На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
35 290 440.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Знайдено порушення
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції, поданої ТОВ «АЙТІ-СОЛЮШНС», з урахуванням того, що учасником не виправлено невідповідності, вказані в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин, встановлено, що вона не відповідає наступним вимогам тендерної документації. 1. Відповідно до п. 3 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасниками надається Довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів в період з 2019 року (не менше 2-х) із зазначенням контрагента та його контактних осіб (прізвище, ім’я по-батькові, посада та контактний телефон). Аналогічним є договір на поставку товару за кодом ДК 021:2015 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)». Для підтвердження вказаної інформації учасник повинен надати копії виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів, копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами та листи-відгуки із зазначенням дати і номеру договору з інформацією про належне його виконання в повному обсязі стосовно якості, кількості та строків виконання. Невиконання або виконання не в повному обсязі аналогічних за предметом закупівлі договорів є підставою для відхилення пропозиції учасника. У наданому учасником платіжному дорученні № 1316 вказано призначення платежу: «комп’ютерне обладнання; дог. 714 від 11.08.2020 н.292 від 16.10.2020». Однак учасником на підтвердження виконання договору № 714 від 11.08.2020 р. надано, зокрема, видаткову накладну № 292 від 15.10.2020 р. Таким чином, учасником не надано документу, що підтверджує проведення розрахунків за видатковою накладною № 292 від 15.10.2020 р. договору № 714 від 11.08.2020 р. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно із частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. 10.09.2021 р. учаснику ТОВ «АЙТІ-СОЛЮШНС» в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин. Оскільки вищевказане порушення учасником ТОВ «АЙТІ-СОЛЮШНС» не виправлено, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію цього учасника на підставі абз. 6 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Відповідно до п.п. 3.13 Розділу 3 «Перелік інших документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати оригінал довідки виданий компетентним державним органом про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків), виданої станом не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців). Ст. 69 глави 6 розділу II ПКУ визначено, що банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи (резидента і нерезидента), у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Отже вимогою п.п. 3.13 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання довідки про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків), виданої компетентним державним органом - контролюючим органом, в якому обліковується платник податків. Таким органом, зокрема, є Державна податкова служба та її територіальні органи. Однак, в порушення вимоги п.п. 3.13 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації тендерна пропозиція ТОВ «АЙТІ-СОЛЮШНС» не містить довідку, видану компетентним державним органом про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків), виданої станом не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Зазначене є підставою відхилення і тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства у відповідності до абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції, поданої ТОВ «АЙТІ-СОЛЮШНС», з урахуванням того, що учасником не виправлено невідповідності, вказані в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин, встановлено, що вона не відповідає наступним вимогам тендерної документації. 1. Відповідно до п. 3 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасниками надається Довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів в період з 2019 року (не менше 2-х) із зазначенням контрагента та його контактних осіб (прізвище, ім’я по-батькові, посада та контактний телефон). Аналогічним є договір на поставку товару за кодом ДК 021:2015 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)». Для підтвердження вказаної інформації учасник повинен надати копії виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів, копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами та листи-відгуки із зазначенням дати і номеру договору з інформацією про належне його виконання в повному обсязі стосовно якості, кількості та строків виконання. Невиконання або виконання не в повному обсязі аналогічних за предметом закупівлі договорів є підставою для відхилення пропозиції учасника. У наданому учасником платіжному дорученні № 1316 вказано призначення платежу: «комп’ютерне обладнання; дог. 714 від 11.08.2020 н.292 від 16.10.2020». Однак учасником на підтвердження виконання договору № 714 від 11.08.2020 р. надано, зокрема, видаткову накладну № 292 від 15.10.2020 р. Таким чином, учасником не надано документу, що підтверджує проведення розрахунків за видатковою накладною № 292 від 15.10.2020 р. договору № 714 від 11.08.2020 р. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно із частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. 10.09.2021 р. учаснику ТОВ «АЙТІ-СОЛЮШНС» в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин. Оскільки вищевказане порушення учасником ТОВ «АЙТІ-СОЛЮШНС» не виправлено, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію цього учасника на підставі абз. 6 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Відповідно до п.п. 3.13 Розділу 3 «Перелік інших документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати оригінал довідки виданий компетентним державним органом про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків), виданої станом не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців). Ст. 69 глави 6 розділу II ПКУ визначено, що банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи (резидента і нерезидента), у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Отже вимогою п.п. 3.13 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання довідки про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків), виданої компетентним державним органом - контролюючим органом, в якому обліковується платник податків. Таким органом, зокрема, є Державна податкова служба та її територіальні органи. Однак, в порушення вимоги п.п. 3.13 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації тендерна пропозиція ТОВ «АЙТІ-СОЛЮШНС» не містить довідку, видану компетентним державним органом про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків), виданої станом не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Зазначене є підставою відхилення і тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства у відповідності до абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Код ЄДРПОУ | 38239436 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Київська область, Київ, 04050, м.Київ, вул. Студентська, 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Янушкевич Юлія |
Телефон | 0445862676 |
Ел. пошта | YULIIA.YANUSHKEVYCH@IT-SOLUTIONS.UA |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43391327 |
---|---|
Поштова адреса | 03061, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ПОСТ-ВОЛИНСЬКА, будинок 3, офіс 35 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Курішко Едуард |
Телефон | 380674575719 |
Ел. пошта | tender@7-it.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42404696 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 04053, м.Київ, ПРОВУЛОК КИЯНІВСЬКИЙ, будинок 3/7, офіс 102А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Аллахвердян Ангеліна |
Телефон | 380502258787 |
Ел. пошта | OSVITA.PROSTIR@GMAIL.COM |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 34763967 |
---|---|
Поштова адреса | 03151, Україна, Київська область, Київ, вул. Ушинського, 40 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Центр Діксі |
Телефон | 380632384223 |
Ел. пошта | tenders@dixi-center.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-21-008200-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 35 290 440.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 176 452.20 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 17 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 19 листопада, 16:18 |
Аукціон |
28 вересня, 12:17 Переглянути |
НоутбукиLaptops1761 штука Адреса поставки: 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, Спаська, буд. 29 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу терміном до 20 робочих днів на підставі видаткової накладної та Акта приймання-передачі Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент освіти і науки Миколаївської обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38694342 |
Поштова адреса | 54030, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вулиця СПАСЬКА, будинок 29 |
Ім'я |
Олена Сербіна |
Телефон | +380512379494 |
Ел. пошта | serbinaolenadeposvita@gmail.com |