На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
150 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЇРОВЕ". 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 26601323. 4. Місцезнаходження замовника: 65496, Одеська обл., Одеський р-н, селище міського типу Таїрове, ВУЛИЦЯ 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ , 55. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Гниліченко Євген Вікторович, уповноважена особа, інженер з охорони праці телефон +380974568077, e-mail: tairovo041@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Контейнери для твердих побутових відходів, пластикові, з сферичною кришкою об’ємом 1100 л. та 120 л. – ДК 021:2015 код 44613700-7 «Контейнери для сміття». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 код 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – відсутні). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 44613700-7 «Контейнери для сміття». 10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): До ціни товару входять витрати на транспортування, навантажувальні-розвантажувальні роботи до місця поставки. У кожному випадку де у тексті згадуються посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі, що Замовник зазначає після кожної такої характеристики вираз "або еквівалент". Контейнер може бути таким, що був в експлуатації за умови забезпечення гарного стану і якості, має бути вимитим, без механічних ушкоджень. Приймати такий товар буде комісія замовника, в разі невідповідності товар буде не прийнятий. За відсутності місця і умов зберігання товар буде постачатися партіями по письмовій заявці замовника по 10 штук, заявка повинна бути виконана протягом 5 днів з моменту її отримання. Поставка товару здійснюється в зібраному вигляді. 11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 25 штук. 12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 55. 13. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, через 30 (тридцять) банківських днів з дати підписання видаткової накладної та виконання умов передбачених пунктом 4.6. цього Договору. 15. Очікувана вартість предмета закупівлі. 150 000,00 грн. (сто п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 16. Період уточнення інформації про закупівлю: «05» серпня 2021 року час 0000 год. 17. Кінцевий строк подання пропозицій: «10» серпня 2021 року час 0000 год. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 19. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 20. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 22. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично. *Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (зі змінами та доповненнями). Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO: Додаток 1 «Проект договору». Додаток 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника». Додаток 3 «Інформаційна довідка». Додаток 4 «Пропозиція».
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до результатів розгляду пропозиції учасника ТОВ «НВП «УКРРЕСУРС» було виявлено невідповідність вимогам документації, а саме не дотримано вимоги: 1. У таблиці згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі товару учасник мав заповнити інформацію в колонці 5 «Запропонований товар відповідає/не відповідає зазначеним технічним вимогам (Вказати в дужках назву та повний опис обладнання ОБОВ’ЯЗКОВО)», учасником зазначено інформацію, що не відповідає предмету закупівлі, а саме назва обладнання зазначена як «Шуруповерти COMPASS ED 102», відсутній повний опис обладнання. В свою чергу в складі пропозиції надано сертифікати на зовсім інше найменування товару. Вимогу щодо заповнення даної таблиці не дотримано. 2. Умовами закупівлі було передбачено, що учасники мають заповнити форму «Пропозиці» відповідно Додатку 4 до Оголошення «учасник не повинен відступати від даної форми та заповнює всі необхідні графи». Учасником ТОВ "НВП "Укрресурс" проігноровано форму додатку та не заповнено графи щодо «Загальна вартість пропозиції становить ( ) грн. без ПДВ, сума ПДВ грн.,» Відповідно до наданої пропозиції учасник не вказав суму ПДВ, що включена у ціну за предметом закупівлі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до результатів розгляду пропозиції учасника ТОВ «НВП «УКРРЕСУРС» було виявлено невідповідність вимогам документації, а саме не дотримано вимоги: 1. У таблиці згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі товару учасник мав заповнити інформацію в колонці 5 «Запропонований товар відповідає/не відповідає зазначеним технічним вимогам (Вказати в дужках назву та повний опис обладнання ОБОВ’ЯЗКОВО)», учасником зазначено інформацію, що не відповідає предмету закупівлі, а саме назва обладнання зазначена як «Шуруповерти COMPASS ED 102», відсутній повний опис обладнання. В свою чергу в складі пропозиції надано сертифікати на зовсім інше найменування товару. Вимогу щодо заповнення даної таблиці не дотримано. 2. Умовами закупівлі було передбачено, що учасники мають заповнити форму «Пропозиці» відповідно Додатку 4 до Оголошення «учасник не повинен відступати від даної форми та заповнює всі необхідні графи». Учасником ТОВ "НВП "Укрресурс" проігноровано форму додатку та не заповнено графи щодо «Загальна вартість пропозиції становить ( ) грн. без ПДВ, сума ПДВ грн.,» Відповідно до наданої пропозиції учасник не вказав суму ПДВ, що включена у ціну за предметом закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 34396623 |
---|---|
Поштова адреса | , Україна, Волинська область, Луцьк, 43026, Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ВОЇНІВ-АФГАНЦІВ, будинок 7, квартира 70 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Хомич Віктор |
Телефон | 380332751771 |
Ел. пошта | v1h4@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 43016485 |
---|---|
Поштова адреса | 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул. Корзо, буд. 3-5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Пугачова Наталія Володимирівна |
Телефон | +380504327078 |
Ел. пошта | nnvsks@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-30-005687-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 150 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 750.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 5 серпня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 10 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 26 серпня, 14:16 |
Аукціон |
10 серпня, 15:07 Переглянути |
Контейнери для твердих побутових відходів, пластикові, з сферичною кришкою об’ємом 1100 л. та 120 л. – ДК 021:2015 код 44613700-7 «Контейнери для сміття»25 штука Адреса поставки: 65496, Україна, Одеська область, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 55 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44610000-9, Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску |
Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, через 30 (тридцять) банківських днів з дати підписання видаткової накладної та виконання умов передбачених пунктом 4.6. цього Договору
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЇРОВЕ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26601323 |
Поштова адреса | 65496, Україна, Одеська область, смт Таїрове, Овідіопольський р-н, вул. 40-річчя Перемоги, буд. 55 |
Ім'я |
Євген Гниліченко |
Телефон | +380974568077 |
Ел. пошта | tairovo041@ukr.net |