На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
71 896.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча клінічна лікарня" Чернівецької міської ради
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Надання Послуг здійснюється на USB-флеш-накопичувачі Виконавця і шляхом передачі через файлообмінник fex .net з використанням пароля. Передача-приймання Послуг здійснюється у присутності представників Виконавця та Замовника.
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а саме: 1. Згідно п.4 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник у складі пропозиції повинен подати: «Лист-погодження Учасника з умовами проєкту Договору про закупівлю, що міститься в Додатку 3 до Оголошення» - даний лист відсутній. 2. Згідно п.6 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник у складі пропозиції повинен подати: «Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) на виготовлення відеоматеріалів в рамках грантового проекту за фінансуванням європейських чи українських донорів. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: • не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), • копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. • копія листа-відгука від контрагента, підписаний керівником, у якому має бути зазначено інформацію про якість наданих робіт і відсутність претензій з боку контрагента, згідно договору/ів зазначеного/их в наданій Учасником довідці.» - договір, який надано учасником на виготовлення відеоматеріалів не являється в рамках грантових проектів за фінансуванням європейських чи українських донорів; крім того відсутній лист-відгук від контрагента.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а саме: 1. Згідно п.4 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник у складі пропозиції повинен подати: «Лист-погодження Учасника з умовами проєкту Договору про закупівлю, що міститься в Додатку 3 до Оголошення» - даний лист відсутній. 2. Згідно п.6 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник у складі пропозиції повинен подати: «Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) на виготовлення відеоматеріалів в рамках грантового проекту за фінансуванням європейських чи українських донорів. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: • не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), • копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. • копія листа-відгука від контрагента, підписаний керівником, у якому має бути зазначено інформацію про якість наданих робіт і відсутність претензій з боку контрагента, згідно договору/ів зазначеного/их в наданій Учасником довідці.» - договір, який надано учасником на виготовлення відеоматеріалів не являється в рамках грантових проектів за фінансуванням європейських чи українських донорів; крім того відсутній лист-відгук від контрагента.
Код ЄДРПОУ | 2988120836 |
---|---|
Поштова адреса | 79066, Україна, Львівська область, 79066, Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ ПАСІЧНА, будинок 171, квартира 158А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Федорич Іван МИхайлович |
Телефон | +380984847602 |
Ел. пошта | ivan.fedorycz@gmail.com |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Після отримання листа від Центру громадського моніторингу досліджень №1208-0797 від 12.08.2021р. Уповноваженою особою було прийнято рішення перевірити повторно документи пропозиції Учасника. Під час детального повторного розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а саме: 1. Згідно п.6 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник в складі пропозиції повинен надати: «Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) на виготовлення відеоматеріалів в рамках грантового проекту за фінансуванням європейських чи українських донорів. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: • не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), • копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. • копія листа-відгука від контрагента, підписаний керівником, у якому має бути зазначено інформацію про якість наданих робіт і відсутність претензій з боку контрагента, згідно договору/ів зазначеного/их в наданій Учасником довідці.» - у наданому листі – відгуці від ГО «Джем ШГ» від 4.08.21р. №14 зазначена інформація, що не відповідає документам на підтвердження виконання зазначених аналогічних договорів, а саме у кількості наданих послуг. 2. Згідно п.10 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник в складі пропозиції повинен надати: «Кошторис на виготовлення відеозвіту в довільній формі.» - учасником подано файл «довідка про кошторис вартості робіт.docx» експортований: 05-08-2021, 15:38:10, проте даний вид довідки не можливо вважати кошторисом, оскільки кошторис – це фінансово-плановий документ, який містить відповідні статті і суми витрат коштів на здійснення певного виду діяльності. Натомість в «довідці про кошторис вартості робіт» від Учасника було надана тільки наступна інформація «ФОП Лазаренко Маряна Василівна повідомляє, що кошторисний розрахунок щодо вартості закупівлі в розмірі 71777 грн. проведено з урахуванням чинних норм національного законодавства та ринкової ціни на такі послуги та підтверджують відповідність пропозиції ФОП Лазаренко Мар’яна Василівна вимогам до предмета закупівлі встановленим Замовником.». Тому даний вид документу, хоч і названий Кошторисом вартості робіт, таким не являється. Таким чином пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Після отримання листа від Центру громадського моніторингу досліджень №1208-0797 від 12.08.2021р. Уповноваженою особою було прийнято рішення перевірити повторно документи пропозиції Учасника. Під час детального повторного розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а саме: 1. Згідно п.6 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник в складі пропозиції повинен надати: «Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) на виготовлення відеоматеріалів в рамках грантового проекту за фінансуванням європейських чи українських донорів. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: • не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), • копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. • копія листа-відгука від контрагента, підписаний керівником, у якому має бути зазначено інформацію про якість наданих робіт і відсутність претензій з боку контрагента, згідно договору/ів зазначеного/их в наданій Учасником довідці.» - у наданому листі – відгуці від ГО «Джем ШГ» від 4.08.21р. №14 зазначена інформація, що не відповідає документам на підтвердження виконання зазначених аналогічних договорів, а саме у кількості наданих послуг. 2. Згідно п.10 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник в складі пропозиції повинен надати: «Кошторис на виготовлення відеозвіту в довільній формі.» - учасником подано файл «довідка про кошторис вартості робіт.docx» експортований: 05-08-2021, 15:38:10, проте даний вид довідки не можливо вважати кошторисом, оскільки кошторис – це фінансово-плановий документ, який містить відповідні статті і суми витрат коштів на здійснення певного виду діяльності. Натомість в «довідці про кошторис вартості робіт» від Учасника було надана тільки наступна інформація «ФОП Лазаренко Маряна Василівна повідомляє, що кошторисний розрахунок щодо вартості закупівлі в розмірі 71777 грн. проведено з урахуванням чинних норм національного законодавства та ринкової ціни на такі послуги та підтверджують відповідність пропозиції ФОП Лазаренко Мар’яна Василівна вимогам до предмета закупівлі встановленим Замовником.». Тому даний вид документу, хоч і названий Кошторисом вартості робіт, таким не являється. Таким чином пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 3091218641 |
---|---|
Поштова адреса | 58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, ВУЛИЦЯ КАРМЕЛЮКА, будинок 135, корпус Б, квартира 77 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Мар'яна Лазоренко |
Телефон | +380993002073 |
Ел. пошта | liko5555@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-26-004499-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 71 896.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 359.48 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 30 липня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 6 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 серпня, 00:04 |
Аукціон |
6 серпня, 15:28 Переглянути |
Початок аукціону: | 6 серпня, 15:05 |
Виготовлення відеозвіту (відеоролика) про створення Відділення невідкладної допомоги КНП «Міська дитяча клінічна лікарня» в рамках проекту 1HARD/4.1/10 «Невідкладна допомога для дітей транскордонного регіону»1 послуга Адреса поставки: 58001, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Буковинська, 4 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 92111260-2, Виробництво інформаційних відеоматеріалів |
Розрахунки проводяться по факту отримання послуг, згідно виставлених актів на протязі 30 календарних днів. В окремих випадках можливе відтермінування платежів до 60 днів. Фінансування здійснюється за рахунок коштів Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми «Румунія-Україна 2014-2020».
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча клінічна лікарня" Чернівецької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02005757 |
Поштова адреса | 58001, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Буковинська, 4 |
Ім'я |
Пугач Діана Іллівна |
Телефон | 380972231007 |
Ел. пошта | dianapuhach.mdkl@gmail.com |