На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
769 910.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Згідно частини 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учаснику надавалась можливість на виправлення невідповідностей, а саме згідно п.5.2.3 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічних договорів, учасником надано договір №5-п від 06.06.2019 року заключений з ФОП Оріховський Євген Петрович та надано до нього Додаток №1 "До договору №14 від 04.06.2019 року", що суперечить суті договору, а також договір №13 від 01.07.2020 року заключений з відділом освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради з додатковою угодою №1 від 16.07.2020 та №2 від 01.09.2020, де вказується, що строк поставки товару до 30.09.2020 року, і разом з цим надав копії видаткових накладних №13 та №15 від 09.10.2020 року, що суперечить виконання договору до 30.09.2020 року. Учасником виправлені дані невідповідності шляхом завантаження файлів «Спецификация Луговой Орех копия» та «Усунення невідповідностей», але дані файли не підписані кваліфікованим електронним підписом/удосконаленим електронним підписом посадової (уповноваженої) особи учасника, як цього вимагає п. 1.2. ч. 1 Розділу ІІІ тендерної документації. Згідно п. 1.2. ч. 1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось, що Учасники під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їхньої оцінки документи, які вимагаються замовником, та дані створюються і подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Тобто пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис/удосконалений електронний підпис посадової (уповноваженої) особи учасника, на кожен документ поданий у її складі та на пропозицію в цілому. Виняток: документи, що видані учаснику іншими підприємствами, установами чи організаціями. Учасником дану вимогу виконано частково, а саме: накладений кваліфікований електронний підпис/удосконалений електронний підпис посадової (уповноваженої) особи учасника на пропозицію вцілому накладено, а на кожен документ поданий у її складі - ні, що порушує вимоги п. 1.2. ч. 1 Розділу ІІІ тендерної документації. Згідно п. 2.6. ч. 2 Розділу V тендерної документації вимагалось надання Учасником листа в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, з метою доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до умов Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Учасник в складі тендерної пропозиції даного листа не надав. Згідно п. 2.7. ч. 2 Розділу V тендерної документації вимагалось надання Учасником наказу про призначення відповідального/уповноваженого за контролем та дотриманням заходів щодо запобігання занесенню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19). Учасником наданий наказ №7 від 01.02.2021 року, який вступає в дію з 01.02.2020 року, що ставить під сумнів його дійсність.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Згідно частини 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учаснику надавалась можливість на виправлення невідповідностей, а саме згідно п.5.2.3 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічних договорів, учасником надано договір №5-п від 06.06.2019 року заключений з ФОП Оріховський Євген Петрович та надано до нього Додаток №1 "До договору №14 від 04.06.2019 року", що суперечить суті договору, а також договір №13 від 01.07.2020 року заключений з відділом освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради з додатковою угодою №1 від 16.07.2020 та №2 від 01.09.2020, де вказується, що строк поставки товару до 30.09.2020 року, і разом з цим надав копії видаткових накладних №13 та №15 від 09.10.2020 року, що суперечить виконання договору до 30.09.2020 року. Учасником виправлені дані невідповідності шляхом завантаження файлів «Спецификация Луговой Орех копия» та «Усунення невідповідностей», але дані файли не підписані кваліфікованим електронним підписом/удосконаленим електронним підписом посадової (уповноваженої) особи учасника, як цього вимагає п. 1.2. ч. 1 Розділу ІІІ тендерної документації. Згідно п. 1.2. ч. 1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось, що Учасники під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їхньої оцінки документи, які вимагаються замовником, та дані створюються і подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Тобто пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис/удосконалений електронний підпис посадової (уповноваженої) особи учасника, на кожен документ поданий у її складі та на пропозицію в цілому. Виняток: документи, що видані учаснику іншими підприємствами, установами чи організаціями. Учасником дану вимогу виконано частково, а саме: накладений кваліфікований електронний підпис/удосконалений електронний підпис посадової (уповноваженої) особи учасника на пропозицію вцілому накладено, а на кожен документ поданий у її складі - ні, що порушує вимоги п. 1.2. ч. 1 Розділу ІІІ тендерної документації. Згідно п. 2.6. ч. 2 Розділу V тендерної документації вимагалось надання Учасником листа в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, з метою доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до умов Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Учасник в складі тендерної пропозиції даного листа не надав. Згідно п. 2.7. ч. 2 Розділу V тендерної документації вимагалось надання Учасником наказу про призначення відповідального/уповноваженого за контролем та дотриманням заходів щодо запобігання занесенню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19). Учасником наданий наказ №7 від 01.02.2021 року, який вступає в дію з 01.02.2020 року, що ставить під сумнів його дійсність.
Код ЄДРПОУ | 2377200673 |
---|---|
Поштова адреса | 63332, Україна, Харківська область, Красноградський район, село Піщанка, вул.Жовтнева, буд.51 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Луговий Сергій |
Телефон | 380988715913 |
Ел. пошта | lugovoysergey13@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 00993449 |
---|---|
Поштова адреса | 20901, Україна, Черкаська область, місто Чигирин, ВУЛИЦЯ ЧЕРКАСЬКА, будинок 77 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Петро Пилипенко |
Телефон | +380674738917 |
Ел. пошта | chyg@lis.ck.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-08-02-008056-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 769 910.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 7 699.10 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 8 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 серпня, 10:00 |
Дата останніх змін | 14 вересня, 15:36 |
Аукціон |
19 серпня, 15:23 Переглянути |
Деревина дров’яна не промислового використання 1 група685 метр кубічний Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03410000-7, Деревина |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43032664 |
Поштова адреса | 20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, буд. 13-А |
Ім'я |
Колісник Владислава |
Телефон | 380637672658 |
Ел. пошта | kolesnikvlada22@gmail.com |