На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
52 295.63 UAH
512.28 UAH
1 858.14 UAH
1 020.00 UAH
1 232.11 UAH
949.82 UAH
628.60 UAH
1 194.25 UAH
104.16 UAH
585.00 UAH
1 791.75 UAH
42 419.52 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Переговорна процедура закупівлі; Категорія замовника: відповідно до зазначеної у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".; Мова (мови) договору/документу: українська.; Технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг: згідно умов договору.; Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг - Україна, Чернігівська область, за місцезнаходженням структурних підрозділів замовника.; Строк виконання договору - до 31.12.2021 р. включно.
Контакти
Документи
Контакти
Документи
Контакти
Документи
Контакти
Документи
Контакти
Документи
Контакти
Документи
Контакти
Документи
Контакти
Документи
Контакти
Документи
Контакти
Документи
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-30-008744-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | Закупівлю за ДК 021:2015 90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям «Збирання, перевезення, захоронення (розміщення) твердих побутових відходів"» було двічі відмінено в зв’язку з поданням до участі менше двох пропозицій (Звіт про результати проведення процедури закупівлі №1: UA-2021-05-28-002463-a та Звіт про результати проведення процедури закупівлі №2: UA-2021-06-14-002530-a). Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону замовник має право застосувати переговорну процедуру якщо ним було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. На підставі п. 1, ч. 2 ст. 40 Закону Замовником встановлено наявність підстав для застосування переговорної процедури на закупівлю за ДК 021:2015 90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям «Збирання, перевезення, захоронення (розміщення) твердих побутових відходів"». Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: Звіт про результати проведення процедури закупівлі №1: UA-2021-05-28-002463-a-report (11 лотів) та Звіт про результати проведення процедури закупівлі №2: UA-2021-06-14-002530-a-report (11 лотів). |
Дата останніх змін | 2 січня, 00:04 |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 512.28 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Збирання, перевезення, захоронення (розміщення) твердих побутових відходів за адресою: Чернігівська обл., смт. Куликівка, вул. Партизанська, 66 метр кубічний Адреса поставки: 16300, Україна, Чернігівська область, смт. Куликівка, вул. Партизанська, 6 Строк: до 31.12.2021 19:02 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Умови оплати |
надання послугРозрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць. Оплата послуг здійснюється не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим періодом, якщо інше не визначено договором, після отримання рахунків та актів. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Споживача, розрахунок за надання послуг здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Споживачем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Будь-які штрафні санкції, а також встановлена законом відповідальність за порушення грошового зобов’язання в такому випадку до Споживача не застосовуються. Оплату Послуг за грудень Споживач здійснює протягом 5 (п’яти) робочих днів після отримання рахунків та актів, які Виконавець повинен надати до 20 грудня. Мова (мови), якими повинні готуватися пропозиції, пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів, які надаються учасниками у складі пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 20 календарних днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 1 858.14 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Збирання, перевезення, захоронення (розміщення) твердих побутових відходів за адресою: Чернігівська обл., смт. Козелець, вул. Толстого, 34а9 метр кубічний Адреса поставки: 17000, Україна, Чернігівська область, смт. Козелець, вул. Толстого, 34а Строк: до 31.12.2021 19:02 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Умови оплати |
надання послугРозрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць. Оплата послуг здійснюється не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим періодом, якщо інше не визначено договором, після отримання рахунків та актів. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Споживача, розрахунок за надання послуг здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Споживачем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Будь-які штрафні санкції, а також встановлена законом відповідальність за порушення грошового зобов’язання в такому випадку до Споживача не застосовуються. Оплату Послуг за грудень Споживач здійснює протягом 5 (п’яти) робочих днів після отримання рахунків та актів, які Виконавець повинен надати до 20 грудня. Мова (мови), якими повинні готуватися пропозиції, пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів, які надаються учасниками у складі пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 20 календарних днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 1 020.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Збирання, перевезення, захоронення (розміщення) твердих побутових відходів за адресою: Чернігівська обл., смт. Сосниця, вул. Троїцька, 326 метр кубічний Адреса поставки: 16100, Україна, Чернігівська область, смт. Сосниця, вул. Троїцька, 32 Строк: до 31.12.2021 19:02 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Умови оплати |
надання послугРозрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць. Оплата послуг здійснюється не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим періодом, якщо інше не визначено договором, після отримання рахунків та актів. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Споживача, розрахунок за надання послуг здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Споживачем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Будь-які штрафні санкції, а також встановлена законом відповідальність за порушення грошового зобов’язання в такому випадку до Споживача не застосовуються. Оплату Послуг за грудень Споживач здійснює протягом 5 (п’яти) робочих днів після отримання рахунків та актів, які Виконавець повинен надати до 20 грудня. Мова (мови), якими повинні готуватися пропозиції, пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів, які надаються учасниками у складі пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 20 банківських днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 1 232.11 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Збирання, перевезення, захоронення (розміщення) твердих побутових відходів за адресою: Чернігівська обл., м. Мена, вул. Сіверський шлях, 578.4 метр кубічний Адреса поставки: 15600, Україна, Чернігівська область, м. Мена, вул. Сіверський шлях, 57 Строк: до 31.12.2021 19:02 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Умови оплати |
надання послугРозрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць. Оплата послуг здійснюється не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим періодом, якщо інше не визначено договором, після отримання рахунків та актів. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Споживача, розрахунок за надання послуг здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Споживачем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Будь-які штрафні санкції, а також встановлена законом відповідальність за порушення грошового зобов’язання в такому випадку до Споживача не застосовуються. Оплату Послуг за грудень Споживач здійснює протягом 5 (п’яти) робочих днів після отримання рахунків та актів, які Виконавець повинен надати до 20 грудня. Мова (мови), якими повинні готуватися пропозиції, пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів, які надаються учасниками у складі пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 20 календарних днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 949.82 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Збирання, перевезення, захоронення (розміщення) твердих побутових відходів за адресою: Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Київська, 2149.57 метр кубічний Адреса поставки: 17500, Україна, Чернігівська область, м. Прилуки, вул. Київська, 214 Строк: до 31.12.2021 19:02 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Умови оплати |
надання послугРозрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць. Оплата послуг здійснюється не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим періодом, якщо інше не визначено договором, після отримання рахунків та актів. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Споживача, розрахунок за надання послуг здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Споживачем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Будь-які штрафні санкції, а також встановлена законом відповідальність за порушення грошового зобов’язання в такому випадку до Споживача не застосовуються. Оплату Послуг за грудень Споживач здійснює протягом 5 (п’яти) робочих днів після отримання рахунків та актів, які Виконавець повинен надати до 20 грудня. Мова (мови), якими повинні готуватися пропозиції, пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів, які надаються учасниками у складі пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 20 календарних днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 628.60 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Збирання, перевезення, захоронення (розміщення) твердих побутових відходів за адресою: Чернігівська обл., м. Бобровиця, вул. Незалежності, 345 метр кубічний Адреса поставки: 17400, Україна, Чернігівська область, м. Бобровиця, вул. Незалежності, 34 Строк: до 31.12.2021 19:02 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Умови оплати |
надання послугРозрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць. Оплата послуг здійснюється не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим періодом, якщо інше не визначено договором, після отримання рахунків та актів. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Споживача, розрахунок за надання послуг здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Споживачем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Будь-які штрафні санкції, а також встановлена законом відповідальність за порушення грошового зобов’язання в такому випадку до Споживача не застосовуються. Оплату Послуг за грудень Споживач здійснює протягом 5 (п’яти) робочих днів після отримання рахунків та актів, які Виконавець повинен надати до 20 грудня. Мова (мови), якими повинні готуватися пропозиції, пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів, які надаються учасниками у складі пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 20 календарних днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 1 194.25 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Збирання, перевезення, захоронення (розміщення) твердих побутових відходів за адресою: Чернігівська обл., м. Корюківка, вул. Передзаводська, 28.8 метр кубічний Адреса поставки: 15300, Україна, Чернігівська область, м. Корюківка, вул. Передзаводська, 2 Строк: до 31.12.2021 19:02 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Умови оплати |
надання послугРозрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць. Оплата послуг здійснюється не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим періодом, якщо інше не визначено договором, після отримання рахунків та актів. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Споживача, розрахунок за надання послуг здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Споживачем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Будь-які штрафні санкції, а також встановлена законом відповідальність за порушення грошового зобов’язання в такому випадку до Споживача не застосовуються. Оплату Послуг за грудень Споживач здійснює протягом 5 (п’яти) робочих днів після отримання рахунків та актів, які Виконавець повинен надати до 20 грудня. Мова (мови), якими повинні готуватися пропозиції, пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів, які надаються учасниками у складі пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 20 календарних днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 104.16 UAH з ПДВ |
---|
Збирання, перевезення, захоронення (розміщення) твердих побутових відходів за адресою: Чернігівська обл., смт. Варва, вул. Шевченка, 351.63 метр кубічний Адреса поставки: 17600, Україна, Чернігівська область, смт. Варва, вул. Шевченка, 35 Строк: до 31.12.2021 19:02 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Умови оплати |
надання послугРозрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць. Оплата послуг здійснюється не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим періодом, якщо інше не визначено договором, після отримання рахунків та актів. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Споживача, розрахунок за надання послуг здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Споживачем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Будь-які штрафні санкції, а також встановлена законом відповідальність за порушення грошового зобов’язання в такому випадку до Споживача не застосовуються. Оплату Послуг за грудень Споживач здійснює протягом 5 (п’яти) робочих днів після отримання рахунків та актів, які Виконавець повинен надати до 20 грудня. Мова (мови), якими повинні готуватися пропозиції, пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів, які надаються учасниками у складі пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 20 календарних днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Скасовано
2 січня, 00:00
Відміна лоту
Причина відміни: непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі)
Дата скасування відміни: 22 грудня, 19:54
Опис
Між замовником та учасником не було укладено договір у встановлений Законом строк. Враховуючи викладене, необхідно відмінити зазначену процедуру на підставі пункту 5 частини 8 статті 40 Закону.
Причина відміни
Між замовником та учасником не було укладено договір у встановлений Законом строк. Враховуючи викладене, необхідно відмінити зазначену процедуру на підставі пункту 5 частини 8 статті 40 Закону.
Очікувана вартість закупівлі | 585.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Збирання, перевезення, захоронення (розміщення) твердих побутових відходів за адресою: Чернігівська обл., м. Бахмач, вул. Чернігівська, 2а5 метр кубічний Адреса поставки: 16500, Україна, Чернігівська область, м. Бахмач, вул. Чернігівська, 2А Строк: до 31.12.2021 19:02 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Очікувана вартість закупівлі | 1 791.75 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Збирання, перевезення, захоронення (розміщення) твердих побутових відходів за адресою: Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Поштова, 215.8604 метр кубічний Адреса поставки: 16600, Україна, Чернігівська область, м. Ніжин, вул. Поштова, 2 Строк: до 31.12.2021 19:02 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Умови оплати |
надання послугРозрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць. Оплата послуг здійснюється не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим періодом, якщо інше не визначено договором, після отримання рахунків та актів. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Споживача, розрахунок за надання послуг здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Споживачем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Будь-які штрафні санкції, а також встановлена законом відповідальність за порушення грошового зобов’язання в такому випадку до Споживача не застосовуються. Оплату Послуг за грудень Споживач здійснює протягом 5 (п’яти) робочих днів після отримання рахунків та актів, які Виконавець повинен надати до 20 грудня. Мова (мови), якими повинні готуватися пропозиції, пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів, які надаються учасниками у складі пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 20 календарних днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 42 419.52 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Збирання, перевезення, захоронення (розміщення) твердих побутових відходів за адресою: Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Реміснича, 11; вул. Хлібопекарська, 6; вул. Кирпоноса, 28312 метр кубічний Адреса поставки: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Реміснича, 11; вул. Хлібопекарська, 6; вул. Кирпоноса, 28 Строк: до 31.12.2021 19:02 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Умови оплати |
надання послугРозрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць. Оплата послуг здійснюється не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим періодом, якщо інше не визначено договором, після отримання рахунків та актів. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Споживача, розрахунок за надання послуг здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Споживачем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Будь-які штрафні санкції, а також встановлена законом відповідальність за порушення грошового зобов’язання в такому випадку до Споживача не застосовуються. Оплату Послуг за грудень Споживач здійснює протягом 5 (п’яти) робочих днів після отримання рахунків та актів, які Виконавець повинен надати до 20 грудня. Мова (мови), якими повинні готуватися пропозиції, пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів, які надаються учасниками у складі пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 20 календарних днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Назва організації | Головне управління ДПС у Чернігівській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44094124 |
Поштова адреса | 14000, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вулиця Реміснича, 11 |
Ім'я |
Сердюк Наталія Дмитрівна ( ) |
Телефон | +380462652967 |
Ел. пошта | nataliia.serdiuk@ukr.net |