На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
894 069.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Більш детальна інформація в документації до переговорної процедури. Проект договору в документації до переговорної процедури.
Контакти
Документи
Скасовано
26 вересня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі)
Дата скасування відміни: 26 вересня, 00:03
Опис
відповідно до п. 5 ч. 8 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку з непідписанням договору про закупівлю у строк 35 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-28-007274-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 894 069.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Відсутність конкуренції з технічних причин |
---|---|
Обгрунтування: | Закупівля вищеназваних послуг необхідна для забезпечення контролю витрат палива, запобіганню втручання в паливні системи тепловозів. Ремонт включає в себе ремонт модулів індикації, модулів живлення, модулів пам’яті та заміну старого датчика ДУТ (який відпрацював 10 років згідно ТУ У 33.2-21268014-001-2004) на новий ДУТ-01 (ТУ У 33.2-21268014-002-2010). Новий датчик рівня палива ДУТ-01 встановлюється сумісно з блоком БПР. Дані послуги не можуть виконуватися виробничими підрозділами служби локомотивного господарства у зв’язку з відсутністю обладнання та технології виконання цих послуг. Згідно довідки Торгово-промислової палати України від 28.01.2021р. № 182/08.0-7.3 ЗАТ «БІС» є єдиним вітчизняним виробником і постачальником системи обліку та витрати палива «БІС-Р», призначеної для встановлення на тепловозах серії ЧМЕ3. |
Дата останніх змін | 26 вересня, 00:03 |
---|
Послуги з ремонту обладнання БІС-Р1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50220000-3, Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги |
Замовник здійснює попередню оплату за надання Послуг в розмірі – 50% (п’ятдесят) від вартості кожної одиниці ремонту обладнання системи БІС-Р, що визначено Додатком №1. У випадку здійснення Замовником попередньої оплати та ненадання Виконавцем Послуг у встановлені договором терміни, Виконавець зобов’язується повернути сплачені кошти Замовнику протягом 20 (двадцять) банківських днів з моменту відповідного звернення Замовника.
Тип оплати: Аванс
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 50.00%
Остаточний розрахунок здійснюється по факту наданих Послуг шляхом перерахування Виконавцю коштів на 45 (сорок п’ятий) банківський день з дати реєстрації податкової накладної та після підписання акту здачі-приймання наданих Послуг та затверджена фактична калькуляція на надані Послуги. Для не платників ПДВ оплата здійснюється по факту наданих Послуг шляхом перерахування Виконавцю коштів на 45 (сорок п’ятий) банківський день після підписання акту здачі-приймання наданих Послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081221 |
Поштова адреса | 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
Ім'я |
Віктор Шітив |
Телефон | +380443096681,+380443096911 |
Ел. пошта | shitiv@sw.uz.gov.ua |