На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
150 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі додається (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 до документації додається (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі – технічна специфікація).
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, а саме: 1) Відповідно до п. 14.2. Вимоги до учасника Розділу 14 «Інша інформація», Учасник в складі пропозиції повинен надати: - довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідної для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі; - довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), складену у довільній формі. - копію не менше ніж одного виконаного аналогічного договору разом з копіями документів, що підтверджують факт надання послуг (акт надання послуг, тощо), згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів та/або позитивний відгук від замовника на фірмовому бланку замовника (якщо такий бланк є), за підписом замовника, що містить інформацію про дату та номер аналогічного договору згідно якого надавалися послуги та згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів. **Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір купівлі-продажу (поставки) спортивного товару та/або товару, що входять до відповідного класу згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі. 2) Згідно пп. 2.1 п. 2 Додатку 1 до документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі – технічна специфікація) - Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника, підтверджується надання у складі тендерної пропозиції, наступних документів: 2.1.Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника зазначеним в Додатку 1 до документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі – технічна специфікація) (обов‘язково зазначається виробник та модель кожної позиції зазначеної у таблиці згідно цього додатку для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника). У разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється. 2.2 Гарантійний лист про надання гарантії на все обладнання строком не менше одного року (12 місяців). Учасник всупереч вимогам Замовника не надав вищезазначених документів в складі своєї пропозиції. Отже, пропозиція учасника, не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі та на підставі п. 1 ч.13 ст. 14 Закону підлягає відхиленню.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, а саме: 1) Відповідно до п. 14.2. Вимоги до учасника Розділу 14 «Інша інформація», Учасник в складі пропозиції повинен надати: - довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідної для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі; - довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), складену у довільній формі. - копію не менше ніж одного виконаного аналогічного договору разом з копіями документів, що підтверджують факт надання послуг (акт надання послуг, тощо), згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів та/або позитивний відгук від замовника на фірмовому бланку замовника (якщо такий бланк є), за підписом замовника, що містить інформацію про дату та номер аналогічного договору згідно якого надавалися послуги та згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів. **Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір купівлі-продажу (поставки) спортивного товару та/або товару, що входять до відповідного класу згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі. 2) Згідно пп. 2.1 п. 2 Додатку 1 до документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі – технічна специфікація) - Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника, підтверджується надання у складі тендерної пропозиції, наступних документів: 2.1.Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника зазначеним в Додатку 1 до документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі – технічна специфікація) (обов‘язково зазначається виробник та модель кожної позиції зазначеної у таблиці згідно цього додатку для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника). У разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється. 2.2 Гарантійний лист про надання гарантії на все обладнання строком не менше одного року (12 місяців). Учасник всупереч вимогам Замовника не надав вищезазначених документів в складі своєї пропозиції. Отже, пропозиція учасника, не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі та на підставі п. 1 ч.13 ст. 14 Закону підлягає відхиленню.
Код ЄДРПОУ | 2719911598 |
---|---|
Поштова адреса | 02001, Україна, м. Київ, м. Київ, Челябінська 17-237 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Броншваль Ростислав |
Телефон | 380503315603 |
Ел. пошта | yndy@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-21-000776-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 150 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 750.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 27 липня, 10:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 30 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 4 серпня, 00:04 |
Футбольні ворота стаціонарні в комплекті2 комплект Адреса поставки: 76005, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ЧОРНОВОЛА, будинок 128 Строк: до 31.08.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 37450000-7, Спортивний інвентар для полів і кортів |
Футбольні ворота переносні в комплекті2 комплект Адреса поставки: 76005, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ЧОРНОВОЛА, будинок 128 Строк: до 31.08.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 37450000-7, Спортивний інвентар для полів і кортів |
Попередня оплата здійснюється шляхом перерахування авансу на придбання товару протягом 7 робочих днів з моменту укладання договору в розмірі 30 % від ціни договору.
Тип оплати: Аванс
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки за Товар здійснюються на підставі рахунку-фактури Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та специфікації. Покупець здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту передачі Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 15 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Івано-Франківський міський центральний стадіон"Рух" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 13646293 |
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, В. Чорновола,128 |
Ім'я |
Ковалюк Володимир Васильович |
Телефон | 380506731820 |
Ел. пошта | mira40@ukr.net |