На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
44 709 240.00 UAH
Замовник
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
Тендерна пропозиція ТзОВ «АНТАНДАР» не відповідає вимогам замовника відповідно до ст. 31, ч. 1, п. 1 (абзац 1) та ст. 31, ч. 1, п. 2 (абзац 1) Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами розгляду наданих учасниками документів тендерним комітетом встановлено, що тендерна пропозиція учасника торгів ТзОВ «АНТАНДАР» не відповідає вимогам, визначеним у тендерній документації, виходячи з наступного: 1) Учасник зазначив у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання умов договору інформацію про «офісне приміщення та складське приміщення за адресою: 02098, м. Київ, вул. Юрія Шумського, будинок 1 А, загальна площа 50 кв.м.» для підтвердження даного кваліфікаційного критерію учасником додано договір № 04/10-19-1 суборенди нежилих приміщень від 04.10.2019 року. Згідно п. 3.1. даного договору «суборендар використовує Приміщення для розміщення офісу на умовах, визначених даним Договором», п. 9.4. договору «суборендар має право вимагати розірвання цього договору та повернення приміщення, якщо суборендар використовує приміщення всупереч умов даного договору або не за цільовим призначенням, визначеним п. 3.1. даного договору та не усунув відповідне порушення протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання відповідної вимоги від суборендодавця», тобто дане приміщення може використовуватися лише для офісу. Іншого договору який би підтверджував наявність в учасника складського приміщення (власного або орендованого чи в користуванні) не надано. Відповідно до вимог тендерної документації Замовника (Додаток 1 до ТД розділ 1, п. 1) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання умов договору, у тому числі офісного та складського приміщень із зазначенням адрес місцезнаходження, площі». 2) Учасник зазначив у довідці про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів інформацію про «договір № 95 від 01.06.2021 з КНП Чуднівський центр первинної медико-санітарної допомоги, договід № 161 вд 25.08.2020 з КУ Захарівський районний центр обслуговування закладів освіти, культури та молодіжної політики» для підтвердження даного кваліфікаційного критерію учасником додано договори – один за 2020 рік та один за 2021 рік. Відповідно до вимог тендерної документації Замовника (Додаток 1 до ТД розділ 1, п. 3) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів в період з 2019 року (не менше 2-х) та договори, які виконуються у 2021 році із зазначенням контрагента та його контактних осіб (прізвище, ім’я по-батькові, посада та контактний телефон). 3) Учасником не надано підтвердження виконання і проведення розрахунків за договорами (відсутні платіжні доручення, чеки або інші документи, що підтверджують оплату за договорами). Також учасник не надав інформацію про належне виконання умов договору № 95 від 01.06.2021. Відповідно до вимог тендерної документації Замовника (Додаток 1 до ТД розділ 1, п. 3) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «копії виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів, копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами із зазначенням дати і номеру договору з інформацією про належне його виконання в повному обсязі стосовно якості, кількості та строків виконання. Невиконання або виконання не в повному обсязі аналогічних за предметом закупівлі договорів є підставою для відхилення пропозиції учасника. 4) В інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація, учасник зазначив тип матриці відеомонітора WVA. Відповідно до вимог тендерної документації Замовника (Додаток 2 до ТД) та Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно- технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 р. № 1440, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507 (зі змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 24 квітня 2021 р. № 458, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17 травня 2021 р. за № 644/36266) тип матриці відеомонітора IPS. Вказаний наказ пройшов затвердження МОНУ, Мінцифри та Мін’юстиції, СБУ та Антимонопольного комітету України. Тип матриці IPS передбачає ряд технічних характеристик, а саме кут огляду, пікова яскравість, динамічна контрасність, ширина подання колірного спектру та інші, які частково або повністю не співпадають із характеристиками матриць інших типів. Тому матриця WVA не є еквівалентом типу матриці IPS.
Контакти
Документи
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
не залучається
Тендерна пропозиція ТзОВ «АНТАНДАР» не відповідає вимогам замовника відповідно до ст. 31, ч. 1, п. 1 (абзац 1) та ст. 31, ч. 1, п. 2 (абзац 1) Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами розгляду наданих учасниками документів тендерним комітетом встановлено, що тендерна пропозиція учасника торгів ТзОВ «АНТАНДАР» не відповідає вимогам, визначеним у тендерній документації, виходячи з наступного: 1) Учасник зазначив у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання умов договору інформацію про «офісне приміщення та складське приміщення за адресою: 02098, м. Київ, вул. Юрія Шумського, будинок 1 А, загальна площа 50 кв.м.» для підтвердження даного кваліфікаційного критерію учасником додано договір № 04/10-19-1 суборенди нежилих приміщень від 04.10.2019 року. Згідно п. 3.1. даного договору «суборендар використовує Приміщення для розміщення офісу на умовах, визначених даним Договором», п. 9.4. договору «суборендар має право вимагати розірвання цього договору та повернення приміщення, якщо суборендар використовує приміщення всупереч умов даного договору або не за цільовим призначенням, визначеним п. 3.1. даного договору та не усунув відповідне порушення протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання відповідної вимоги від суборендодавця», тобто дане приміщення може використовуватися лише для офісу. Іншого договору який би підтверджував наявність в учасника складського приміщення (власного або орендованого чи в користуванні) не надано. Відповідно до вимог тендерної документації Замовника (Додаток 1 до ТД розділ 1, п. 1) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання умов договору, у тому числі офісного та складського приміщень із зазначенням адрес місцезнаходження, площі». 2) Учасник зазначив у довідці про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів інформацію про «договір № 95 від 01.06.2021 з КНП Чуднівський центр первинної медико-санітарної допомоги, договід № 161 вд 25.08.2020 з КУ Захарівський районний центр обслуговування закладів освіти, культури та молодіжної політики» для підтвердження даного кваліфікаційного критерію учасником додано договори – один за 2020 рік та один за 2021 рік. Відповідно до вимог тендерної документації Замовника (Додаток 1 до ТД розділ 1, п. 3) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів в період з 2019 року (не менше 2-х) та договори, які виконуються у 2021 році із зазначенням контрагента та його контактних осіб (прізвище, ім’я по-батькові, посада та контактний телефон). 3) Учасником не надано підтвердження виконання і проведення розрахунків за договорами (відсутні платіжні доручення, чеки або інші документи, що підтверджують оплату за договорами). Також учасник не надав інформацію про належне виконання умов договору № 95 від 01.06.2021. Відповідно до вимог тендерної документації Замовника (Додаток 1 до ТД розділ 1, п. 3) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «копії виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів, копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами із зазначенням дати і номеру договору з інформацією про належне його виконання в повному обсязі стосовно якості, кількості та строків виконання. Невиконання або виконання не в повному обсязі аналогічних за предметом закупівлі договорів є підставою для відхилення пропозиції учасника. 4) В інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація, учасник зазначив тип матриці відеомонітора WVA. Відповідно до вимог тендерної документації Замовника (Додаток 2 до ТД) та Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно- технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 р. № 1440, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507 (зі змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 24 квітня 2021 р. № 458, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17 травня 2021 р. за № 644/36266) тип матриці відеомонітора IPS. Вказаний наказ пройшов затвердження МОНУ, Мінцифри та Мін’юстиції, СБУ та Антимонопольного комітету України. Тип матриці IPS передбачає ряд технічних характеристик, а саме кут огляду, пікова яскравість, динамічна контрасність, ширина подання колірного спектру та інші, які частково або повністю не співпадають із характеристиками матриць інших типів. Тому матриця WVA не є еквівалентом типу матриці IPS.
Код ЄДРПОУ | 39594603 |
---|---|
Поштова адреса | 11747, Україна, Житомирська область, с. Новозелене, вул. Центральна, 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Бондаренко Андрій Анатолійович |
Телефон | 380973558011 |
Ел. пошта | antandar2015@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42517010 |
---|---|
Поштова адреса | 04205, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ ОБОЛОНСЬКИЙ, будинок 35, офіс 201 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Денис Никитчук |
Телефон | +380443777317 |
Ел. пошта | denis.nikitchuk@softkey.ua |
Контакти
Документи
Субпідрядник
Не плануємо залучати
Код ЄДРПОУ | 31091208 |
---|---|
Поштова адреса | 04080, Україна, Київська область, Київ, вул. Костянтинівська, 73, м. Київ, 04080, Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | tender7@it-integrator.ua |
Телефон | 380445380069 |
Ел. пошта | TENDER7@IT-INTEGRATOR.UA |
Контакти
Документи
Субпідрядник
не залучається
Код ЄДРПОУ | 41860186 |
---|---|
Поштова адреса | 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Декабристів, будинок 15/3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мозговий Олександр Петрович |
Телефон | 380736172776 |
Ел. пошта | protech.itua@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-30-005116-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 44 709 240.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 223 546.20 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 23 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 26 жовтня, 11:18 |
Аукціон |
30 вересня, 13:53 Переглянути |
Машини для обробки даних (апаратна частина),( ноутбуки).Machines for processing of data(instrument room part)( notebooks).2231 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 17.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44216778 |
Поштова адреса | 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, буд. 4 |
Ім'я |
Михайло Михайлович Шеверя |
Телефон | +30660402358 |
Ел. пошта | deponms1@gmail.com |