На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 836 468.93 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Місце надання послуг - виробнича база Виконавця
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
За результатами розгляду тендерним комітетом тендерної пропозиції ВФ «Судоремонт» у формі ТОВ на відповідність вимогам тендерної документації, встановлено, що учасником у складі тендерної пропозиції, яка надана в електронному вигляді, надані не всі необхідні документи та інформація, які вимагалися Замовником в тендерній документації на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015: 50240000-9 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Заводський ремонт, в обсязі чергового огляду м/б «Станіслав Стребко»), а саме: 5.1.1. Згідно вимог пункту 3 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, учасник повинен надати лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності у учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, а саме: судокорпусник(ів), зварювальник(ів), слюсар(ів), токар(ів) тощо (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи, інформація про освіту (надати завірені копії дипломів та/або свідоцтв), спеціальність та/або кваліфікацію)…». Учасником ВФ «Судоремонт» у формі ТОВ на підтвердження відповідності цим кваліфікаційним критеріям надано довідку від 25.08.2021 № 0821-750 про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі та копії дипломів і свідоцтв. Довідка містить підтвердження наявності у Учасника ВФ «Судоремонт» у формі ТОВ токаря, але в порушення вимог тендерної документації, Учасником не надано документ, що підтверджує отримання спеціальності токаря, що не відповідає вимогам тендерної документації. 5.1.2. Згідно примітки до Додатку 4/1 тендерної документації, якщо дія будь-яких документів, з обмеженим строком дії, наданих в складі пропозиції, закінчується у період проведення процедури закупівлі або після завершення процедури закупівлі до моменту закінчення дії договору про закупівлю, учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження – зобов’язання (лист, довідка тощо за підписом уповноваженої особи учасника) щодо їх отримання (продовження терміну дії на весь період дії договору про закупівлю за предметом закупівлі), із зазначенням реквізитів (номера, дати та строку (терміну) дії) цих документів. Відповідно до проекту Договору (Додаток 3 Тендерної документації), строк дії договору про закупівлю до 31.12.2022 року. Учасником ТОВ Виробнича фірма «Судоремонт» надано Договір № СР-608 від 19.05.2020 року згідно якого планується використання матеріально-технічної бази та обладнання Державного підприємства «Одеський морський торговельний порт» для надання Замовнику послуг, що є предметом закупівлі та Додаткову угоду №1 до Договору від 31.12.2020 року, згідно якої строк дії Договору №СР-608 подовжено до 31.12.2021 року. В порушення цих вимог тендерної документації, Учасником не надано документальне підтвердження – зобов’язання (лист, довідка тощо за підписом уповноваженої особи Учасника) про те, що дія договору № СР-608 від 19.05.2020 року буде продовжена на весь період дії договору про закупівлю послуг. 5.1.3. Відповідно до п.5.8. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині 1 ст.17 Закону. Для підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 5,6,12 і 13 частини 1 статті 17 Закону, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Довідку в довільній формі, за підписом особи, уповноваженої на подання пропозиції для участі у процедурі закупівлі, щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5,6,12 і 13 частини 1 статті 17 Закону, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучити як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону. Учасником ТОВ Виробнича фірма «Судоремонт» надано Договір № СР-608 від 19.05.2020 року згідно якого планується використання матеріально-технічної бази та обладнання Державного підприємства «Одеський морський торговельний порт» для надання Замовнику послуг, що є предметом закупівлі, але, в порушення вимог тендерної документації, Учасник ВФ «Судоремонт» у формі ТОВ не надав довідку в довільній формі щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5,6,12 і 13 частини 1 статті 17 Закону, щодо суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучити як субпідрядника. Таким чином, тендерна пропозиція ВФ «Судоремонт» у формі ТОВ не відповідає умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно ст. 16 Закону та вимогам, установленим статтею 17 Закону. Застосування механізму 24 годин відповідно до ч.16 ст. 29 Закону не можливе, тому що, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, виявлено невідповідності визначені не тільки цій частині Закону, а і іншим вимогам тендерної документації, зазначеним у п.5.1.3 цього Протоколу.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
За результатами розгляду тендерним комітетом тендерної пропозиції ВФ «Судоремонт» у формі ТОВ на відповідність вимогам тендерної документації, встановлено, що учасником у складі тендерної пропозиції, яка надана в електронному вигляді, надані не всі необхідні документи та інформація, які вимагалися Замовником в тендерній документації на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015: 50240000-9 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Заводський ремонт, в обсязі чергового огляду м/б «Станіслав Стребко»), а саме: 5.1.1. Згідно вимог пункту 3 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, учасник повинен надати лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності у учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, а саме: судокорпусник(ів), зварювальник(ів), слюсар(ів), токар(ів) тощо (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи, інформація про освіту (надати завірені копії дипломів та/або свідоцтв), спеціальність та/або кваліфікацію)…». Учасником ВФ «Судоремонт» у формі ТОВ на підтвердження відповідності цим кваліфікаційним критеріям надано довідку від 25.08.2021 № 0821-750 про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі та копії дипломів і свідоцтв. Довідка містить підтвердження наявності у Учасника ВФ «Судоремонт» у формі ТОВ токаря, але в порушення вимог тендерної документації, Учасником не надано документ, що підтверджує отримання спеціальності токаря, що не відповідає вимогам тендерної документації. 5.1.2. Згідно примітки до Додатку 4/1 тендерної документації, якщо дія будь-яких документів, з обмеженим строком дії, наданих в складі пропозиції, закінчується у період проведення процедури закупівлі або після завершення процедури закупівлі до моменту закінчення дії договору про закупівлю, учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження – зобов’язання (лист, довідка тощо за підписом уповноваженої особи учасника) щодо їх отримання (продовження терміну дії на весь період дії договору про закупівлю за предметом закупівлі), із зазначенням реквізитів (номера, дати та строку (терміну) дії) цих документів. Відповідно до проекту Договору (Додаток 3 Тендерної документації), строк дії договору про закупівлю до 31.12.2022 року. Учасником ТОВ Виробнича фірма «Судоремонт» надано Договір № СР-608 від 19.05.2020 року згідно якого планується використання матеріально-технічної бази та обладнання Державного підприємства «Одеський морський торговельний порт» для надання Замовнику послуг, що є предметом закупівлі та Додаткову угоду №1 до Договору від 31.12.2020 року, згідно якої строк дії Договору №СР-608 подовжено до 31.12.2021 року. В порушення цих вимог тендерної документації, Учасником не надано документальне підтвердження – зобов’язання (лист, довідка тощо за підписом уповноваженої особи Учасника) про те, що дія договору № СР-608 від 19.05.2020 року буде продовжена на весь період дії договору про закупівлю послуг. 5.1.3. Відповідно до п.5.8. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині 1 ст.17 Закону. Для підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 5,6,12 і 13 частини 1 статті 17 Закону, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Довідку в довільній формі, за підписом особи, уповноваженої на подання пропозиції для участі у процедурі закупівлі, щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5,6,12 і 13 частини 1 статті 17 Закону, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучити як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону. Учасником ТОВ Виробнича фірма «Судоремонт» надано Договір № СР-608 від 19.05.2020 року згідно якого планується використання матеріально-технічної бази та обладнання Державного підприємства «Одеський морський торговельний порт» для надання Замовнику послуг, що є предметом закупівлі, але, в порушення вимог тендерної документації, Учасник ВФ «Судоремонт» у формі ТОВ не надав довідку в довільній формі щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5,6,12 і 13 частини 1 статті 17 Закону, щодо суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучити як субпідрядника. Таким чином, тендерна пропозиція ВФ «Судоремонт» у формі ТОВ не відповідає умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно ст. 16 Закону та вимогам, установленим статтею 17 Закону. Застосування механізму 24 годин відповідно до ч.16 ст. 29 Закону не можливе, тому що, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, виявлено невідповідності визначені не тільки цій частині Закону, а і іншим вимогам тендерної документації, зазначеним у п.5.1.3 цього Протоколу.
Код ЄДРПОУ | 30545563 |
---|---|
Поштова адреса | 65003, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Отамана Головатого, будинок № 37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Веретеннік Олександр Михайлович |
Телефон | +380487430241 |
Ел. пошта | shrep@te.net.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 32333962 |
---|---|
Поштова адреса | 68093, Україна, Одеська область, м. Черноморськ, вул.Космонавтів буд.59-Б. |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрей Сафронов |
Телефон | +380487126643 |
Ел. пошта | market@isrz.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-29-001077-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 3 836 468.93 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 19 182.34 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 20 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 29 вересня, 00:03 |
ДК 021:2015 – 50240000-9 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Заводський ремонт, в обсязі чергового огляду м/б «Станіслав Стребко»)CPV 50241100-7 - Vessel repair services (Factory repair, in the scope of the next inspection of m / b "Stanislav Strebko")1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50241100-7, Послуги з ремонту суден |
Замовник оплачує Послуги шляхом здійснення прямого банківського переказу грошових коштів на рахунок Виконавця у безготівковій формі на підставі виставленого Виконавцем рахунку, а також зареєстрованої Постачальником податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних та виданої в установленому законодавством порядку Покупцю, протягом 60 (шістдесяти) банківських днів з дня підписання Акта наданих послуг та отримання від Виконавця належним чином оформленого рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
Повна назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
Код ЄДРПОУ | 01125672 |
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01125672 |
Поштова адреса | 68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
Ім'я |
Башлик Лідія Леонідівна |
Телефон | 0487389375 |
Ел. пошта | L.BASHLYIK@IMTP.UA |