На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
340 520.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Під час розгляду документів учасника виявлено невідповідність пропозиції вимогам Технічної документації та відсутні документи, а саме: 1. Учасник не надав підтвердження згідно технічного завдання Додатку 2 що - Ціна одиниці товару повинна бути не вища середньостатистичної ринкової ціни на території області на момент проведення закупівлі. 2. Учасник не надав підтвердження згідно технічного завдання Додатку 2 що - При поставці товару повинні надаватися супровідні документи, що підтверджують його походження, якість, відповідність державним стандартам. При прийомі товару, обсяг товару має відповідати обсягу, який зазначена у супровідних документах. Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника. ВІДСУТНІ : 3. Інформаційна довідка учасника в довільній формі, яка містить відомості про службову (посадову) особу учасника (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень) та посади щодо кожної особи, зазначеної у довідці) яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури за предметом закупівлі, підписувати тендерну пропозицію (документи тендерної пропозиції) за предметом закупівлі та якій/яким надано право на укладення та підписання договору про закупівлю. 4. Гарантійний лист за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам за предметом закупівлі, що визначені Замовником у Технічному завданні (Додаток № 2 до тендерної документації) та іншим вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації за предметом закупівлі. 5. Гарантійний лист за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про те, що вартість тендерної пропозиції учасника включає в себе повний обсяг/комплекс товарів/послуг, що визначені Замовником в Технічному завданні (Додаток № 2 до тендерної документації) та визначені умовами тендерної документації Замовника за предметом закупівлі. 6. Гарантійний лист за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції щодо дотримання учасником умов поданої ним тендерної пропозиції за предметом закупівлі протягом 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 7. Гарантійний лист за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції щодо вжиття учасником заходів із захисту довкілля під час постачання товару за предметом закупівлі та дотримання учасником положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки. Враховуючи вище викладене та керуючись вимогами абзацу 1 частини 2 п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації),
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Під час розгляду документів учасника виявлено невідповідність пропозиції вимогам Технічної документації та відсутні документи, а саме: 1. Учасник не надав підтвердження згідно технічного завдання Додатку 2 що - Ціна одиниці товару повинна бути не вища середньостатистичної ринкової ціни на території області на момент проведення закупівлі. 2. Учасник не надав підтвердження згідно технічного завдання Додатку 2 що - При поставці товару повинні надаватися супровідні документи, що підтверджують його походження, якість, відповідність державним стандартам. При прийомі товару, обсяг товару має відповідати обсягу, який зазначена у супровідних документах. Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника. ВІДСУТНІ : 3. Інформаційна довідка учасника в довільній формі, яка містить відомості про службову (посадову) особу учасника (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень) та посади щодо кожної особи, зазначеної у довідці) яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури за предметом закупівлі, підписувати тендерну пропозицію (документи тендерної пропозиції) за предметом закупівлі та якій/яким надано право на укладення та підписання договору про закупівлю. 4. Гарантійний лист за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам за предметом закупівлі, що визначені Замовником у Технічному завданні (Додаток № 2 до тендерної документації) та іншим вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації за предметом закупівлі. 5. Гарантійний лист за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про те, що вартість тендерної пропозиції учасника включає в себе повний обсяг/комплекс товарів/послуг, що визначені Замовником в Технічному завданні (Додаток № 2 до тендерної документації) та визначені умовами тендерної документації Замовника за предметом закупівлі. 6. Гарантійний лист за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції щодо дотримання учасником умов поданої ним тендерної пропозиції за предметом закупівлі протягом 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 7. Гарантійний лист за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції щодо вжиття учасником заходів із захисту довкілля під час постачання товару за предметом закупівлі та дотримання учасником положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки. Враховуючи вище викладене та керуючись вимогами абзацу 1 частини 2 п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації),
Код ЄДРПОУ | 2172103057 |
---|---|
Поштова адреса | 45005, Україна, Волинська область, Вербка, Україна, 45005, Волинська обл., Ковельський р-н, село Вербка, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 19 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Володимир Гущук |
Телефон | 380678221602 |
Ел. пошта | hushchuk_volodymyr@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3375004254 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ СТАРОКОЗАЦЬКА, будинок 54, квартира 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Сємікін |
Телефон | +380961977388 |
Ел. пошта | drovafop@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-08-02-007110-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 340 520.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 702.60 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 8 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 серпня, 09:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 13:39 |
Аукціон |
19 серпня, 11:30 Переглянути |
Паливна деревина (дрова твердих порід)155 метр кубічний Адреса поставки: 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Строк: до 30.10.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03413000-8, Паливна деревина |
Паливна деревина (дрова твердих порід)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Національної поліції у Волинській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40108604 |
Поштова адреса | 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, вулиця Винниченка, будинок 11 |
Ім'я |
Туз Роман Володимирович |
Телефон | 380501441723 |
Ел. пошта | krv_03@vl.npu.gov.ua |