На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Знайдено порушення
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
Тендерна пропозиція ТОВ «Транскарнік» (далі - Учасник №3) не відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї. Так: 1. Відповідно до п. 1.2. розділу 3 тендерної документації технічна частина тендерної пропозиції включає інформацію та документи (в окремому файлі), що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно Додатку 1 до тендерної документації згідно встановлених замовником форм, а саме: довідки про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Зазначені документи Учасник №3 у тендерній пропозиції не надав. 2. Відповідно до пункту 1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації «В учасника обов’язково мають бути в наявності власні або орендовані екскаватори (не менше одного), автомобілі-самосвали (не менше п’яти), бульдозери (не менше одного потужністю 79 кВт), молотки відбійні пневматичні (не менше одного), гідромолот на базі ескаватору, навантажувачі отноковшові (не менше одного), скрепер». Учасник №3 в тендерній пропозиції надав копію договору №09/21-2 від 02.07.2021 про оренду ним автомашини МАЗ, екскаватора та гідромолота та акт прийому-передачі вказаної техніки. Документальне підтвердження наявності іншої техніки Учасником №3 не надане. 3. Відповідно до пункту 3 розділу І Додатку 1 до тендерної документації «В підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати: копії не менше одного виконаних у повному обсязі договорів з усіма додатками до цих договорів, які є їх невід’ємними частинами, змінами та доповненнями та документи, які свідчать про фактичне та повне їх виконання, а саме: акти прийому-передачі наданих послуг, позитивний відгук замовника)». Зазначені документи Учасник №3 не надав. До тендерної пропозиції долучена лише довідка №31 від 25.08.2021 що він має необхідний досвід виконання аналогічних робіт. 4. Відповідно до п. 1.2. розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: опис наданих документів. Зазначений документ Учасник №3 не надав. 5. Відповідно до розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації копії договору на захоронення (складування) відходів з підприємством балансоутримувачем полігону твердих побутових відходів, правоустановчого документу на полігон твердих побутових відходів та паспорту місця видалення додаються учасником до тендерної пропозиції. Наявність полігону твердих побутових відходів має бути підтверджена правоустанавлюючим документом та паспортом місця видалення відходів відповідно до Порядку ведення реєстру місць видалення відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.98 N 1216 (п.1.10 Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 01.12.2010 N 435). Копія відповідного договору, правоустановчого документу на полігон твердих побутових відходів та паспорту місця видалення додаються учасником до тендерної пропозиції. Зазначені документи Учасник №3 не надав. 6. Відповідно до п. 6 розділу 3 тендерної документації «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування при наданні послуг заходів із захисту довкілля». Також в п. 1 Додатку 2 зазначено, що Учасником у складі тендерної пропозиції надається Довідка щодо заходів із захисту довкілля, які будуть вжиті під час надання послуг. Зазначені документи Учасник №3 не надав. 7. В п.2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації зазначено «Звертаємо увагу учасників торгів! Наявність щоденного медичного обстеження водіїв перед початком роботи (учаснику в тендерній пропозиції надати гарантійний лист та документальне підтвердження виконання даної вимоги) обов'язкове». Документальне підтвердження виконання вимоги щодо щоденного медичного обстеження водіїв перед початком роботи Учасник №3 не надав. Згідно ч.16 ст. 29 Закону невідповідності, зазначені в пунктах 4 - 7, не підлягають виправленню під час розгляду замовником тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації. В зв’язку з зазначеним повідомлення з вимогою про усунення інших невідповідностей Учаснику №3 не направлялось.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція ТОВ «Транскарнік» (далі - Учасник №3) не відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї. Так: 1. Відповідно до п. 1.2. розділу 3 тендерної документації технічна частина тендерної пропозиції включає інформацію та документи (в окремому файлі), що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно Додатку 1 до тендерної документації згідно встановлених замовником форм, а саме: довідки про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Зазначені документи Учасник №3 у тендерній пропозиції не надав. 2. Відповідно до пункту 1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації «В учасника обов’язково мають бути в наявності власні або орендовані екскаватори (не менше одного), автомобілі-самосвали (не менше п’яти), бульдозери (не менше одного потужністю 79 кВт), молотки відбійні пневматичні (не менше одного), гідромолот на базі ескаватору, навантажувачі отноковшові (не менше одного), скрепер». Учасник №3 в тендерній пропозиції надав копію договору №09/21-2 від 02.07.2021 про оренду ним автомашини МАЗ, екскаватора та гідромолота та акт прийому-передачі вказаної техніки. Документальне підтвердження наявності іншої техніки Учасником №3 не надане. 3. Відповідно до пункту 3 розділу І Додатку 1 до тендерної документації «В підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати: копії не менше одного виконаних у повному обсязі договорів з усіма додатками до цих договорів, які є їх невід’ємними частинами, змінами та доповненнями та документи, які свідчать про фактичне та повне їх виконання, а саме: акти прийому-передачі наданих послуг, позитивний відгук замовника)». Зазначені документи Учасник №3 не надав. До тендерної пропозиції долучена лише довідка №31 від 25.08.2021 що він має необхідний досвід виконання аналогічних робіт. 4. Відповідно до п. 1.2. розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: опис наданих документів. Зазначений документ Учасник №3 не надав. 5. Відповідно до розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації копії договору на захоронення (складування) відходів з підприємством балансоутримувачем полігону твердих побутових відходів, правоустановчого документу на полігон твердих побутових відходів та паспорту місця видалення додаються учасником до тендерної пропозиції. Наявність полігону твердих побутових відходів має бути підтверджена правоустанавлюючим документом та паспортом місця видалення відходів відповідно до Порядку ведення реєстру місць видалення відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.98 N 1216 (п.1.10 Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 01.12.2010 N 435). Копія відповідного договору, правоустановчого документу на полігон твердих побутових відходів та паспорту місця видалення додаються учасником до тендерної пропозиції. Зазначені документи Учасник №3 не надав. 6. Відповідно до п. 6 розділу 3 тендерної документації «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування при наданні послуг заходів із захисту довкілля». Також в п. 1 Додатку 2 зазначено, що Учасником у складі тендерної пропозиції надається Довідка щодо заходів із захисту довкілля, які будуть вжиті під час надання послуг. Зазначені документи Учасник №3 не надав. 7. В п.2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації зазначено «Звертаємо увагу учасників торгів! Наявність щоденного медичного обстеження водіїв перед початком роботи (учаснику в тендерній пропозиції надати гарантійний лист та документальне підтвердження виконання даної вимоги) обов'язкове». Документальне підтвердження виконання вимоги щодо щоденного медичного обстеження водіїв перед початком роботи Учасник №3 не надав. Згідно ч.16 ст. 29 Закону невідповідності, зазначені в пунктах 4 - 7, не підлягають виправленню під час розгляду замовником тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації. В зв’язку з зазначеним повідомлення з вимогою про усунення інших невідповідностей Учаснику №3 не направлялось.
Код ЄДРПОУ | 43080985 |
---|---|
Поштова адреса | 54000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Інженерна, буд. 6/3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Камінний Роман Сергійович |
Телефон | +380933812081 |
Ел. пошта | transkarnik@gmail.com |
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
Тендерна пропозиція ФОП Кондратюка Володимира Степановича (далі - Учасник №4) не відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї. Так: 1. В відповідно до розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації «В учасника повинна бути обов'язкова наявність договору на захоронення (складування) відходів з підприємством балансоутримувачем полігону твердих побутових відходів. На підтвердження законної діяльності з суб’єктами господарювання, які здійснюють утилізацію та захоронення відходів в учасника повинен бути укладений відповідний договір. В договорі має бути зазначений об'єм захоронення, складування) відходів не менше 23564 тонн. Наявність полігону твердих побутових відходів має бути підтверджена правоустанавлюючим документом та паспортом місця видалення відходів відповідно до Порядку ведення реєстру місць видалення відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.98 N 1216 (п.1.10 Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 01.12.2010 N 435). Копія відповідного договору, правоустановчого документу на полігон твердих побутових відходів та паспорту місця видалення додаються учасником до тендерної пропозиції. В загружених файлах тендерної пропозиції Учасник №4 надав копію договору №127 від 19.08.2021 про надання послуг з захоронення будівельних відходів об'ємом 7000 тонн. Також Учасником №4 надана додаткова угода №1 від 19.08.2021 до договору №116 від 22.06.2021 з КП «Миколаївкомунтранс» про надання послуг з поводження з побутовими відходами, в якому обсяг послуг становить 18500 тонн. Однак сам договір №116 від 22.06.2021 не наданий, що не дає змогу підтвердити відповідність умов, зазначених в договорі №116, вимогам тендерної документації. Копії правоустановчого документу на полігон твердих побутових відходів та паспорту місця видалення додаються учасником до тендерної пропозиції в тендерній пропозиції Учасника №4 відсутні. В зв'язку з зазначеним Учасником №4 не виконана вимога зазначена замовником в тендерній документації щодо підтвердження наявності договору на захоронення відходів не менше 23564 тонн та правомочності самого полігону. 2. В п. 2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації визначено «Звертаємо увагу учасників торгів! Наявність щоденного медичного обстеження водіїв перед початком роботи (надати гарантійний лист та документальне підтвердження виконання даної вимоги) обов'язкове». Учасник №4 не надав гарантійний лист щодо забезпечення щоденного медичного обстеження, надано тільки копію довідки ТДВ «Миколаївбудмеханізації» №453 від 27.08.2021 про наявність в штаті медпрацівника для проведення медичного контролю. Учасником №4 не виконана вимога зазначена замовником в тендерній документації щодо забезпечення учасниками щоденного медичного обстеження водіїв перед початком роботи 3. Відповідно до п. 1.5. розділу 3 тендерної документації «Всі документи, що складаються учасником, повинні бути виготовлені на фірменому бланку юридичної особи, містити підпис керівника або уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), повинні містити: вихідні номер та дату; посилання на номер даної закупівлі, а також відбитки печатки учасника за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями». Всі довідки №85 - 94 Учасника №4 мають невірне посилання на номер предмета закупівлі, а саме UA-Р-2021-07-28-000124-b. Фактично ідентифікатор закупівлі (унікальний номер оголошення): UA-2021-07-28-001850-b. Учасником №4 не виконана вимога зазначена замовником в тендерній документації щодо зазначення учасниками в документах посилання на номер даної закупівлі. Документи адресовані іншій закупівлі. 4. Відповідно до п. 1.3. розділу 3 тендерної документації «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" шляхом накладення на документи тендерної пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої підтверджуються відповідно до поданих документів, що передбачаються змістом цієї тендерної документації. При цьому накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на тендерну пропозицію в цілому є обов’язковим». На тендерну пропозицію Учасника №4 накладено удосконалений електронний підпис. В той же час Міністерство цифрової трансформації листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 на запит Антимонопольного комітету щодо надання роз’яснення, чи може підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений. повідомило наступне: “що тип підпису “удосконалений”, то такий підпис не може вважатись кваліфікованим”. Практика АМКУ щодо цього питання вже є чітко визначеною: УЕП не вважається аналогом КЕП, оскільки отримати кваліфікований підпис можна у будь-якому АЦСК, така вимога замовнмка не є дискримінаційною. Учасником №4 не виконана вимога зазначена замовником в тендерній документації щодо накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на тендерну пропозицію. 5. Відповідно до пункту 1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації «В учасника обов’язково мають бути в наявності власні або орендовані екскаватори (не менше одного), автомобілі-самосвали (не менше п’яти), бульдозери (не менше одного потужністю 79 кВт), молотки відбійні пневматичні (не менше одного), гідромолот на базі ескаватору, навантажувачі отноковшові (не менше одного), скрепер». В тендерній пропозиції Учасника №4 відсутні дані щодо наявності в користуванні скрепера та взяття на баланс молотків відбійних пневматичних. Учасником №4 не виконана вимога зазначена замовником в тендерній документації щодо обовязкової наявності у нього в користуванні молотків відбійних пневматичних, скрепера. 6. Відповідно до пункту 3 розділу І Додатку 1 до тендерної документації «В підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати: копії не менше одного виконаних у повному обсязі договорів з усіма додатками до цих договорів, які є їх невід’ємними частинами, змінами та доповненнями та документи, які свідчать про фактичне та повне їх виконання, а саме: акти прийому-передачі наданих послуг, позитивний відгук замовника). Примітки: Аналогічний договір - договір на надання послуг у сфері: - видалення та захоронення відходів; - рекультивації земель забруднених територій; - перевезення (вивезення) відходів для послідуючого захоронення». Учасником №4 в тендерній пропозиції надано довідку №87 від 26.08.2021 та копію договору підряду з ТОВ СП «Нібулон» щодо виконання підготовчих робіт (розбирання бетонного покриття доріг) що не відповідає умовам тендерної документації про надання учасниками копії аналогічних договорів. Документи, які свідчать про фактичне та повне виконання договору, а саме: акти прийому-передачі наданих послуг, позитивний відгук замовника Учасником №4 не надано. 7. Відповідно до п. 1.2. розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: опис наданих документів. Зазначений документ Учасник №4 не надав. Учасником №4 не виконана вимога зазначена замовником в тендерній документації щодо надання опису наданих документів 8. Відповідно до п. 1.2. розділу 3 тендерної документації «Технічна частина Тендерної пропозиції включає: скан-копію документів що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: для фізичної особи, у тому числі фізичної особи - підприємця копія паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи) або копія ID-карти, що посвідчує його особу, та копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру Учасник №4 не надав. Згідно ч.16 ст. 29 Закону невідповідності, зазначені в пунктах 1 - 4, 7, 8, не підлягають виправленню під час розгляду замовником тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації. В зв’язку з зазначеним повідомлення з вимогою про усунення інших невідповідностей Учаснику №4 не направлялось.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція ФОП Кондратюка Володимира Степановича (далі - Учасник №4) не відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї. Так: 1. В відповідно до розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації «В учасника повинна бути обов'язкова наявність договору на захоронення (складування) відходів з підприємством балансоутримувачем полігону твердих побутових відходів. На підтвердження законної діяльності з суб’єктами господарювання, які здійснюють утилізацію та захоронення відходів в учасника повинен бути укладений відповідний договір. В договорі має бути зазначений об'єм захоронення, складування) відходів не менше 23564 тонн. Наявність полігону твердих побутових відходів має бути підтверджена правоустанавлюючим документом та паспортом місця видалення відходів відповідно до Порядку ведення реєстру місць видалення відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.98 N 1216 (п.1.10 Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 01.12.2010 N 435). Копія відповідного договору, правоустановчого документу на полігон твердих побутових відходів та паспорту місця видалення додаються учасником до тендерної пропозиції. В загружених файлах тендерної пропозиції Учасник №4 надав копію договору №127 від 19.08.2021 про надання послуг з захоронення будівельних відходів об'ємом 7000 тонн. Також Учасником №4 надана додаткова угода №1 від 19.08.2021 до договору №116 від 22.06.2021 з КП «Миколаївкомунтранс» про надання послуг з поводження з побутовими відходами, в якому обсяг послуг становить 18500 тонн. Однак сам договір №116 від 22.06.2021 не наданий, що не дає змогу підтвердити відповідність умов, зазначених в договорі №116, вимогам тендерної документації. Копії правоустановчого документу на полігон твердих побутових відходів та паспорту місця видалення додаються учасником до тендерної пропозиції в тендерній пропозиції Учасника №4 відсутні. В зв'язку з зазначеним Учасником №4 не виконана вимога зазначена замовником в тендерній документації щодо підтвердження наявності договору на захоронення відходів не менше 23564 тонн та правомочності самого полігону. 2. В п. 2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації визначено «Звертаємо увагу учасників торгів! Наявність щоденного медичного обстеження водіїв перед початком роботи (надати гарантійний лист та документальне підтвердження виконання даної вимоги) обов'язкове». Учасник №4 не надав гарантійний лист щодо забезпечення щоденного медичного обстеження, надано тільки копію довідки ТДВ «Миколаївбудмеханізації» №453 від 27.08.2021 про наявність в штаті медпрацівника для проведення медичного контролю. Учасником №4 не виконана вимога зазначена замовником в тендерній документації щодо забезпечення учасниками щоденного медичного обстеження водіїв перед початком роботи 3. Відповідно до п. 1.5. розділу 3 тендерної документації «Всі документи, що складаються учасником, повинні бути виготовлені на фірменому бланку юридичної особи, містити підпис керівника або уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), повинні містити: вихідні номер та дату; посилання на номер даної закупівлі, а також відбитки печатки учасника за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями». Всі довідки №85 - 94 Учасника №4 мають невірне посилання на номер предмета закупівлі, а саме UA-Р-2021-07-28-000124-b. Фактично ідентифікатор закупівлі (унікальний номер оголошення): UA-2021-07-28-001850-b. Учасником №4 не виконана вимога зазначена замовником в тендерній документації щодо зазначення учасниками в документах посилання на номер даної закупівлі. Документи адресовані іншій закупівлі. 4. Відповідно до п. 1.3. розділу 3 тендерної документації «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" шляхом накладення на документи тендерної пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої підтверджуються відповідно до поданих документів, що передбачаються змістом цієї тендерної документації. При цьому накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на тендерну пропозицію в цілому є обов’язковим». На тендерну пропозицію Учасника №4 накладено удосконалений електронний підпис. В той же час Міністерство цифрової трансформації листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 на запит Антимонопольного комітету щодо надання роз’яснення, чи може підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений. повідомило наступне: “що тип підпису “удосконалений”, то такий підпис не може вважатись кваліфікованим”. Практика АМКУ щодо цього питання вже є чітко визначеною: УЕП не вважається аналогом КЕП, оскільки отримати кваліфікований підпис можна у будь-якому АЦСК, така вимога замовнмка не є дискримінаційною. Учасником №4 не виконана вимога зазначена замовником в тендерній документації щодо накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на тендерну пропозицію. 5. Відповідно до пункту 1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації «В учасника обов’язково мають бути в наявності власні або орендовані екскаватори (не менше одного), автомобілі-самосвали (не менше п’яти), бульдозери (не менше одного потужністю 79 кВт), молотки відбійні пневматичні (не менше одного), гідромолот на базі ескаватору, навантажувачі отноковшові (не менше одного), скрепер». В тендерній пропозиції Учасника №4 відсутні дані щодо наявності в користуванні скрепера та взяття на баланс молотків відбійних пневматичних. Учасником №4 не виконана вимога зазначена замовником в тендерній документації щодо обовязкової наявності у нього в користуванні молотків відбійних пневматичних, скрепера. 6. Відповідно до пункту 3 розділу І Додатку 1 до тендерної документації «В підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати: копії не менше одного виконаних у повному обсязі договорів з усіма додатками до цих договорів, які є їх невід’ємними частинами, змінами та доповненнями та документи, які свідчать про фактичне та повне їх виконання, а саме: акти прийому-передачі наданих послуг, позитивний відгук замовника). Примітки: Аналогічний договір - договір на надання послуг у сфері: - видалення та захоронення відходів; - рекультивації земель забруднених територій; - перевезення (вивезення) відходів для послідуючого захоронення». Учасником №4 в тендерній пропозиції надано довідку №87 від 26.08.2021 та копію договору підряду з ТОВ СП «Нібулон» щодо виконання підготовчих робіт (розбирання бетонного покриття доріг) що не відповідає умовам тендерної документації про надання учасниками копії аналогічних договорів. Документи, які свідчать про фактичне та повне виконання договору, а саме: акти прийому-передачі наданих послуг, позитивний відгук замовника Учасником №4 не надано. 7. Відповідно до п. 1.2. розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: опис наданих документів. Зазначений документ Учасник №4 не надав. Учасником №4 не виконана вимога зазначена замовником в тендерній документації щодо надання опису наданих документів 8. Відповідно до п. 1.2. розділу 3 тендерної документації «Технічна частина Тендерної пропозиції включає: скан-копію документів що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: для фізичної особи, у тому числі фізичної особи - підприємця копія паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи) або копія ID-карти, що посвідчує його особу, та копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру Учасник №4 не надав. Згідно ч.16 ст. 29 Закону невідповідності, зазначені в пунктах 1 - 4, 7, 8, не підлягають виправленню під час розгляду замовником тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації. В зв’язку з зазначеним повідомлення з вимогою про усунення інших невідповідностей Учаснику №4 не направлялось.
Код ЄДРПОУ | 1932501956 |
---|---|
Поштова адреса | 54052, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ПРОСПЕКТ ЖОВТНЕВИЙ будинок 325/3 квартира 39 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Кондратюк Володимир |
Телефон | +380993384406 |
Ел. пошта | kvs2012@i.ua |
Контакти
Документи
Субпідрядник
не залучаються
Код ЄДРПОУ | 41158771 |
---|---|
Поштова адреса | 57284, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Вітовський район, село Лимани, вул. Фрунзе, 130 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Коноваленко Володимир Павлович |
Телефон | +380936647877 |
Ел. пошта | Beltat16@ukr.net |
Контакти
Документи
Субпідрядник
відсутні
Код ЄДРПОУ | 41969496 |
---|---|
Поштова адреса | 54051, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Самойловича 32/1 офіс 7 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Заблоцький Владислав Володимирович |
Телефон | +380507222259 |
Ел. пошта | 0507222259@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-28-001850-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 12 372 395.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 61 861.98 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 25 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 31 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 вересня, 00:10 |
Дата останніх змін | 7 жовтня, 11:12 |
Аукціон |
16 вересня, 11:45 Переглянути |
Проведення робіт з видалення та захоронення відходів, які знаходяться на ділянці в с. Лупарево Галицинівської сільської ради Вітовського району Миколаївської області Carrying out of works on removal and burial of waste which are on a site in with. Luparevo of the Galitsinovsky village council of the Vitovsky region of the Nikolaev areaCarrying out of works on removal and burial of waste which are on a site in with. Luparevo of the Galitsinovsky village council of the Vitovsky region of the Nikolaev area1 послуга Адреса поставки: 57286, Україна, Миколаївська область, с.Галицинове, вул Центральна 1 Строк: до 30.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Галицинівська сільська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22440768 |
Поштова адреса | 57286, Україна, Миколаївська область, Вітовський р-н, с.Галицинове, вул Центральна, 1 |
Ім'я |
Юрій Денежко |
Телефон | +380679652751 |
Ел. пошта | yantar47@ukr.net |