На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7320.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Послуги з прибирання приміщень у Токмацькому відділенні управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Запорізькій області. Закупівля здійснюється відповідно до п.1 ч.7 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо було двічі відмінено спрощену закупівлю через відсутність учасників). Документи, що підтверджують здійснення закупівлі без застосування порядку проведення спрощеної закупівлі: 1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 18.05.2021, ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-18-000868-а. У зв’язку з відсутністю пропозицій спрощена закупівля автоматично відмінена електронною системою на підставі п.2 ч.18 ст.14 Закону, що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі від 01 червня 2021 року. 2. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 02.06.2021, ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-02-000825-с. У зв’язку з відсутністю пропозицій спрощена закупівля вдруге не відбулася та автоматично відмінена електронною системою на підставі п.2 ч.18 ст.14 Закону, що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі від 11 червня 2021 року. Вимоги до якості послуг: вчасне та якісне очищення від забруднень об’єктів прибирання, визначених договором.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-28-005691-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 7 320.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 28 липня, 13:59 |
---|
Послуги з прибирання приміщень1 послуга Адреса поставки: 71701, Україна, Запорізька область, м. Токмак, вул. Центральна, буд. 55 (перший поверх) Строк: до 31.12.2021 13:43 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90910000-9, Послуги з прибирання |
Оплата здійснюється щомісяця після підписання сторонами Акту наданих послуг за відповідний період
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Запорізькій області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41320207 |
Поштова адреса | 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Сєдова, 12 |
Ім'я |
Абакумова Наталія Юріївна ( ) |
Телефон | +380612805179 |
Ел. пошта | finzvit.zp@fssu.gov.ua |