На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб за кодом ДК 021:2015 - 34120000-4 Автобус. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 од. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, ПФ ДП «АМПУ» (Адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2021р. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 506 944,44 грн. без ПДВ / 3 008 333,33 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10.09.2021 о 15-00 год. 12. Умови оплати: поетапна оплата за фактично поставлений Товар здійснюється наступним чином: - протягом 15 банківських днів з моменту підписання відповідного Акту прийому – передачі Товару на підставі виставленого Постачальником оригіналу рахунку, здійснюється оплата 80% суми Акту прийому-передачі Товару; - протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Постачальником оригіналу рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного акту прийому-передачі Товару. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 35891028 |
---|---|
Поштова адреса | 18028, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 164 А, офіс 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ТОВ Автоград |
Телефон | +380971542160 |
Ел. пошта | avtograd2007@gmail.com |
Контакти
Документи
Субпідрядник
не плануємо залучати субпідрядника
Код ЄДРПОУ | 32268173 |
---|---|
Поштова адреса | 18005, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Гоголя 382 кв.3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Орел Ігор Віталійович |
Телефон | +380631943131 |
Ел. пошта | forsazh2002@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-28-000590-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 506 944.44 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 12 534.72 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 31 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 вересня, 15:00 |
Дата останніх змін | 13 жовтня, 14:15 |
Аукціон |
13 вересня, 15:47 Переглянути |
Автобус1 одиниця Адреса поставки: 65481, Україна, Одеська область, Южне, вул. Берегова, буд. 11, ПФ ДП "АМПУ" (адміністрації МП Південний) Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34120000-4, Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб |
протягом 15 банківських днів з моменту підписання відповідного Акту прийому – передачі Товару на підставі виставленого Постачальником оригіналу рахунку, здійснюється оплата 80% суми Акту прийому-передачі Товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 80.00%
протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Постачальником оригіналу рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного акту прийому-передачі Товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 20.00%
Назва організації | ДП "АМПУ" |
Повна назва організації | ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ | 38727770 |
Назва організації | Південна філія ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728549 |
Поштова адреса | 65481, Україна, Одеська область, Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Ім'я |
Круль Марина Васильевна |
Телефон | 0487381766 |
Ел. пошта | Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua |