запропонованого предмету закупівлі, за формою відповідно до Додатка № 1 до цього оголошення; Підписаний проект договору, у відповідності до Додатка №2 до цього оголошення (на підтвердження згоди з усіма умовами договору)». Учасник не надав жодного документа. Вимога не виконана
Код ЄДРПОУ | 42942510 |
---|---|
Поштова адреса | 03062, Україна, м. Київ, місто Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 67, корпус 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Вера Бойцова |
Телефон | +380663197147 |
Ел. пошта | vinagrotender@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 34200887 |
---|---|
Поштова адреса | 26400, Україна, Кіровоградська область, Благовіщенське, 26400, Кіровоградська обл.,Благовіщенський район, м. Благовіщенське,вул. Гагаріна, 7 кв.6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Світлана Назаренко |
Телефон | 3800442235593 |
Ел. пошта | NNN-SSS-VVV@UKR.NET |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-19-002435-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 135 450.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 677.25 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 23 липня, 01:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 28 липня, 01:00 |
Дата останніх змін | 11 серпня, 17:46 |
Аукціон |
29 липня, 12:44 Переглянути |
Олія соняшникова рафінована (ДК 021:2015: 15421000-5 Рафіновані олії)2150 літр Адреса поставки: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15420000-8, Рафіновані олії та жири |
Оплата здійснюється Замовником на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати підписання видаткової накладної
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00184945 |
Поштова адреса | 02166, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 |
Ім'я |
Ахтирцева Альона |
Телефон | 380672986459 |
Ел. пошта | akkrandjamena@ukr.net |