На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
208 566.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (Лот 1 - Допоміжні засоби для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку);
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2791924573 |
---|---|
Поштова адреса | 19900, Україна, Черкаська область, Чорнобаївський район, селище міського типу Чорнобай, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 57 А, квартира 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ ПРОВОЗЮК |
Телефон | +380674734355 |
Ел. пошта | pand@i.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-27-002113-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 208 566.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 042.83 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 2 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 12 серпня, 00:00 |
Лот 1 - Допоміжні засоби для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку65 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 01.09.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі, протягом 10 банківських днів з моменту поставки Товару. 4.2. Підставою для оплати є рахунок - фактура та видаткова накладна
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Повна назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ | 40901383 |
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40901383 |
Поштова адреса | 27100, Україна, Кіровоградська область, Новоукраїнка, Новоукраїнський район, УЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 70 |
Ім'я |
Горбатенко Валентина |
Телефон | +380525150038 |
Ел. пошта | osvita-tender@ukr.net |